حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نکات مهم برای خرید ترازو و ترازوی دیجیتال

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه مشاهده و استفاده از انواع ترازو آنقدر فراوان شده است که گاهی از یاد می بریم که یکی از حساس ترین و مهم ترین وسیله های اغلب خرید و فروش های خرد ما، به واسطه قابلیت های انواع ترازوی دیجیتال صورت می‌گیرد. و احتمالا به این مساله نیز توجه نمی کنیم که ممکن است همین ترازوها مبلغ خرید ما را کم و زیاد کنند. به این ترتیب شناخت و تذکر نکاتی درباره خرید ترازو چه برای خریدار و چه برای مشتری خالی از فایده نخواهد بود.

خرید ترازوی دیجیتال حوزه گسترده ای را شامل می شود. تعریف ترازوی دیجیتال تا حدی مصداق های ریز و درشت دارد که شاید جمع کردن لیستی از انواع ترازوی دیجیتال به صورت فهرستی، نیازمند صدها صفحه باشد. امروزه خرید و استفاده از ترازوهای مکانیکی دیگر رونق گذشته را ندارد. سبب آن چیزی نیست جز فراگیری ابزارهای دیجیتالی و چرخیدن در اغلب صنایع دنیا روی پاشنه صنایع دیجیتالی. به این ترتیب ترازوی دیجیتال است که خرید و فروش می شود. اگرچه قیمت ترازوی مکانیکی در صورت موجود بودن، بسیار ارزان تر خواهد بود، از طرف دیگر، از برآوردن نیازهایی که ترازوی دیجیتال می تواند، عاجز می ماند.هرچند که ترازوی مکانیکی ساده هنوز هم در مکان های دورافتاده کارایی یک ترازو را دارد و احتیاج به توزین را مرتفع می کند.

خرید ترازوی دیجیتال هم نیازمند اطلاع و آگاهی نسبت به نکاتی است که هدف نوشته شدن متن پیش روست. نکات خرید ترازو در بعضی مواقع آنقدر اهمیت پیدا می کند که دانستن آنها از وارد آمدن خسارت به کسب و کارتان جلوگیری خواهد کرد. برای مثال یک کارآفرین پرورش ماهی، اگر در خرید ترازوی گرمی برای توزین تخم ماهی دقت کافی را نکند، و مثلا به جای خرید ترازویی با دقت 1 گرم، ترازویی با دقت 2 گرم بخرد، متحمل زیانی اساسی خواهد شد. چراکه اختلاف توزین 1 گرم در توزین کیلوگرم ها تخم ماهی، تفاوت فاحشی را در هزینه ها و برآوردهای مالی رقم خواهد زد. پس آگاهی از این نکات بیش از آنچه تصور می کنیم، اهمیت دارد.

ترازوها انواع مختلفی دارند. ترازوی آزمایشگاهی، ترازوی فروشگاهی، ترازوی صنعتی، ترازوی خانگی و ترازوی پزشکی از جمله دسته های اصلی برای توضیح انواع ترازوی دیجیتالی به حساب می آید. خرید ترازوی دلخواه شما در هر یک از این دسته بندی ها که باشد، نیازمند بررسی و توجه به نکاتی است که خرید ترازو را به خریدی مطلوب تر و نزدیک تر به نیاز شما بدل خواهد کرد.

نکات مهم خرید ترازو در ابتدا با شناخت نیاز شما تعریف می شود. یعنی دانستن اینکه چه نوع ترازو و با چه ویژگی ها و قابلیت هایی نیاز شماست. آیا ترازویی با دقت بالا لازم دارید؟ آیا توانایی شمارش قطعه از نیازهای کسب و کار شماست؟ محدوده دقت ترازو برایتان روشن است؟ از امکان ارتباط و اتصال انواع ترازوی دیجیتال با دستگاه های دیگر مطلع هستید؟ آیا می خواهید ترازوی شما نمایشگر لمسی داشته باشد یا ضد آب باشد، یا چاپگر داشته باشد؟ همانگونه که متوجه هستید، پاسخ دادن به تمامی این سوالات نیاز به شناخت کاملی از شغل و فعالیت حرفه ای شما دارد. چنانچه قادر به این شناخت نباشید، یافتن ترازوی دلخواهتان دشوار خواهد شد. به‌خصوص زمانی که برای خرید ترازو به بازار این محصول مراجعه می کنید، با صدها مدل از ترازو در هر دسته روبه‌رو می شوید. اینجاست که شناخت نیازهای شما نخستین گام و اولین نکته برای خرید ترازو خواهد بود.

