حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل Pixel 4a پیش از معرفی منتشر شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، گوگل

با هم در ترنجی دیدیم که تاریخ معرفی پیکسل 4a رسما ۱۳ مرداد ۹۹ اعلام شد. امروز ۱۲ مرداد است و فردا قرار است که میان رده جدید گوگل را ملاقات کنیم. در همین حال مشخصات کامل Pixel 4a پیش از معرفی منتشر شده است.

مشخصات کامل Pixel 4a

گوشی هوشمند پیکسل 4a گوگل می تواند یک میان رده متمرکز بر دوربین باشد که در مقابل آیفون SE 2020 متمرکز بر قدرت سخت افزاری، شاید موضوع ملموس تری برای ارایه داشته باشد، به خصوص که گفته می شود قیمت پایین تری هم دارد.

این اولین بار است که مشخصات کاملی از تلفن هوشمند گوگل منتشر می شود. مشخصات بدست آمده شامل یک صفحه نمایش OLED در اندازه ۵.۸۱ اینچی با طراحی سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی، نسبت تصویر 19.5:9 با وضوح FHD+ است. گفته می شود که این صفحه نمایش از Always On Display و Now Playing پشتیبانی می کند.

پیکسل 4a از یک تراشه کوالکام اسنپدراگون ۷۳۰ بهره می برد که به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم ارایه می شود. همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به همراه پردازنده موجود است. ما انتظار داریم که این گوشی در سایر انتخاب های حافظه ای نیز موجود باشد.

قیمت پیکسل 4a

اما قسمت خیلی خیلی جذاب این محصول است که قیمت نسخه ۶+۱۲۸ آن در امریکا برابر ۳۴۹ دلار خواهد بود. این یعنی یک قیمت رقابتی برای آیفون SE 2020 با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۴۰۰ دلاری!

همانطور که گفتیم پیکسل 4a متمرکز بر دوربین خواهد بود. این دستگاه یک دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی را در قسمت عقب با دیافراگم F/1.7 و زاویه دید ۷۷ درجه، فوکوس تشخیص فاز Dual Pixel و لرزشگیر اپتیکال تصویر یا OIS قرار می دهد.

در قسمت جلوی دستگاه، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 و زاویه دید ۸۴ درجه وجود دارد. این دوربین می تواند فیلم ها را با وضوح 4K ضبط کند. همچنین از ضبط فیلم تا ۱۲۰ فریم برثانیه در رزلوشن FHD پشتیبانی می کند. این دستگاه باتری ۳۱۴۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین از بلندگوهای استریو دوتایی بهره می برد.

گفته می شود که در ابتدای عرضه این تلفن علاوه بر ایالات متحده، در انگلستان، ایرلند، آلمان، استرالیا، ژاپن و کانادا نیز در دسترس خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل 4a هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

رقابت تنگاتنگی با آیفون SE 2020 دارن برای قدیمی به نظر رسیدن

Milad7

Pixel 4a VS iphone se

مسئله این است!

Mahdi

عاشقتم

bh974

چقد زشته:/

ممد بمولا

دوربینش زخمی میکنه!

Taha

خیلی خوشبینی زخم چیه قشنگ می‌کشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)