حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به هواوی میت ۴۰ سلام کنید: قاب دوربین بزرگتر، سوراخ نمایشگر کوچکتر

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | رندر، هواوی

ما تا کنون شایعات زیادی درباره هواوی میت ۴۰شنیده ایم اما ظاهر قابل اعتمادی از آن منتشر نشده بود. حالا و با انتشار رندرهای قابل اتکا از منابع معتبر، می توانید به هواوی میت ۴۰ سلام کنید. در این رندرها ما شاهد قاب دوربین بزرگتر و سوراخ نمایشگر کوچکتر هستیم.

هواوی میت ۴۰

ما سری جدیدی از رندرهای مبتنی بر CAD را داریم که امروز باید به آنها نگاه کنیم. گفته می شود که اینها هواوی میت ۴۰ آینده را به تصویر می کشند. با این حال، ما فکر می کنیم ممکن است هواوی میت ۴۰ پرو یا حتی مدل پرو پلاس باشد. سه نسخه از تلفن گل سرسبد چینی ها شایعه شده است. گفته می شود که این سری راهبرد عملکردی را که هواوی با خانواده P40 انجام داده است را دنبال می کند.

به هر حال، فرض کنید که این هواوی میت ۴۰ است. این دستگاه دارای دوربین اصلی با قاب واقعا غول پیکری است که احتمالاً بزرگترین نمونه موجود نام می گیرد. حتی شاید بزرگتر از قاب دوربین شیائومی می ۱۰ پرو پلاس که دیروز دیدیم!

هواوی میت ۴۰

هواوی میت ۴۰

در اینجا سه ​​دوربین وجود دارد که فضای چهارم به نظر خالی آن است، اما چیزی شبیه به سنسور LiDAR در iPad جدید اپل است. در خارج از این قاب، ما حضور چشمگیر LED فلاش را مشاهده می کنیم.

از طرف دیگر، امضا طراحی دستگاه های سری گذشته Mate از بین رفته است و با یک سوراخ کپسولی در سمت چپ به سبک P40 Pro جایگزین است. شایعه شده بود که یک سیستم باز کردن قفل صورت مشابه با دستگاه P40 را در خود جای داده است.

صفحه نمایش قطعاً خمیده است، اما به نظر نمی رسد به اندازه Mate 30 Pro از صفحه نمایش “آبشاری” بهره برده باشد. به گفته منبع رندرها، ابعاد Mate 40 برابر 158.6 در 72.5 در 8.9 میلی متر است، در حالی که در قسمت برجستگی دوربین تا 10.4 میلی متر خواهد بود. این یعنی چیزی حدود ۱.۵ میلی متر برجستگی دوربین که قابل توجه است. اندازه نمایشگر هم تقریبا ۶.۴ اینچ است.

نظر شما چیست؟ هواوی میت ۴۰ اگر این طراحی را داشته باشد برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

به خوشگلی میت 30 نیست البته میت 30 هم توی رندر های غیر رسمیش زشت بود ولی وقتی اومد طراحیش خارق العاده بود امیدوارم این یکی هم همینطوری باشه

Adjus

من به شخصه صفحه نمایش خمیده دوست دارم.اما دوربین این دیگه غولیه.

AŁɪ

خیلی خوشگله واقعا 😚💕 خدا کنه مثل میت سی توی واقعیت زیبا تر هم باشه.
این فکر کنم میت ۴۰ معمولی باشه چون اندازه صفحه اش کوچیکه.

hamid4_2

اگه همینو سام میزد میگفتی چه زشته😃

hamid4_2

سلام بی قیافه🤣

persepolis

این را یادتان رفت بنویسید

#HuaweiMate40 – 30X zoom, 40W Charger
#HuaweiMate40Pro – 50X zoom, 40W fast charger, 27W wireless charger
#HuaweiMate40ProPlus – 55x zoom, 66W fast charger, 40W wireless charger

persepolis

⚫ رندرهای منتشر شده از Mate 40 Pro با نمایشگر ابشاری ۶.٧ اینچی، حفره سلفی دو گانه و دوربین چهارگانه داخل برامدگی دایره ای شکل. دکمه های پاور و تنظیم صدا نیز به گوشی بازگشته و در سمت راست قرار گرفته اند. خشاب سیم کارت در قسمت پایین گوشی گنجانده شده است. بر اساس رندرهای منتشر شده گوشی ابعادی معادل ١۶٢.٨ در ٧۵.۵ در ٩ میلی متر خواهد داشت. با احتساب برامدگی دوربین ضخامت گوشی به ١٠.۴ میلی متر خواهد رسید.
.
⚫ بر اساس انچه تا به اینجا شنیدیم هواوی قصد دارد در این نسخه بر روی دوربین فوق عریض و زوم تمرکز کند. دوربین پریسکوپی که بر روی گوشی به کار گرفته خواهد شد از زوم اپتیکال و دیجیتال ۵ و ۵۵ برابری پشتیبانی خواهد کرد. هواوی احتمالا دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی Sony IMX700 و دوربین ToF گوشی Huawei P40 Pro Plus را در این نسخه حفظ خواهد کرد. گوشی به کمک سنسور ToF قادر خواهد بود دمای اجسام را اندازه گیری کند. در نهایت دوربین فوق عریض از لنز فری فرم “Free-Form” برای جلوگیری از دفورمه شدن تصاویر فوق عریض و یک سنسور بزرگتر استفاده خواهد کرد.
.
⚫ در گزاراش جداگانه‌ای می‌شنویم که هواوی ممکن است از سنسور ١٠۸ مگاپیکسلی و لنز 9P از نوع فری فرم در سری ‌Mate 40 استفاده کند که گفته می‌شود وضوح تصاویر را افزایش خواهد داد! باید ببینیم هواوی در نهایت چه تصمیمی در این مورد خواهد گرفت. گزارشات اخیر به پشتیبانی نسخه پایه، پرو و پرو پلاس از زوم های ٣٠، ۵٠ و ۵۵ برابری اشاره دارند. Mate 40 از شارژ سریع ۴٠ واتی، Mate 40 Pro از شارژ سریع سیمی و بی سیم ۴۰ و ٢٧ واتی و Mate 40 Pro Plus از شارژ سریع سیمی و بی سیم ۶۶ و ۴٠ واتی پشتیبانی خواهند کرد. قلب تپنده این سری چیپ ۵ نانومتری کایرین ١٠۲٠ خواهد بود. اطلاعات بالا در حد شایعه هستند و به مرور زمان تکمیل خواهند شد.
.

ArmanBgold

سلام

ممد بمولا

سلام دوست عزیز

Mahdi

ایشهایزن

Milad7

به نظر میرسه هواوی هر انچه در توان داشته در این گوشی رو کرده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)