حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش سرعت لود تب های گوگل کروم تا ۱۰ درصد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

طبق یک پست جدید در وبلاگ گوگل، این شرکت عملکرد زبانه ها را در کروم بهبود می بخشد و این تغییرات می تواند منجر به افزایش حداکثر ۱۰ درصد شود. افزایش سرعت لود تب های گوگل کروم تا ۱۰ درصد می تواند برای امثال ما که وبگردی قابل توجهی دارم، پیشرفت قابل تاملی باشد.

افزایش سرعت لود تب های گوگل کروم

الکس آینسلی از گوگل نوشت:

“هنگامی که شما یک کار را بعد از دیگری از لیست کارهای خود حذف می کنید، حتی چند ثانیه منتظر می ماند تا بارگیری برگه ها شما را کند، کند.”

با توجه به پست Chromium این بار کروم با حذف منابع از تب هایی که مدت مدیدی غیرفعال بودند، سرعت بارگیری را برای برگه های فعال سرعت می بخشد. ماکس کریستف، مدیر مهندسی کروم نوشت:

“ما نه تنها در سرعت بارگذاری بلکه در صرفه جویی در مصرف باتری و حافظه نیز پیشرفت هایی را مشاهده می کنیم.”

گروه بندی تل ها، که گوگل در ماه مه اعلام کرد، اکنون به شما امکان می دهد گروه ها را به هم بریزید و آنها را گسترش دهید “بنابراین دیدن موارد دسترسی به آنها آسان تر است.” این بالاترین درخواست ویژگی در بین افرادی است که از گروه های تب ها استفاده می کنند.

گوگل کروم

گوگل کروم

کروم همچنین پیش نمایش برگه ها را اضافه می کند (در حال حاضر در بتا)، که به عنوان مثال در حال جستجو برای آن، در هر برگه یک تصویر کوچک از وب سایت را به شما نشان می دهد. پشتیبانی PDF بسیار قدرتمندتر می شود. Ainslie قول می دهد که

“طی چند هفته آینده، شما قادر خواهید بود فرم های PDF را پر کرده و آنها را با ورودی های خود، مستقیماً از کروم ذخیره کنید. اگر پرونده را دوباره باز کنید، می توانید جایی را که آن بسته اید، انتخاب کنید. “

سایر ویژگی های جدید ورودی شامل زبانه های سازگار با رابط کاربری تاچ هنگام استفاده از لپ تاپ ۲ در ۱ (لمسی) در حالت تبلت و در اندروید، اگر شروع به وارد کردن عنوان سایت در نوار آدرس وارد کنید و متوجه نباشید که قبلا در جایی (در بین تب ها) باز کرده اید، می توانید اکنون پیشنهادی برای تغییر روی آن برگه موجود، مشاهده کنید.

نظر شما درباره این ویژگی های جدید کروم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مگه تو خواب ببینیم ، هر روز بدتر میشه

mohsenahmadi2694

یک بار مرورگر brave رو امتحان کنید کروم یادتون میره

Milad7

جاست فایرفاکس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)