حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | شایعات، شیائومی

امسال شیائومی تلفن های هوشمند و خاصی را به یادبود تولد ۱۰ سالگی این برند به بازار عرضه خواهد کرد: Xiaomi Mi 10 Extreme Commemorative Edition و Redmi K30 Extrem Remimorative Edition این دستگاه ها خواهند بود. حال برخی می گویند در بازار جهانی این دستگاه ها با نام شیائومی می ۱۰ اولترا و ردمی کی ۳۰ اولترا شناخته خواهند شد. امروز اولین تصویر از شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن منتشر شده که طراحی واقعا اکسترمی هم دارد!

شیائومی می ۱۰ اکسترم ادیشن

مراسم شیائومی ۲۱ مرداد برگزار می شود و زمان انتشار این دستگاه ها هم همزمان با سالگرد ۱۰ سالگی شرکت می باشد. تولیدکننده ترجیح می دهد جزئیات کالاهای جدید را فاش نکند، اما باید اطلاعات مربوط به آنها از منابع داخلی منتشر می شود.

امروز تصویری منتشر شد که جزئیات زیادی راجع به نسخه Xiaomi Mi 10 Extreme Edition منتشر می کند. به طور خاص، ما در مورد این واقعیت صحبت می کنیم که تصمیم گرفته شده است با استفاده از مواد پریمیوم، گوشی هوشمند را از سایر انواع متمایز کنیم.

بنابراین ، تلفن هوشمند در یک نسخه با یک کیس سرامیکی یا با یک قاب پشتی شفاف در دسترس خواهد بود. در حالت اول، کاربران قادر خواهند بود انواع با حافظه 8/256 یا 12/256 گیگابایت را انتخاب کنند. و در دوم – 12/256 یا 16/512 گیگابایت. متاسفانه درباره قیمت صحبتی نشده است.

همراه با این اطلاعات، تصویری از قاب های رسمی هم منتشر شده و بر اساس آنها، علاقه مندان تجسم کردند که Xiaomi Mi 10 Extreme چگونه ممکن است “از پشت” به نظر برسد. اگر آنها نزدیک به وضعیت واقعی باشند، یک بلوک دوربین مستطیلی در قسمت پشتی نصب خواهد شد. بنابراین رندری که از دستگاه در این مطلب می بینید، مفهومی است و شاید با واقعیت تفاوت های اساسی داشته باشد.

اگرچه جذاب خواهد بود، اما به همان اندازه انتظار می رود که بسیار زیاد باشد. مجموعه سنسورهای مربوط به دوربین اصلی نیز شامل پریسکوپ خواهد بود و زوم دیجیتال ۱۰۰ یا ۱۲۰ برابر را فراهم می کند.

به یاد بیاورید که طبق اطلاعات اولیه، شیائومی Mi 10 Extreme Commemorative Edition می تواند تراشه Snapdragon 865یا 865 پلاس را ارائه دهد. علاوه بر پنل AMOLED با وضوح FullHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، همچنین باید باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۱۰۰ یا ۱۲۰ وات در آن حضور داشته باشد. یکی از ویژگی های این تلفن هوشمند باید پشتیبانی از شارژر بی سیم سریع 55 واتی باشد.

طرح مفهومی شیائومی می ۱۰ اولترا

طرح مفهومی شیائومی می ۱۰ اولترا

این شرکت اخیرا رسما اعلام کرده است که قصد دارد Mi 10 Extreme Commemorative Edition را در تاریخ ۲۱ مرداد معرفی کند. این تلفن هوشمند جدید دارای نامی طولانی است. و همه به دلیل تمایل به تأکید بر منحصر به فرد بودن “نسخه به یاد ماندنی” است.

رئیس شرکت Lei Jun در توضیح انتخاب نام محصول جدید گفت: این تلفن هوشمند “به انتظارات طرفداران شیائومی اختصاص یافته است”. وی می افزاید: “این برای شما و 10 سال مشترک ما است”.

گوشی هوشمند به یاد ماندنی و اختصاصی باید با نمایشگر 6.67 اینچی وارد شود. آنچه را که این شرکت در رابطه با دوربین اصلی آماده کرده هنوز ناشناخته مانده است. یک محصول ممتاز شیائومی نمی تواند ماژول های متوسط ​​داشته باشد.

شخصی اطمینان می دهد که یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی در قسمت عقب ارایه خواهد شد، اما کسانی هستند که ما را به یک لنز 48 مگاپیکسلی هدایت می کنند. آنچه شیائومی سرانجام ارایه خواهد کرد را ما دقیقا سه شنبه آینده خواهیم فهمید.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۰ اولترا هستید؟ فکر می کنید این طرح مفهومی به واقعیت بپیوندد؟ هر چند یکتا بودنش جذاب  بود!

