حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Fold با نمایشگر تاشو در راه است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | لنوو

لنوو رسما یک تیزر از ThinkPad X1 Fold منتشر کرد. فیلم تیزر همراه با متن “ThinkPad X1 Fold، به آرامی، در حال آمدن است!” منتشر شده است و این بدان معنی است که اولین رایانه شخصی جهان با صفحه نمایش قابل تاشو به زودی در چین رسمی خواهد بود. به گفته تیزر، اصلی ترین نقطه فروش این لپ تاپ فقط نمایشگر تاشو آن نیست. وزن و نازک بودن آن نیز بخش جالبی از این دستگاه است. تیزر نشان می دهد که این لپ تاپ صفحه نمایش تاشو وزن کمتر از ۱ کیلوگرم دارد که جالب است. لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Fold با نمایشگر تاشو در راه است و با توجه به فرم فکتور جدیدش باید دید که حالا نمایشگر تاشو در دنیای کامپیوترهای شخصی چطور مورد توجه قرار می گیرد.

لپتاپ لنوو ThinkPad X1 Fold

در این ویدئو  لنوو ThinkPad X1 Fold در سمت چپ الاکلنگ (!) قرار داده شده است. در سمت راست ترازو، پنبه، پر، برگ و بادکنک از این دستگاه سنگین تر نشان داده می شوند! سرانجام، وزنه ای به وزن ۱ کیلوگرم در سمت راست ظاهر می شود، و سپس ThinkPad X1 Fold به سرعت بالا می رود. این نشان می دهد که این دستگاه نسبت به وزن ۱ کیلوگرم سبک تر است. طبق گمانه زنی های قبلی، تنها ۱ گرم وزن سبک تر از ۱ کیلوگرم است و این بدان معنی است که این لپ تاپ 999 گرم وزن دارد.

بر خلاف سامسونگ و هواوی که از مفهوم صفحه نمایش تاشو برای تلفن ها استفاده می کنند، لنوو راه حل خود را برای لپ تاپ اعمال می کند. اولین بار از لنوو ThinkPad X1 Fold در CES 2020 رونمایی شد. این دستگاه با صفحه نمایش 13.3 اینچی LG OLED با رزولوشن 2048 در 1536 تولید می شود. البته از یاد نبرید که موتورولا تحت مالکیت لنوو است و این برند تنها برندی است که پس از سامسونگ در مقیاس انبوه به تولید گوشی تاشو پرداخته و به راحتی می توانید یکی از آن ها را در اکثر بازارها بخرید.

لنوو ThinkPad X1 Fold یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو است که لایه بیرونی آن از چرم ساخته شده است. به طور کلی، این دستگاه مانند یک کتاب به نظر می رسد. اگر این دستگاه را باز کنید، یکی از نمایشگرها می تواند به عنوان یک صفحه کلید مجازی کار کند. همچنین می توانید مستقیما دستگاه را به یک صفحه کلید وصل کنید به طوری که دستگاه مانند تبلت استفاده شود.

علاوه بر صفحه نمایش قابل تاشو، یکی دیگر از نقاط فروش بزرگ ThinkPad X1 Fold ویژگی “همیشه متصل” است. این ویژگی دقیقا همانند تلفن هوشمند در هنگام باز شدن بسیار سریع فعال می شود.

از محتوای منتشر شده می توان دریافت که ThinkPad X1 Fold، اولین کامپیوتر قابل تاشو جهان، شاید به طور رسمی در ماه سپتامبر یا اکتبر ارایه شود. نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه هستید؟ سری تینکپد ایکس لنوو معمولا دستگاه های بی نظیری دارد و من منتظر این فرم فکتور جدید هستم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

بالاخره بی جهت نیست که داریم از برند اول صنعت لپ تاپ صحبت میکنیم… .

عاشقم لنوو

Milad7

لنوو در زمینه لپ تاپ واقعا پیشرفت خوبی کرده کم کم داره جزو بهترین ها میشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)