حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید نمایشگر هواوی Mate X2 از ماه آینده آغاز می شود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | هواوی

گوشی هوشمند تاشو هواوی Mate X سال گذشته توسط این شرکت به بازار عرضه شد و اکنون جانشین آن، جزء دستگاه های مورد انتظار است. انتظار می رود هواوی گوشی هوشمند Mate X2 را با چندین ویژگی و پیشرفت جدید ارائه دهد. خبر جالب اینکه تولید نمایشگر هواوی Mate X2 از ماه آینده آغاز می شود. این یعنی به نظر می رسد که فاصله زیادی تا ارایه آن به بازار نداریم.

تولید نمایشگر هواوی Mate X2

یکی از مهمترین تغییراتی که در مورد گوشی هوشمند تاشو Mate X2 گزارش شده است این است که به جای طراحی تاشو بیرونی در مدل اصلی، مدل نسل بعدی دارای صفحه نمایش تاشو به سمت داخل خواهد بود.

اکنون، در جدیدترین پیشرفت مربوط به هواوی Mate X2، این شرکت قرار است تولید پنل نمایشگر را از سپتامبر سال جاری، یعنی ماه آینده آغاز کند. همچنین مشخص شده است که اندازه صفحه نمایش برابر با نسل قبلی خود است که عبارت است از: 8.03 اینچ با وضوح 2480 در 2220 پیکسل.

گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ صفحه نمایش، پنل های 8.3 اینچی CPI (شفاف Polymide) را به هواوی در چارک سوم 2020 ارائه می دهد، و هدف فروش آن سیصد هزار دستگاه است.

از تصاویر درز شده، به نظر می رسد که می توانیم یک پنل نمایشگر اضافی را نیز در نوار عمودی که در آن سنسورهای دوربین قرار دارد، در نظر بگیریم. در حالی که این شرکت هیچ چیزی در رابطه با این دستگاه را فاش نکرده است، برخی از جزئیات اصلی به صورت آنلاین فاش شده است.

طبق این گزارش، تلفن هوشمند تاشو Mate X2 از یک دوربین چهارگانه برخوردار است که شامل یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی، لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ToF است. دوربین تله فوتو پشتیبانی از ویژگی هایی مانند بزرگنمایی نوری 3x و OIS خواهد داشت.

پیش بینی می شود این دستگاه در انواع حافظه مختلف از جمله 8 گیگابایت رم با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، رم ۱۲ گیگابایتی با ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۶ گیگابایتی با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی عرضه شود. همچنین گفته می شود که از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی شارژ سریع 65W بهره می برد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

در کل زیباتر از فولد سامسونگه ولی کماکان اون برآمدگیه تو ذوق میزنه؟اگر ارتفاعش کمتر بود خیلی بهتر بود با اگر نبودش که دیگه عالی میشد.

Milad7

روی کاغذ که مشخصات خیلی عالیی داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)