حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب بیرونی پلی استیشن ۵ به راحتی قابل تعویض است

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | پلی‌استیشن، سونی

از نظر فنی، همه چیز برای انتشار رسمی سونی پلی استیشن ۵ تعیین شده است. با این وجود، باید چند ماه منتظر انتشار رسمی آن باشیم. این زمان کافی است تا حدس و گمان های بیشتری راجع به این دستگاه بدست آوریم. آخرین شایعه این است که ممکن است قاب بیرونی پلی استیشن ۵ به راحتی قابل تعویض باشد. این خیلی جذاب می شود، فکر کنید که چه شخصی سازی هایی که در انتظار کاربران باشد.

قاب بیرونی پلی استیشن ۵

اخیراً، شخصی مجموعه ای از تصاویر را که مشکوک به کارخانه مونتاژ است، به اشتراک گذاشته است. تصاویر نشان می دهند که قاب کنسول PS5 به راحتی از هم جدا شده و جایگزین خواهد شد. برای کاربرانی که طرح پیش فرض رنگ سفید یا سیاه را دوست ندارند، این خبر بسیار خوبی خواهد بود.

قاب بیرونی پلی استیشن ۵

قاب بیرونی پلی استیشن ۵

از تصویر مشخص است که قاب بیرونی پلی استیشن ۵ با پیچ ثابت نشده است، بلکه نوعی قلاب دارد. این نشان می دهد که جداکردن آنها ساده تر است. این طراحی بدان معنی است که سونی ممکن است بخواهد پوسته های قابل تعویض را بفروشد. همچنین، ممکن است که سونی بخواهد حذف پوسته را برای مشاهده قسمت داخلی دستگاه آسان کند.

حتی اگر سونی پوسته های قابل تعویض را به فروش نرساند، احتمالاً نسخه شخص ثالث نیز وجود دارد. اگر پوشش به راحتی جدا شود، احتمالاً پوششهای شخص ثالث زیاد است. این کاورها احتمالاً از رنگهای غیر رسمی برای جذابیت آنها استفاده خواهد کرد.

البته، اتلاف گرما نیز مورد توجه اصلی کنسول PS5 است. با پوششی که به راحتی قابل جدا شدن است، در صورت گرم شدن دستگاه، آسانترین راه برای کاهش دما شاید برداشتن پوسته باشد اما تاثیر خیلی خاصی شاید ندارد. با این حال، این فقط یک حدس و گمان است و هیچ تأیید رسمی از سوی سونی در مورد این طرح وجود ندارد.

در حال حاضر می دانیم که Sony PS5 یک دستگاه بزرگ و سنگین است، تصاویر همچنین نشان می دهند که واقعاً این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود بزرگتر است. اگر اندازه کاغذهای روی میز استاندارد ۸.۲۵ در ۱۱.۷۵ اینچ باشد، پیش بینی اولیه 14-15 اینچ (35-38 سانتی متر) را تأیید می کند.

نظر شما چیست؟ اگر قاب بیرونی پلی استیشن ۵ به راحتی قابل تعویض باشد، شما به فکر شخصی سازی خواهید بود؟ من که حتما!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
YounGGod

سلام
سایتی سراغ دارین که گوشی از چین وارد کنه؟
خودم چند تا میشناسم ولی میگن ثبت سفارش نداریم.

AŁɪ

مورد اعتماد ترینشون بنگود هست که موجودی خوبی هم داره سفارشش هم بازه.

YounGGod

به بنگ گود گفتم گفت فعلا ثبت سفارش نداریم :-/

AŁɪ

عه جدی ؟ چون فامیلمون توی همین هفته خرید کرد ازش .

Taha

ناسا یعنی به دستش رسیده گوشی یا فقط سفارش داده؟

AŁɪ

زنگ زدم بش میگه نه سفارشمو لغو زدن به خاطر کرونا.

YounGGod

شاید از کالاهای موجود در ایران سفارش داده

AŁɪ

نمی‌دونم شاید .

MohammadFarhaadi

اولین چیزی که به ذهنم رسید اینه که میشه جداش کرد که خنک بشه و تاثیر زیادی روی عملکرد دستگاه داره بخصوص اگر باد خنک کولرگازی رو تنظیم کنی سمتش!!!و در مورد تاثیر نداشتن روی بازی با نگارنده مخالفم.واقعا خنک کردن تاثیر زیادی رو عملکرد دستگاه داره.ایکس باکس که کلا بالای کنسول توری شکل و سیستم خنک کننده و کولینگش قسمت بالای دستگاهه.با توجه به اینگه گرما همیشه بالاتر از سرماست میشه گفت سیستم خنک کننده ایکس باکس تاثیر زیادی تو خنک کردن دستگاه داره.اگر قاب بالای پی اس باز شه از این نظر میشه براشون امتیاز مساوی قائل شد.ولی از نظر شخصی سازی پی اس دست بالاتر رو داره.البته خودم کارایی برام مهمتره.

Milad7

ایولا سونی 🙂

Milad7

منتظر ورود سلطان به بازار داخلی هستیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)