حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کتابخوان الکترونیک شیائومی تاییدیه بلوتوث گرفت

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

بازار کتابخوان های الکترونیک ممکن است این روزها خیلی محبوب نباشد، اما این مانع از شرکت کردن در این بخش نمی شود. سال گذشته، شیائومی اولین کتابخوان الکترونیکی خود با نام MiReader را معرفی کرد. متأسفانه، این محصول چیزی است که ما مشتری های جهانی نمی توانیم از آن استفاده کنیم مگر اینکه ما آن را از چین وارد کنیم و با همه محدودیت های زبان مقابله کنیم. این محصول منحصر به قلعه شیائومی بوده است، اما طبق گواهینامه جدید، ممکن است در نهایت به عنوان Mi Ebook Reader وارد بازارهای خارج از کشور شود چرا که کتابخوان الکترونیک شیائومی تاییدیه بلوتوث گرفته است.

کتابخوان الکترونیک شیائومی

کتابخوان Mi Ebook Reader در پایگاه های داده Bluetooth SIG مشاهده شده است. دستگاه گواهی بلوتوث خود را ماه گذشته میلادی دریافت کرده است. این گواهی نشان می دهد که دستگاه از طریق اتصال بلوتوث 5.0 متصل می شود. این شرکت اخیرا در تلاش برای گسترش اکوسیستم جهانی خود برخی از محصولات خود را در خارج از چین منتشر کرده است.

اگر با محصولات شیائومی آشنا باشید، می دانید که این شرکت تعداد زیادی از گوشی های هوشمند و همچنین تعداد بیشماری از دسته بندی محصولات مختلف را داراست. متأسفانه، فقط تعداد کمی از این محصولات راهی بازار غرب می شوند. چند هفته پیش، این شرکت کمپرسور هوای الکتریکی Mi Portable را در هند اعلام کرد. این محصول بیش از یک سال پیش و در زمان معرفی جهانی آن در چین منتشر شد. رایانه های شخصی Mi Notebook نیز با دستیابی به محبوبیت خاصی از چین خارج شده اند. جای تعجب نیست که این شرکت کتابخوان MI Ebook را خارج از چین هم ارایه کند.

کتابخوان MiReader اصلی دارای صفحه نمایش e-Ink در اندازه ۶ اینچی با ۲۲۱ پیکسل در هر اینچ است. همچنین تنظیم روشنایی قابل تنظیم با ۲۴ سطح نیز وجود دارد. بنابراین، کاربران می توانند آن را حتی در تاریکی بخوانند. در قلب دستگاه، دارای پردازنده Allwinner است.

این چیپست عملکرد کافی برای کتابخوان را ارائه می دهد و با 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه همراه است. فضای مناسبی برای ذخیره چندین کتاب الکترونیکی است. این کتابخوان e-Ink از چندین فرمت پرونده پشتیبانی می کند. این لیست شامل epub، PDF، DOC، XLS و TXT است. کاربران می توانند به راحتی محتوای خود را روی گوشی کنار بگذارند.

متأسفانه، ما نمی توانیم بگوییم چه زمانی Mi Ebook Reader در بازارهای جهانی عرضه می شود. علاوه بر این، ما ایده دقیقی نداریم که کشورهایی که با این گجت جدید از فناوری های شیائومی رو به رو می شوند، کدام هستند. جزئیات بیشتر به زودی فاش می شود.

نظر شما چیست؟ شما به کتابخوان های الکترونیک اعتقاد دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

چیز باحالیه😍

Mb.Pcr

آقا چه خبره؟
من 3 روزه نبودم دو تا مقاله آخه 224 تا کامنت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mb.Pcr

راستی آقای پیروزی
اون عکسه که لاکپشت های نینجا بودنو و نوکیا و سامسونگ و اینا رو بهشون نسبت داده بودن و شما اونو گذاشته بودین .
نکتش چی بود ؟
خیلی وقته نگفتید

Milad7

ایده ی جالبیه

david2arc

حیف که به زبان فارسی محتوای زیادی واسه کتابخوان ها نیست وگرنه عالی میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)