حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی M51 لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گزارش های اخیر نشان می دهد که سامسونگ Galaxy M40 از سال گذشته با Galaxy M51 جایگزین خواهد شد. انتظار می رود این گوشی در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) رسمی شود. امروز برخی مشخصات گلکسی M51 لو رفته است.

گلکسی M51

سامسونگ گلکسی ام ۴۱

سامسونگ گلکسی ام ۵۱

با استناد به ایشان آگاروال به عنوان منبع، گزارش می شود که Galaxy M51 در نسخه های 6 و 8 گیگابایت رم وارد بازار خواهد شد. پیش بینی می شود هر دو مدل دارای 128 گیگابایت فضای داخلی باشند. این منبع نام چیپست مورد استفاده این دستگاه را فاش نکرد. گزارش های گذشته ادعا کرده اند که می تواند توسط تراشه Snapdragon 730  مدیریت شود.

در این نشریه همچنین آمده است که قسمت پشتی دستگاه تلفن دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود. این دوربین با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی پیشگام خواهد شد. یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض ، یک دوربین پرتره 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز در مجموعه دوربین تعبیه شده است. برای عکس های سلفی، این گوشی هوشمند از یک دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی بهره می برد.

گزارش های گذشته نشان داده اند که گلکسی M51 به نمایشگر 6.5 اینچی یا 6.67 اینچی Super AMOLED مجهز است که وضوح تصویر Full HD + را ارائه می دهد. انتظار می رود این نمایشگر از طراحی سوراخ نمایشگر بهره ببرد.

سیستم عامل Android 10 و رابط کاربری One UI 2.1 در بخش نرم افزار همراه شما خواهد بود. یکی از مهمترین جذابیت های این گوشی این است که باتری 7000 میلی آمپر ساعتی را در خود جای می دهد. انتظار می رود این تلفن هوشمند از شارژ سریع 25W پشتیبانی کند.

در حالی که صفحه پشتیبانی رسمی این تلفن در روسیه منتشر شد، سامسونگ هنوز ارایه Galaxy M51 را تأیید نکرده است. با توجه به اینکه گلکسی M31 با قیمت 21499 روپیه (287 دلار) در هند وجود دارد، به احتمال زیاد Galaxy M51 می تواند حدود 25،000 روپیه (333 پوند) قیمت داشته باشد.

نظر شما چیست؟ گلکسی ام ۵۱ برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اگر قیمت 287 دلار داشته باشه برای طرفداران سام میتونه ی مقدار وسوسه انگیز باشه!

MORTEZA

اینقدر باتری برام مهم شده دارم وسوسه میشم 9t رد کنم اینو بگیرم 😂

MohammadFarhaadi

ترکیب اسنپ ۷۳۰ و باطریه ۷۰۰۰ میتونه عالی باشه ففط چیزی که تو این گوشی ممکنه خراب کنه مصرف انرژی رابط وان یو آیه.امیوارم از پلاستیک هم بیرون بکشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)