حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر امکان محدودیت افرادی که توییت شما پاسخ می دهند را فراهم کرد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اردیبهشت ماه بود که، توییتر آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز کرد که در آن به کاربران اجازه محدود کردن افرادی که می توانند به توییت های خود پاسخ دهند را می دهد. امروز اما توییتر امکان محدودیت افرادی که توییت شما پاسخ می دهند را برای همه کاربران فراهم کرد.

تاکنون این ویژگی محدود به تعداد کمی از کاربران در حلقه‌های تست کننده ارایه شده است. خوشبختانه، این اکنون تغییر می کند. توییتر اعلام کرده است که کاربران در سراسر جهان هم اکنون می توانند به این ویژگی دسترسی پیدا کرده و پاسخهای ناخواسته از غریبه ها را از خود دور نگاه دارند.

قبل از ارسال توییت، کاربران می توانند از بین سه گزینه انتخاب کنند تا کنترل کنند چه کسی می تواند به توییت های خود پاسخ دهد – همه (تنظیم پیش فرض) ، فقط افرادی که شما دنبال می کنید و فقط افرادی که در توییت آنها را منشن می کنید. اگر هر دو گزینه آخر را انتخاب نمایید، نماد پاسخ در زیر توییت خاکستری می شود و برای همه روشن می شود که نمی توانند به آن توییت خاص پاسخ دهند.

با این حال، افرادی که از پاسخ دادن به شما محدود شده اند، همچنان می توانند توییت ، بازتوییت و به اشتراک گذاشتن آن توییت را با دیگران مشاهده کنند. توییتر می گوید که ابزار محدود کردن پاسخ جدید به:

“بعضی از افراد کمک می کند احساس امنیت کنند و می توانند به گفتگوهای معنی دار تری منجر شوند، در حالی که هنوز هم به مردم این امکان را می دهد تا دیدگاه های مختلفی را مشاهده کنند.”

نظر شما درباره این ویژگی توییتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

خیلی خوبه اینطوری 100 نفر غریبه زیر پستت الکی نمینویسن.

Auroro

به بدی هاش هم فکر کن، وقتی جهرمی یچیزی میگه نمیشه زیرش جوابشو داد

SHREK

اینهمه نوشتیم چه اتفاقی افتاد؟ هیچ.

Milad7

فقط مسئولان کشور! که توی توییتری که فیلتره توییت میزنن 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)