حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام از کد ملی برای مقابله با بات ها استفاده خواهد کرد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام قصد دارد با تأیید از طریق شناسه های دولتی (در کشور ما با کد ملی شناخته می شود)، حساب های مشکوک از جمله بات ها را حذف کند. ایده این شرکت این است که “رفتار غیرقانونی بالقوه” را کنترل کند، احتمالا برای متوقف کردن لایک و فالورر عیر واقعی در حساب های مشکوک هم استفاده شود. به این صورت اینستاگرام از کد ملی برای مقابله با بات ها استفاده خواهد کرد.

این شرکت می گوید اکثر کاربران از این امر متأثر نمی شوند، بنابراین به احتمال زیاد نیازی نیست که در لحظه شناسه خود را نشان دهید. با استفاده از این سیاست جدید، اینستاگرام حساب های خاصی که که اکثر فالور آن ها در یک کشور مختلف نسبت به کشوط اصلی خود، هستند را دسته بندی خواهد کرد. این شرکت همچنین حساب های مشکوک ربات را شناسایی خواهد کرد.

اینستاگرام

اینستاگرام

اگر این شبکه اجتماعی به حساب شما مشکوک شود ممکن است از شما بخواهد کد ملی خود (هنوز در ایران این ویژگی فعلا نیست پس لطفا متوجه باشید که از این طریق اطلاعات خود را به دست غریبه ها ندهید) را ارسال کنید و در حین انجام آن دو راه خواهید داشت. در حین بررسی، ممکن است دسترسی به حساب کاربری خود را از دست دهید یا شرکت ممکن است فعالیت و دیده شدن حساب شما را کاهش دهد.

اگر احراز هویت موفقیت آمیز باشد، حساب شما بازیابی می شود و اطلاعات شخصی شما در مدت ۳۰ روز از سرور حذف می شوند. این درحالی است که پیش از این گزارشی از TechCrunch وجود داشت نشان می دهد که اینستاگرام عکسها و DM های شما را حتی بعد از حذف آنها در سرورهای خود نگه داشته است. گفته می شود که این اشکال اکنون برطرف شده است.

اینستاگرام می خواهد اطلاعات نادرست و اسپم را کاهش دهد، اما بیشتر این سیاست برای کاهش ارتش های باتلاقی جعلی است. در اوایل این هفته، Business Insider گزارش داد که خرید بازدید جعلی در Reels – رقیب TikTok شرکت – بسیار، آسان است. در همین راستا جالب این که سال گذشته برای شما نوشتیم که حدود ۴۰٪ بازدیدهای اینترنتی جعلی هستند!

حدود ۴۰٪ بازدیدهای اینترنتی جعلی هستند، فیکستان!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اینستاگرام راه درستی را برای هدف عنوان شده، دنبال می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The MTest MT

اینم کد ملی ایرانو قبول نمیکنه لابد

Mahdi

چه بد

Milad7

واسه ایران جواب میده؟

Milad7

ولی ایده خوبیه یارو 10 تا اکانت فیک داره … اینطوری فضای مجازی را به گند میکشن 😐

Finch

اوه
۹۰ درصد حجم دیتای ایران اینستا از بین میره آخه ۹۰ درصد خوبا و شاخا و جوجه پلنگا زیر ۱۸ سال هستن و شماره شناسنامه دارن و کد ملی ندارن هنوز 😂😂😂😂

❤Mohamad_reza.81❤

من زیر 18 هستم و کارت ملی دارم
ولی خب جدای اون من که حالم از فظای اینستاگرام بهم میخوره
بنظرم فقط تلگرام
اصلا ایرانی نیستی اگه تلگرامو به همه چی ترجیح ندی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)