حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی 5G بلک بری با کیبرد کامل فیزیکی در راه است: اعطای امتیاز بلک بری به OnwardMobility

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، بلک‌بری، شبکه 5G

بله، به نظر می رسد که بلک بری هنوز کاملا تسلیم نشده است. این با وجود آن است که شش ماه پیش در ترنجی شاهد خداحافظی بلک بری با دنیای موبایل بودیم. امروز به صورت رسمی اعلام شد که گوشی 5G بلک بری با کیبرد کامل فیزیکی در راه است.

گوشی 5G بلک بری

نام تجاری BlackBerry که قبلا مورد احترام بود، مجددا توسط یک برند خریداری شده است تا بتواند موبایل های تکراری اندرویدی را با نامی که در خاطره ها باقی مانده است، بفروشد. این بار، استارت آپ جدید تگزاسی به نام OnwardMobility است که قول می دهد یک دستگاه 5G بلک بری با اندروید و یک صفحه کلید فیزیکی QWERTY را در سال ۲۰۲۱ منتشر کند.

OnwardMobility

OnwardMobility

چیز دیگری در مورد دستگاه از جمله اندازه صفحه نمایش یا مشخصات داخلی شناخته شده است، اما OnwardMobility رسما گفته است که این دستگاه دارای یک کیبورد کاملا جدید است که “منعکس کننده مقادیر نام تجاری از تجربه تایپ کیبورد و تجربه ورودی (اطلاعات) است”. که، بله، مطمئنا! من عاشق بازتاب ارزش های برند هستم. این کار را همیشه انجام دهید.

به نظر می رسد OnwardMobility با تأکید بر توانایی تلفن برای انجام کار در حال حرکت (مطمئنا اشاره به شرایط بیماری همه گیر کرونا است) و ویژگی های امنیتی آن، این دستگاه را برای مشتریان سازمانی جذاب خواهد کرد. این ها همه منطقی است، با توجه به این ویژگی هایی که در گذشته مشتری های زیادی را به دستگاه های بلک بری جذب کرده بود.

همچنین به نظر می رسد این دستگاه استاندارد پرچمدار نخواهد بود، اما احتمالا یک میان رده قابل توجه است. پیتر فرانکلین، مدیر عامل OnwardMobility گفت:

“ذهنیت اصلی ما فقط ساختن ایمن ترین و کارآمدترین دستگاه نیست بلکه یک وسیله روزمره است. این بدان معناست که مواردی مانند دوربین درجه یک و سایر مشخصات شما از تلفن روز خود انتظار دارید. به طور همزمان، ما می دانیم که باید رقابتی باشیم و قیمت گذاری ما نیز چنین است.”

شایان ذکر است که سفر عجیب BlackBerry به عنوان یک برند چقدر عجیب بوده است. دستگاه های بلک بری زمانی تکیه زننده به تخت سلطنت دنیای تلفن همراه بودند، اما بعد اندروید و iOS از اقبال افتادند و فروش ها دلهره آور بود.

یک تلاش مجدد از سال ۲۰۱۳ به بعد، هنگامی که تعدادی از دستگاه های با سیستم عامل بلک بری ۱۰ منتشر شدند. سپس، در سال ۲۰۱۵، این شرکت سرانجام با BlackBerry Priv و صفحه کلید کشویی خود به اندروید تغییر یافت. در سال ۲۰۱۶، تلاش را متوقف کرده و مجوز نام تجاری به تولید کننده چینی TCL ارایه کرد. از تاریخ 31 اوت امسال حق استفاده از آن برند را از دست می دهد، که ظاهرا راه را برای حرکت OnwardMobility باز کرده است. (یک یادداشت جانبی: شرکت ارتباطات هندی Optiemus Infracom همچنین دستگاه های اندرویدی با برند بلک بری خود را نیز ساخته است، اما آنها فقط هستند موجود در بازار هند.)

این امر چهارمین یا پنجمین تغییر در دستگاه های بلک بری است و موفقیتش بستگی به این دارد که چگونه می توانند ظاهر شوند و شما می خواهید آنها را حساب کنید یا نه. ما را احمق (!) یا ساده لوح بخوانید، اما ما هنوز خیلی کنجکاو هستیم که ببینیم دقیقاً چه چیزی توسط OnwardMobility به وجود می آید.

تلفن جدید توسط FIH Mobile، زیر مجموعه شرکت غول تولید Foxconn ساخته می شود. این دستگاه در آمریکای شمالی و اروپا “در نیمه اول 2021” در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی 5G بلک بری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1234567890

اما آنها فقط هستند موجود در بازار هند

Something wrong?

Mahdi

خوشحال شدم

Auroro

این احمقا با خودشون چی فکر میکنن که تو طراحی برمیگردن به زمان قبل؟
حالم از مغز خنگشون بهم میخوره
متل همین مایکروسافت دو، کی ابنارو میخره اخه؟

سامسونگ هم تو اس 20 کم مونده بود دوربین سلفی رو حذف کنه انقدر ب فشار آورد

MohammadFarhaadi

اگر کیبرد کشویی به طول داشته باشه و دوربین سلفیش هم رو حالت کشویی باشه و بدون حفره و ناچ و بریدگی باشه در صورت داشتن مشخصات قابل قبول میتونه فروش موفق داشته باشه.

Milad7

گوشی های بلک بری دیگه هیجان گذشته را ندارن!

Mani

انشا چند شدید؟😐
آنها فقط هستند موجود در هند؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)