حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ایران سرویس

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شرکت ” ایران سرویس” نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی که بصورت سهامی خاص ثبت شده است هم اکنون در زمره شرکتهای برتر کشور شناخته شده است، ساختار مدیریتی این مجموعه همواره در تلاش بوده است که بصورت پویا و نظامند، در توسعه و تعالی کشور ایفای نقش نماید با چنین رویکردی که تأمین نیازهای کیفی و کمی طیف وسیعی از مشتریان در اولویت قرار گرفته، ماموریت یا محدوده کاری این شرکت به شرح ذیل معین گردیده است:

تعمیرات ماشین لباسشویی، تعمیرات ماشین ظرفشویی، تعمیرات یخچال ساید بای ساید، تعمیرات یخچال فریزر، تعمیرات ماکروویو، تعمیرات جاروبرقی و …

شرکت ایران سرویس در حال حاضر با ایجاد اشتغال برای جوانان متخصص بصورت مستقیم به عنوان يك شركت خصوصي در زمینه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی مشغول به فعالیت می باشد. روند حرکتی آن بر مبنای یک رویکرد مدیریتی صحیح به نحوی بنا نهاده شده که کلیه فرآیندها با هم افزایی دانش و تجربه بر اساس یک تفکر سیستماتیک ، یکسان و هماهنگ پیگیری شوند. عزم و اراده کارشناسان متخصص و با تجربه در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه خصوصی را در جهت توسعه و تعالی رهنمون ساخته و بیش از پیش ، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم را مرتفع نماید. بدیهی است تلاش و سرمایه گذاری در این عرصه گسترده با مشکلات و چالش های بسیاری همراه بوده است اما هدف کارآفرینی بطور مستقیم و غیر مستقیم مهمترین عاملی  بوده که فراتر از انگیزه های اقتصادی مدنظر قرار گرفته است .

ایران سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی با بیش از 14 نمایندگی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در تهران، کرج(حومه) ، پرند و پردیس با تیمی متشکل از تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای در راستای خدمات رسانی جهت تعمیرات تخصصی یخچال ساید بای ساید ، تعمیرات یخچال فریزر ،تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی ،تعمیرات مایکروویو ،تعمیرات جاروبرقی از برندهای مختلف اعم از: سامسونگ ، ال جی ، کنوود ، دوو ، پاکشوما را برعهده دارد، این مرکز جهت رفاه مشتریان خود کلیه خدمات تعمیرات را در صورت امکان در محل مشتری انجام می دهد، ایران سرویس برای تعمیرات لوازم خانگی در محل کلیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز را در دسترس داشته و 90% مواقع کلیه تعمیرات لوازم خانگی شما را در همان محل شما برطرف خواهد نمود.

ایران سرویس شرکت خدمات تعمیرات لوازم خانگی جهت تعویض قطعات معیوب از قطعات اصلی و دارای اصالت کالا استفاده خواهد کرد و کلیه قطعات اصلی را برای شما مشتریان عزیز گارانتی میکند، این شرکت با پشتیبانی 24 ساعته و خدمت رسانی در سریع ترین زمان ممکن جهت تعمیرات لوازم خانگی اقدام می نماید ، همچنین کلیه متخصصین و تعمیرکاران این مرکز تخصصی آموزش دیده شرکت های سامسونگ ، ال جی ، دوو ، کنوود می باشند که این امر اطمینان خاطریست در جهت ارائه خدمات تخصصی و رفاه و آرامش مشتریان عزیز این مرکز تعمیرات.

