حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دسته پلی استیشن ۵ را در واقعیت ببینید، باتری ۱۵۶۰ میلی آمپری و دکمه های بدون بک لایت

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | پلی‌استیشن

تقریبا هر گیمری را که ببینید، چه طرفدار کنسول بازی سونی باشد و چه نباشد اما منتظر رونمایی پلی استیشن ۵ هست. امروز اطلاعات جدیدی درباره این کنسول بازی جذاب منتشر شده است. شما می توانید دسته پلی استیشن ۵ را در واقعیت ببینید. این کنترلر دارای باتری ۱۵۶۰ میلی آمپری و دکمه های بدون بک لایت است.

دسته پلی استیشن ۵

تصاویر و جزییات جدید امروز برای کنترلر PlayStation 5 با نام DualSense منتشر شده است. انتشار این گزارش به لطف یک کاربر توییتر است که برای شرکتی کار می کند که لوازم جانبی را برای تولید کنندگان کنسول طراحی می کند.

این کاربر با نام کاربری Galaxy666 امروز برخی تصاویر جدید از کنترلر DualSense را به اشتراک گذاشت و تأیید کرد که باتری آن دارای ظرفیت ۱۵۶۰ میلی آمپر است و این یعنی بالاتر از ظرفیت باتری DualShock 4 نسل قبلی. او همچنین درباره اینکه چگونه کنترلر پلی استیشن ۵ دس دست چگونه است صحبت کرد و گفت بازیکنان ناامید نخواهند شد.

دسته پلی استیشن ۵

دسته پلی استیشن ۵

این واقعیت که ظرفیت باتری کنترلر پلی استیشن ۵ بسیار بالاتر از باتری DualShock 4 است، واقعاً جای تعجب ندارد. اوایل ماه جاری، شایعات حاکی از آن بود که عمر باتری DualSense، حدود ۳ تا ۴ ساعت بیشتر از DualShock 4 خواهد بود.

در بحث دکمه ها گفته می شود که D-pad و دکمه های اصلی شبیه به Dualshock 4 هستند و به طور کلی هیچ تفاوتی ندارند.

کلیدهای پشتی جالب توجه هستند، L1 و R1 اصلاً کلیک نمی کنند، اما همانطور که کلید هستند پایین می آیند، اما L2 و R2 هرچند که فشار کمتری نسبت به حالت عادی دارند، حتی بدون اینکه tension points فعال شوند، احساس فشار بیشتری نسبت به حالت عادی دارند.

درباره عمر باتری اما همانطور که بالاتر گفتیم آنها خاطرنشان كردند كه میانگین آن بین ۳ تا ۴ ساعت بیشتر از Dualshock 4 است

کنترلر PlayStation 5با نام DualSense قول می دهد یک تغییردهنده روال واقعی باشد، زیرا بسیاری از توسعه دهندگان مانند Arkane Studios، عاشق ویژگی های این کنترلر مانند بازخورد هاپتیک و ماشه فعال (active trigger) هستند.

با بازخورد هاپتیک و ماشه های فعال، ویژگی های بسیار خوبی دارد. اگر ما در یک بازی اول شخص هستیم، واقعاً در بازی هایمان غوطه وری را بسیار ارزیابی می کنیم و قادر هستیم واقعا اسلحه را در دستان خود احساس کنیم، واکنش آن، نحوه بارگیری مجدد، چگونه واکنش نشان می دهد تا بارگیری مجدد شود … من فکر می کنم هر طراح بازی در دنیایی که دست خود را به DualSense برساند، فکر می کند این یک اسباب بازی دوست داشتنی است، و فکر می کنم بازیکنان نیز از این ویژگی ها بهره مند شوند. برای ما، هدف قرار دادن غوطه وری، فرصتی واقعاً خوب است که ما از آن هیجان زده ایم، بنابراین بین قدرت و کنترلر، بسیار بسیار هیجان انگیز است.

دسته پلی استیشن ۵

دسته پلی استیشن ۵

کنترلرهای PlayStation 5 یعنی DualSense اواخر امسال در سراسر جهان ارایه می شوند اما هنوز تاریخ دقیق انتشار تأیید نشده است. منتظر پلی استیشن ۶ و دسته جدید آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

یه انیمیشنی بود به اسم WALL_E
دسته پلی ۵ کپی اون ربات سفیده هست 😅
http://uupload.ir/files/ax7_f6d991009733f57f56dee4a3e654fbe0.jpg

Auroro

چرا اینقدر بنجل بنظر میاد

AŁɪ

قشنگه💕

SHREK

اگر قرمز و مشکی بود قشنگ تر بود

AL1K1NG

یقینا این رنگش هم میاد تو بازار ولی اخه کی نسخه پایه ی کنسول تو این سری جدیدا قرمز ابی باشه؟!
حتی همین ک سفید زده نسخه پایه رو جای تعجبه

Milad7

ایولا سلطان 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)