حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه BMW گوشی iQOO 5 شاید حاصل همکاری iQOO با BMW M Sport شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | IQOO

برند iQOO همکاری خود را با BMW M Motorsport برای فصل 2020 Deutsche Tourenwagen Masters یا(DTM) اعلام کرده است. به این معنی که ممکن است شاهد باشیم این شرکت از نسخه ویژه iQOO 5 BMW در تاریخ ۲۷ مرداد در کنار مدل معمولی رونمایی کند. به عبارتی یعنی نسخه BMW گوشی iQOO 5 شاید حاصل همکاری iQOO با BMW M Sport شود.

نسخه BMW گوشی iQOO 5

گوشی iQOO 5 که در تاریخ ۲۷ مرداد عرضه می شود، اولین تلفن هوشمند این شرکت خواهد بود که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می کند و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را از ۰ تا ۱۰۰ درصد در تنها ۱۵ دقیقه پر می کند.

iQOO هنوز تمام مشخصات مشخصات iQOO 5 را فاش نکرده است، اما تأیید کرده است که این تلفن هوشمند نمایشگر AMOLED را با پوشش 100٪  طیف رنگ 3 DCI و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارایه می کند. در قلب این دستگاه تراشه Snapdragon 865 با حافظه رم LPDDR5 جفت خواهد شد.

ما انتظار داریم iQOO در روزهای منتهی به رونمایی رسمی ویژگی های بیشتر iQOO 5 را تأیید کند. اگر هم تایید نکند، شایعات هستند 😅.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی iQOO 5 هستید؟ نسخه خاص BMW آن برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

بله من منتظرش هستم
از اونجایی که ماشین های آلمانی رو دوست دارم و اینکه بی ام و میخواد روش اعمال بشه مثل پورشه هواوی و لامبورگینی اوپو به شدت منتظر این مدل میمونم

SHREK

شارژ 120 وات😍 با نسخه BMW

AŁɪ

ایول 😅

Mahdi

🙂🙂🙂

Milad7

این نسخه های لوکس بیشتر برای تیغ زدن خریدار هستن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)