حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

استراحت و سامسونگ دو چیز هستند که هرگز با هم سازگاری ندارند! همین ۲ هفته گذشته آن ها یک پرچمدار جدید را به بازار عرضه کردند و درست وقتی فکر کردید که دیگر و حداقل برای مدتی، خبری از پرچمدارن این شرکت نمی شنوید؛ این گزارش جدید یکی از مؤلفه های اصلی Galaxy S21 Ultra یعنی پرچمدار بعدی را مشخص می کند. گفته شده که دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی ارایه می شود.

دوربین گلکسی اس ۲۱ اولترا

شاید این گزارش ها عجیب به نظر برسد زیرا سامسونگ هنوز در حال مقدمه سازی برای ارایه Galaxy S20 Fan Edition و Galaxy Z Fold 2 است. جالب تر از همه این است که بسیاری از افراد که دستگاه های Galaxy Note 20 را از قبل سفارش داده اند، هنوز در انتظار سفارش خود هستند. در همین حال سامسونگ در حال کار بر روی دستگاه سری جدید S است. خب البته این اصلا موضوع عجیبی نیست چون شرکت ها حتی سالها روی پرچمداران خود تمرکز می کنند.

 

اولین شایعات درباره گلکسی اس ۲۱ اولترا مربوط به دوربین آن می شود. این دقیقا همان جایی است که گلکسی اس ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا خیلی درخشان عمل نکردند و کاربران انتظار بهتر شدن آن را دارند.

گفته می شود که دوربین Galaxy S21 Ultra همچنان سنسوری رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. این سنسور نسل جدید ایزوسل HM1 است که در گلکسی اس ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ اولترا استفاده شده بود.

هنوز مشخص نیست که چه بهبودهایی حاصل می شود اما امیدواریم مانند ایزوسل GN1 بتواند فوکس دوال پیکسل را به آن اضافه کند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید تصمیم سامسونگ برای بازاریابی کردن حسگر بزرگش با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی صحیح بود؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Adjus

ای کاش حداقل اینs21رو خوب بده بیرون.خوبم نداد،نداد به درک.ولی حداقل قیمتو بیاره زیر1000دلار.

AŁɪ

باز یه ۱۰۸ پر نویز دیگه😅

online_wireless

اگه اینم اگزینوس باشه به هیچ دردی نمیخوره.

MSK

منتظر همکاریش با AMD ام امیدوارم عملکرد قابل توجهی داشته باشه AMD توی جی پی یو و پردازش تصویر فوق العاده تاثیر داره امیدوارم این سری سری خوبی بشه

Milad7

چشمم آب نمیخوره گوشی انقلابی بشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)