حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک هوشمند Eyewear II هواوی با همکاری Gentle Monster رسما معرفی شد

در کنفرانس معرفی P40 در نیمه اول سال جاری، هواوی و Gentle Monster عینک های هوشمند Eyewear را به بازار عرضه کردند. امروز هواوی و Gentle Monster نسل دوم عینک های هوشمند خود یعنی Eyewear II را معرفی کردند. در کل ۱۳ سبک وجود دارد و لولا از جنس آلیاژ تیتانیوم است. همانطور که حدس می زنید، آنها برای استفاده کرده روی صورت راحت تر هستند.

عینک هوشمند Eyewear II هواوی

اجازه بدهید از آخر به اول شروع کنیم. همانطور که در تصویر بالا می بینید، چهار سری عینک هوشمند هواوی Eyewear II وجود دارد: سری شفاف فلزی، سری شفاف کلاسیک، سری عینک آفتابی و سری طراحی هوشمند یا Smart. هر سری سبک های مختلفی برای انتخاب دارد. همانطور که گفته شد، شرکت ها در مجموع ۱۳ مدل برای پاسخگویی به نیازهای مناسبت های مختلف ارائه می دهند.

عینک های هوشمند هواوی Eyewear II از لولای الاستیک تیتانیوم با باز و بسته شدن 12 درجه برای اطمینان از پوشیدن راحت استفاده می کنند.

از نظر کارایی، عینک هوشمند Eyewear II از یک سیستم تعاملی چند حسگر برخوردار هستند. آنها از لمس سه بعدی پشتیبانی می کنند. برای تنظیم صدا / آهنگ، فقط کافی است روی آن سوایپ کنید. برای پاسخ دادن به تماس، مکث پخش یا تماس دستیار هوشمند و غیره، دوبار تپ کنید، همچنین با تپ کردن روی دسته سمت چپ می تواند وارد حالت جفت شدن بلوتوث شوید.

عینک های هوشمند Huawei Eyewear II از بلندگوهای سفارشی ۱۲۸ میلی متر مربع فوق العاده نازک با دیافراگم بزرگ استفاده می کنند. این بلندگوها از صدای استریو باز پشتیبانی می کنند و جلوه های موسیقی بسیار خوبی را ارائه می دهند. علاوه بر این یک سیستم صوتی معکوس صدا نیز هستند. این می تواند تا ۱۲ دسی بل صدا را کاهش داده و از حفظ حریم خصوصی در حین موسیقی یا تماس تلفنی اطمینان حاصل کند.

این عینک های هوشمند همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند. در صورت استفاده از جعبه لنز، آنها می توانند 5 ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کنند.

سری نوری کلاسیک ، نوری فلزی و سری طراحی SMART عینک های هوشمند Eyewear II با قیمت 2499 یوان (361 دلار) شروع می شود و سری عینک آفتابی با قیمت 2699 یوان (390 دلار) شروع می شود.

عینک های هوشمند در درجه اول و مهمتر از همه یک عینک راحتی و شیک هستند. کلمه “هوشمند” تنها گزینه عینک است و دستیابی و تعامل اطلاعات را آسان تر می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید روزی این دستگاه را بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

تکنولوجی زیباست👌💕

Mahdi

عاشقتم تکنولوژی

Milad7

عاشقِ این عاشقیتم 😀

Milad7

عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)