حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی اپل گلس و مک بوک با تراشه ARM احتمالا ۶ آبان ۹۹ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

امروز در گزارشی خواندیم که تاریخ معرفی آیفون ۱۲ احتمالا ۱۸ شهریور ۹۹ است. در گزارشی مشابه شنیده می شود که تاریخ معرفی اپل گلس و مک بوک با تراشه ARM احتمالا ۶ آبان ۹۹ خواهد بود. این معرفی می تواند بسیار مهم و آینده نگرانه باشد. باید دید هفت سال پس از تلاش گوگل گلس، اپل گلس قرار است چه فرم فکتوری را برای نسل آینده دستگاه های ارتباطی متصل ما ایجاد کند.

تاریخ معرفی اپل گلس

سال گذشته در ترنجی خواندیم که عینک اپل (Apple Glasses) که مبتنی بر واقعیت مجازی (AR) است تا سال 2020 عرضه می شود. سال ۲۰۲۰ از نیمه هم گذشته و این روزها درباره تاریخ معرفی محصولی جدید از اپل در دسته بندی جدید هستیم.

ما اطلاعات مشخصی درباره اپل گلس نداریم. همه چیز در حد شنیده ها و بخش بسیار کوچکی از برخی فناوری ها را شنیده ایم اما هیچ تصویر منسجمی هنوز برای ما و صاحب نظران وجود ندارد.

عینک واقعیت مجازی اپل با طراحی ماژولار و دسته قابل تعویض ارایه می شود؟

همچنین درباره مک بوک های مجهز به تراشه ARM باید گفت که یک تغییر بزرگ و با اهمین است. مایکروسافت تقریبا سالهاست که در تلاش برای به سرانجام رساندن چنین تغییری است اما متاسفانه توسعه دهندگان همراهی نمی کنند و حتی خود ردموندی ها نتوانسته اند محصولات خود را کاملا برای زندگی روزمره روی این تراشه ها آماده کنند.

پیش از این ما شنیده بودیم که مک بوک با تراشه ARM در سال ۲۰۲۱ ارایه خواهد شد. بعید هم نیست، شاید معرفی آبان امسال باشد و ارایه تا پایان سال یا اوایل سال آتی انجام شود.

حق اختراع اپل برای Apple Pencil با قابلیت شناسایی رنگ

در پایین آیپد پرو جدید می تواند با تکیه بر دوربین ToF خود در زمنیه AR و VR پیشرفت های ویژه ای را ارایه کنند. همچنین حق اختراع بسیار جذابی برای Apple Pencil را در ترنجی دیدیم که قابلیت شناسایی رنگ از بیرون دستگاه و انتقال آن به طراحی شده را شامل می شد.

شما چطور فکر می کنید؟ کدام محصول از این ۳ دستگاه برای شما جذاب تر است؟ آیا اپل گلس یا به صورت کلی عینک های هوشمند واقعیت افزوده یا AR می توانند جایگزین موبایل ها شوند یا موبایل ها هنوز مرکز توجه کاربری ما خواهند بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

تازه داشت دوران جاوا و سیمبین به اوج خودش می رسید اپل اومد تر زد توش و انقلاب تو گوشی های هوشمنددرست کرد بعد الان که گوشی های هوشمند یا همون اسمارت فون ها تازه دارن به بلوغ میرسن میخواد با این یکی تر بزنه تو اون یکی واقعا که

Milad7

ایول اپل 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)