حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اقتصادی نوکیا برای IFA 2020 آماده می شود

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | IFA، شایعات، نوکیا

دو هفته پیش بود که برای شما نوشتیم نوکیا ۲.۴ با تراشه مدیاتک Helio P22 لو رفت. امروز دوباره یک بنچمارک از گوشی اقتصادی این برند منتشر شده که به ما می گوید گوشی اقتصادی نوکیا برای IFA 2020 آماده می شود.

گوشی اقتصادی نوکیا

گوشی اقتصادی نوکیا

گوشی اقتصادی نوکیا

طبق گزارش ها، بخش گوشی های هوشمند نوکیا تعدادی از دستگاه های جدید را در IFA 2020 رونمایی خواهد کرد. این معرفی توسط یک مدل پرچمدار صورت نمی گیرد، بلکه HMD بر حمایت از سطح اقتصادی و قیمت های متوسط ​​خود تمرکز دارد.

یکی از مدل های مورد انتظار نوکیا ۲.۴ با کد Wolverine است. با نمایشگر ۶.۵ اینچی و باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، واقعاً انتخاب جذابی برای آن خواهد بود. این اطلاعات که توسط اطلاعات درز شده جمع آوری شده را با Nokia 2.3 که دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است، مقایسه کنید.

مدل جدید توسط چیپست مدیاتک Helio P22 همانطور که در این نتیجه بنچمارک Geekbench یافت می شود (پردازنده هشت هسته ای Cortex-A53 در 2.0 گیگاهرتز و PowerVR GE8320 GPU) پشتیبانی خواهد شد. این دستگاه اندروید ۱۰ را فقط با ۲ گیگابایت رم ارایه می کند. منبع می گوید که این مدل دارای 16 گیگابایت حافظه است و نسخه 3GB و 32 GB نیز وجود دارد. هفته گذشته درباره اجبار استفاده از اندروید Go برای گوشی های با ۲ گیگابایت یا کمتر از پایان امسال خواندیم و به نظر می رسد این دستگاه جز آخرین دستگاه هایی باشد که با ۲ گیگابایت رم از نسخه اصلی اندروید استفاده می کند.

در قاب پشتی دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی را که به همراه دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج به یک فلاش LED وصل شده است را می بینیم. دوربین سلفی دارای آن هم احتمالا ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۲.۴ هستید؟ فکر می کنید امسال IFA 2020 مجازی بتواند جذابیت سال های گذشته را داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

حتما قیمت ۱۴۰ دلار یا ته تهش ۱۲۰ که بازم نمی ارزه

Finch

بالارده نوکیا ، نوکیا ۷.۲ بود با اسنپ ۶۶۰ 😂
دیگه اقتصادی و پایین ردش چی میخاد باشه خدا میدونه

bh974

چقد گوشیای بدرد نخور تولید میکنه این اچ ام دی

Milad7

آخرین لگدها به تن بی جان نوکیا!

Milad7

اچ ام دی با اسطوره ی قدیمی ما داری چه میکنی ؟ 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)