پس از شناخت نیازها، نوبت به تطبیق قابلیت ها و انواع مختلف ترازو با نیازهای شما می رسد. در این مرحله شما تنها گزینش می کنید تا به ترازوی دلخواهتان برسید. در این مرحله است که به دقت ترازو، حد نهایی توزین، داشتن یا نداشتن چاپگر، امکان اتصال به کارت خوان یا بارکد خوان و دیگر امکانات آن توجه می کنید. که در این زمینه ترازوهای دیجیتال قابلیت های بسیاری را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. در کنار این موارد، سازنده یا بزند معتبر هم می تواند از نکات مهم خرید ترازو باشد. البته این مساله از بازخوردی که دیگر مصرف کنندگان ترازوها دارند به دست می آید. اما همه نکات خرید ترازو را توضیح نمی دهد.

با این حساب پس از شناختن نیاز و بررسی قابلیت های انواع ترازوی دیجیتال با آن، باید فروشگاه معتمد و معتبر را نیز شناخت. فروشگاه اینترنتی ما می تواند با ارائه مشاوره رایگان شما را در شناخت نیازهای خود و همچنین معرفی نمونه های مساعد با کسب و کار شما یاری کند. فروشگاه اینترنتی ما خرید ترازو در شهرستان و تهران را برای همه متقاضیان به یکسان آسان کرده است. چراکه خرید ترازو به شکل حضوری و آنلاین میسر است و شما می توانید با هر یک از این روش ها، از تجربه نزدیک به یک دهه ما در زمینه فروش ترازوی دیجیتالی استفاده کنید.

در بازار انواع ترازوی دیجیتال وفور مدل ها سبب خواهد شد تا در انتخاب دچار تردید شوید. مساله ای که می تواند شما را از برزخ گیر کردن در میان تعداد زیادی گزینه برهاند، رعایت نکاتی است که برای خرید ترازو اشاره کردیم. اگر عطاری دارید، خرید ترازویی با دقت 0.1 گرم مناسب شما خواهد بود. اما اگر طلا فروش هستید، باید به دنبال ترازویی با دقت بیش از 0.01 گرم باشید. همچنان که کارگاهی شیلاتی برای توزین و بسته بندی به ترازویی ضد آب، بیش از ترازویی دقیق محتاج است، یکی بقالی دورافتاده و کم مشتری نیز به یک ترازوی فروشگاهی ساده بیش از مدل چاپگردارش نیاز دارد. و در نهایت یک مشاوره باارزش و مفید مسیر رسیدن به ترازوی دلخواه را کوتاه خواهد کرد. به یاد داشته باشید که شرکت تولیدکننده ترازو، دقت و قابلیت سه نکته کلیدی در خرید هستند که با ضلع فروشگاه معتبر و متبحر کامل می شود.

به یاد داشته باشید که شاید خرید ترازو در تهران با خرید ترازو در شهرستان متفاوت باشد. با این حال فروشگاه اینترنتی ما سعی دارد تا این فاصله را از میان بردارد. قیمت انواع ترازوی دیجیتالی با توجه به قابلیت ها و شرکت تولید کننده تفاوت های بسیاری با هم دارند. در چنین شرایطی قیمت گذاری منصفانه از یک فروشگاه می تواند اختلاف قیمت ها را بکاهد. با این توصیف خرید از فروشگاه مناسب نیز در لیست نکات کلیدی خرید ترازو قرار می گیرد.

برای خرید و فروش انواع ترازو به سایت ما مراجعه نمایید:

tajhizat.co

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

ماه پیش یکی خریدم رفتم روش ۳۰ کیلو بودم🤭⁦☺️⁩🐰

Taha

😂منم ۳سال پیش رفتم خریدم خودم رو وزن کردم۲۷کیلو بودم🤣

Milad7

متشکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)