در سال های گذشته به دلیل کمبود متخصصان و افراد با تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مشتریان مجبور بودند برای حل مشکلات جزیی تعمیرات لوازم خانگی خود به صورت حضوری به تعمیرگاه هایی غیر از نمایندگی مراجعه کنند، و یا سوال های خود را در رابطه با نگهداری و مراقبت از لوازم خانگی باید حضوری می پرسیدند، حتی لوازم خانگی خود را باید به مکان های تعمیرگاه غیر از نمایندگی منتقل می کردند، که این کار بسیار پر هزینه بود و امکان آسیب دیدگی دستگاه حین حمل و نقل وجود داشت، که متاسفانه باید لوازم خانگی مدت ها در تعمیرگاه می ماند تا وسیله های قبلی تعمیر شوند، و نوبت به این دستگاه برسد حتی گاهی مشتریان برای تعمیر لوازم خانگی خود باید چند روز انتظار می کشیدند، تا تنها مراحل عیب یابی آن دستگاه انجام شود و هزینه را اعلام کننند بعد تعمیر با رضایت مشتری انجام شود. اما امروزه با وجود نمایندگی های معتبر تعمیرات لوازم خانگی طبق مراحل زیر ثبت ، اعلام هزینه و خدمات به سرعت انجام پذیر است:

 

ارتباط و درخواست کارشناسان تعمیر لوازم خانگی ایران سرویس :

جهت درخواست کارشناس و اعزام به محل برای رفع عیوب لوازم خانگی شما از طریق فرم درخواست تعمیرکار لوازم خانگی می توانید درخواست خود را به همراه عیب دستگاه و همچنین زمان مناسب برای حضور کارشناسان ما در محل شما ارسال بفرمائید ، پس از ثبت درخواست تعمیرکار کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس حاصل نموده جهت هماهنگی اعزام متخصص، همچنین از طریق تماس با نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات می توانید درخواست خود را با کاشناسان ما مطرح بفرمائید. از ثبت تا ارائه خدمات طبق مراحل زیر پیش خواهید رفت :

مرحله اول: درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم: کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تعمیرکار واجد شرایط تخصیص می دهند.

مرحله سوم: تعمیرکار جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

مرحله چهارم: بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به تعمیرکار و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

 

تعمیر لوازم خانگی در تهران با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی در محل شما عزیزان صورت میگردد ، ایران سرویس با سابقه ای درخشان در امر تعمیرات لوازم خانگی و دارای نمایندگی برندهای معتبر مفتخر است ، خدمات را با اصول قوانین مشتری مداری در همان روز ارائه دهد، توجه داشته باشید که تعمیرکاران ایران سرویس امداد دارای لباس فرم و تجهیزات کامل برای تعمیرات میباشند، همچنین برای رفاه حال شما عزیزان آموزش تعمیرات لوازم خانگی، ، ارور ، دلیل ارور و کد خطای محصولات و هزینه تعمیرات لوازم خانگی را شرح داده ایم تا با آگاهی و دانش به تعمیرات لوازم خانگی خود بپردازید. مزایای همکاری با شرکت ایران سرویس بارتند از:

1_ سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های ایران سرویس نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است، همچنین پس از ثبت سفارش تعمیرات، تعمیرکاران در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما می‌آیند.

2_ هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد، کارشناسان قبل از اعزام تعمیرکار به منزل شما، هزینه‌های تعمیر را به شما اعلام می‌کنند و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد. نگران نداشتن پول نقد نباشید. همه تعمیرکاران با دستگاه کارتخوان به منزل شما می‌آیند. شفاف سازی هزینه‌ها، رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت باعث ایجاد اعتماد بین دو طرف شده است.

3_ اولویت با تعمیر قطعات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

4_پرسنل متخصص

تمامی تعمیرکاران ایران سرویس دوره‌های تخصصی تعمیرات لوازم خانگی را گذرانده‌اند.

5_ بدون تعطیلی(24ساعته)

سایت ایران سرویس 24 ساعت شبانه روز فعال است و به شما سرویس ارائه خواهد داد.

6_ 90 روز گارانتی

ایران سرویس خدمات تعمیرات خود را 90 روز گارانتی می‌کند.

7_ سرعت خدمات

تعمیرکاران ایران سرویس در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل وسایل شما را پیدا و رفع می‌کنند، تعمیرکاران بلافاصله پس از تماس شما و در همان روز در محل شما حاضر خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکرر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)