حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | اینترنت

دو هفته پیش بود که برای شما نوشتیم ثبت نام اینترنت ماهواره ای SapceX از ایران ممکن شد. اینترنت ماهواره‌‌ای «استارلینک» که از آن به نام «اینترنت آزاد» نام برده می‌شود، عملیاتی و نتیجه تست سرعت آن منتشر شد. اجازه بدهید ببینیم سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک چقدر است؟

سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک

سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک

سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک

سرعت دانلود «Starlink» ، اینترنت ماهواره ای « SpaceX » ، هم اکنون در نسخه آزمایشی چیزی در حدود ۱۱ تا ۵۰ مگابیت بوده و آپلود ۵ تا ۱۸ که توسط برخی از کاربرا تست شده است. با اضافه شدن ماهواره‌های بیشتری در هفته‌های آتی، سرعت اینترنت بر روی این شبکه به ۶۰۰مگابیت هم خواهد رسید.

برخی گزارشات حاکیست سیگنال‌ های ماهواره Starlink برای اینترنت ماهواره‌ای در تهران رویت شده است و شهرهای تبریز، شیراز، رشت، کرمان، کرج نیز دارای وضعیتی مشابه هستند.

مطابق پیش‌بینی‌ها ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای این شرکت در سطح جهان از سال‌ آینده میلادی آغاز می‌شود؛ خدماتی که به‌تدریج و با افزایش تعداد ماهواره‌ها در مدار، مناطق بیشتری از جهان را تحت پوشش قرار خواهد داد. اسپیس‌ایکس تاکنون ۵۴۰ ماهواره اینترنتی را در مدار قرار داده و بنابر برنامه‌ریزی‌ها این منظومه ماهواره‌ای در نهایت خدمات خود را به‌وسیله ۱۲۰۰۰ ماهواره و در صورت موفقیت برای اخذ مجوزهای لازم، توسط ۴۲۰۰۰ ماهواره به جهان ارائه خواهد کرد.

نظر شما درباره سرعت اینترنت ماهواره ای استارلینک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

خب چجوری میشه استفادش کرد؟

Finch

وایفا گوشیت رو روشن کن
بزن افزودن دستی شبکه
بعدش به انگلیسی سرچ کن اسپیس ایکس
رمزش هم چهارتا یک

1234567890

هر هر هر خندیدیم

Finch

🙂

1234567890

اونطور که ایلان ماسک گفته یه گیرنده مخصوص میخواد یه چیز مستطیل شکل کوچک بود .

pedram_01

توی ایران نمیشه ازش استفاده کرد خیالتون راحت . از پارازیت گرفته تا راه های دیگ جلوش رو میگیرن ‌. و همین الانش هم خیلی از سایت های ایرانی با ip خارج باز نمیشن و…

من که امروز از های وب جمع اوری کردم رفتم مخابرات درخواست فیبر نوری دادم کلا با مودم و نصب و اینترنت یک ساله ۱/۴۰۰ قیمت دادن . کسی استفاده کرده؟ اطلاعاتی داره بهم کمک کنه مه ببینم میصرفه بگیرم یا نه

Auroro

سرعتش چقدره

Auroro

خیالت راحت بخوان پارازیت بندازن اپراتورای خودشونم مختل میشه. اینم میگن امواج قویتر از اون حدیه که بشه با ی جمر ساده جلوشو گرفت. پارازیت هم باید خیلی قوی و پوشش همه جانبه بندازن. نکنه قیمت بسته هارو دوبرابر کردند برای خرید تجهیزات؟

Big S

منم فیبر نوری میخواستم هزینشم واسم مهم نبود لعنت به شانسم که مخابرات گفت منطقتون ساپورت نمیکنه 😑😞

persepolis

خب سه هزار گیگ میدن 500 تومن سرعت 16
پورت خالی نود برام…

ممد بمولا

از نت ایرانسل بهتره :/

Mahdi

زیاده

MohammadFarhaadi

خوشبختانه نمیتونن رو این پارازیت بندازم.اوف اگر تو ایران فراگیر بشه چی میشه!فکرش رو بکنید اپراتورها به غلط کردن میوفتن😁دیگه ایرانسل و همراه اول بجا بامبول در آوردن و برداشتن بسته های پر مصرف مجبورن بیان بگن رو هر گیگ ده تومان پول هم می‌دیم بهتون🤣🤣🤣

ArmanBgold

یعنی میخوام ایلان ماسک رو بگیرم همه جاش (😂) رو ببوسم

Milad7

تجهیزات گیرنده نیاز داره که گرون در میاد 😐

Milad7

بعدشم نهاد های امنیتی بفهمن میان جریمه میکنن(خدا کنه ب جریمه اکتفا کنن)!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)