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

این که این رندر رو درست کرده رفته یکم از کادر دوربین می نوت ۱۰ لایت کش رفته و یکم کوچیکترش کرده بالاش هم یه کادر جدید گذاشته و گفته می ۱۰ اکسترم ادیشن این شکلیه 🙄😂🤣

pedram_01

مراسم شیائومی ۱۱ مرداد برگزار می شود

سلام تاریخ معرفی رو اشتباه زدبد

ahmad

افرین به دقتت کمتر کسی هست که متن را با دقت و تا اخر بخواند

Mahdi

این یکی احتمال داره درست باشه

pedram_01

من با گوشی های شیامی زیادی کار کردم و الانم تو خانواده نوت 8 نوت 8 پرو و می 9 تی پرو هم هست و هر روز باهاشون کار میکنم .‌‌‌‌‌‌ نمی‌دونم چرا ولی واقعا این گوشی هایی که معرفی کردم یک پله از گوشی خودم که گلکسی اس 9 پلاس هست عقب تر هستن از هر نظر . می 9 تی پرو نسبت به گوشی من فقط سخت افزار قوی تری داره از هر نظر دیگ حتی نسبت به گوشی های یک سال قبل سامسونگ هم عقب تره . ولی مثل اینکه از می ده به بعد پیشرفت قابل ملاحظه ایی داشته و واقعا خودشو رسونده . حتی شاید این گوشی انتخاب من باشه به جا اس 20 پلاس

samin-73

من ردمی نوت 8 دارم ولی دیتاش مشکل داره همش باید سیم کارت رو خاموش روشن کنم. کسی میدونه چطوری درسش کنم؟ کلافه شدم

pedram_01

دوستان من یک مشکل بزرگی که با گوشی های شیامی دارم اینه که موقع صحبت یه قابلیت هست که سنسور تشخیص میده و صفحه رو خاموش میکنه . این قابلیت تو شیامی به شدت ضعیف عمل می‌کنه و همش در حال مکالمه صفحه روشن میشه و با صورت صفحه نمایش لمسی میشه و یا تماس قطع میشه یا میره رو بی صدا یا اینکه شماره میگیره

Taha

آقای شیائومی وقتی این همه کادر دوربین گذاشتی حداقل پشت گوشی رو کلان کادر دوربین میزاشتی که یه نوآوری ایجاد شه

persepolis

Xiaomi Mi 10 Pro Plus / Mi 10 Ultra (Global) / Mi 10 Extreme Commemorative Edition / Xiaomi Mi 10 Supreme Edition (M2007J1SC)

📱6.67″ 120Hz curved AMOLED
🔲Snapdragon 865 / 865 Plus
📸48MP main
💾8/12/16GB RAM
🗂256/512GB ROM
🔋4500mAh
🔌120W / 55W wireless
⚙️Android 11
.

The MTest MT

داداش به من مربوط نیست ولی این ایموجی هارم نذاری مشکلی نیس

persepolis

چی؟
حرفت با چی کسی است؟

The MTest MT

داداش چیز سختی گفتم مگه گفتم اون ایموجی باتری و شارژر و غیره رو نزاری هم نظرت خوبه

persepolis

روش بوده
اتفاقا باید باشه

Dr.Nazer

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل؟! مگه قرار نیست همون سنسور HMX رو بذاره؟
در حال حاضر اگه اشتباه نکنم قوی‌ترین سنسور ۴۸ مگاپیکسلی موبایل IMX689ئه، یعنی قراره اونو استفاده کنه؟

The Destroyer

نه
اندازه سنسورش همون ۱/۱.۳ اینچه
ولی ۴۸ مگاپیکسله
دوربین التراوایدش HMX هست
معلوم نیست سنسور اصلیش ساخت کیه
شاید آمنی ویژن باشه
چون اون تنها شرکتیه که سنسور ۴۸ مگاپیکسلی با این اندازه معرفی کرده

Auroro

چ خفنهههههه البته واقعیش معلوم نیست چطوره. ی قلم هم بزنن بد نیست😂

UnderTaker

اگه طراحی دوربینش واقعا این باشه، ظاهر جذاب و یونیکی داره.
در عین اینکه مدرن هست ولی یه حس نوستالژی کهم درونش داره که آدم رو یاد طراحی دوربین‌ گوشی‌های قدیمی خصوصا نوکیاها میندازه.
البته شاید به چشم من اینطور باشه.

The MTest MT

بعله بخاطر اینه که بالایی ترین دوربینو از نوکیا کپی پیست کرده روو بالای آنر

HOSEIN

منم دقیقا همین حس بهم دست داد که بیشتر بخاطر دوربین بالایی و فلش کناریشه که شبیه گوشیایی قدیمی کردتش

Mb.Pcr

به چشم تو داداچ
شیائومی از همه گو شی ها بهتره

Milad7

mi 10 معمولی قشنگ تر هستش 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)