حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی iQOO 5 را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | IQOO

زیر نام تجاری Vivo یعنی iQOO تنها ۱.۵ سال قدمت دارد. در همین دوره کوتاه، در حال حاضر موفق به انتشار چندین دستگاه جالب شده است که خروجی خوبی به نسبت بهینه عملکرد و قیمت را ارائه می دهند. سازنده در تلاش است تا سخت افزار مناسبی را در مدل های خود ارائه دهد و iQOO 5/5 Pro نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طراحی iQOO 5

امروز ما به لطف عکس هایی که توسط منابع داخل در شبکه Weibo فاش شده اند، نگاهی به ظاهر iQOO 5 Pro برای شما داریم. پنل جلویی برای ما معمولی است. نمایشگری با لبه خمیده و سوراخ گرد برای دوربین جلو که این روزها زیاد می بینیم.

پنل عقب از جنس فیبر کربن است و در سمت راست یک بلوک مستطیل شکل از دوربین اصلی با سه سنسور دوربین قرار دارد. نکته قابل توجه این است که لنزها همه اشکال مختلفی دارند و در بین آنها نیز یک دوربین پریسکوپی وجود دارد.

پیش از این مشخص شده است که iQOO 5 بر اساس اسنپدراگون ۸۶۵ ساخته خواهد شد. این تلفن باتری 4000 میلی آمپر ساعتی ، حداقل 8 گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 تا 512 گیگابایت خواهد داشت. علاوه بر این ، یک پنل AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز وجود دارد. دستگاه های جدید از بلندگوهای استریوی ۱۲۰ دسیبلی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می کنند.

طبق مشخصات ، iQOO 5 Pro دارای مجموعه دوربینی با فاصله کانونی 16 میلی متر تا 135 میلی متر است. شایعه شده که iQOO 5 Pro با بزرگنمایی نوری 5 اپتیکال و پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتال 60 برابر است. در حال حاضر ، انتظار می رود سری iQOO 5 شامل دو گوشی باشد. این شامل iQOO 5 به عنوان (شماره مدل V2024A) و iQOO 5 Pro as (شماره مدل V2025A) است. پیش بینی می شود که هر دو گوشی با پشتیبانی از رفرش ریت حداکثر 120 هرتز وارد بازار شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر این دستگاه ها هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

شبیه کلوار پوکوفون

m.b

البته فکر کنم به اون نمای فیبرکربن میگن…
اونی که تو نوشتی هم کولار هست…

Mahdi

حالا فرقی نداره

Auroro

خوبه 😁

AŁɪ

چقدر خوشگله💕

Finch

از جلو هلو از عقب لولو

Milad7

گوشی خوبیه ظاهر لوکسی هم داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)