حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Realme 6i با مدیاتک Helio G90T به قیمت ۱۷۳ دلار رسما در هند معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | ریلمی

در حالی که شاید بگوییم این دستگاه چهارماه پیش معرفی شده باید بگویم حق دارید اما کمی صبر کنید. با اینکه پیش از این ریلمی 6i با مدیاتک هلیو جی ۸۰ و دوربین چهارگانه به قیمت ۱۷۶ دلار رسما معرفی شد اما به نظر می رسد این برند هم علاقه دارد موبایل های مختلف را در نام گذاری های متنوع به بازارهای گوناگون عرضه کند. امروز گوشی Realme 6i با مدیاتک Helio G90T به قیمت ۱۷۳ دلار رسما در هند معرفی شد است که همان Realme 6s برای بازار هند است.

گوشی Realme 6i

ر

گوشی Realme 6i

نام تجاری Realme امروز در هند یک تلفن هوشمند جدیدی را معرفی کرد که نسخه پایین تر Realme 6 به شمار می رود، دستگاهی که به تازگی معرفی شده است. مدل جدید با نام Realme 6i به جای دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در ریلمی ۶ از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می برد. شارژر سریع ۲۰ وات درون جعبه است اما اگر شما بخواهید می توانید یک شارژر ۳۰ وات به طور جداگانه بخرید و با سرعت بالاتر دستگاه را شارژ کنید.

بقیه مشخصات همان است. در جلو، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دریافت می کنند در حالی که همان دوربین های عقب ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین پرتره B&W و دوربین ۲ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین ماکرو موجود در Realme 6 دریافت می کنند.

طراحی کلی اسمارت فون نیز یکسان است، اما مدل 6 رنگ های خاص خود را دارد که Lunar White و Eclipse Black هستند. حسگر اثر انگشت هنوز در قسمت جانبی نصب شده است و شما نیز همان صفحه نمایش جذاب 90Hz را با رزلوشن FHD+ را با پوشش Gorilla Glass روی آن دریافت می کنید. این پنل ۹۰ هرتز برای گوشی ۱۷۳ دلاری خیلی جذاب است. این تلفن از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی مانند Realme 6 بهره می برد.

یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک Helio G90T با کلاک 2.05 گیگاهرتز وجود دارد که بسته به نسخه انتخابی شما با 4 یا 6 گیگابایت رم جفت می شود. هر دو نوع این مدل با 64 گیگابایت حافظه داخلی استاندارد است.

نسخه با رم 4 گیگابایتی 173 دلار بوده در حالی که نوع 6 گیگابایت رم آن 200 دلار قمیت دارد. نظر شما درباره این میان رده ریلمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

قیمتش خیلی خوبه هم قیمت پوکو ام 2 پرو
هر کدوم یه سری برتری به هم دیگه دارن و هردو خوبن
رفرش ریت 90 هرتز تو این رنج قیمت خیلی خوبه

Taha

ریلمی از گوشی های خودش ری برند می‌کنه

AŁɪ

بهترین در قیمت خودش عالیه💕🔥

HOSEIN

همچنان تو این رنج قیمتی ویوو ایکس زد یک امکاناتش زمین تا آسمون هم با این گوشی هم با پوکو ام دو پرو فرق داره

AŁɪ

اون قیمتش بیشتره پس باید هم بهتر باشه‌..
تفاوت قیمتی ۵۰ یورویی دارن پس منطقی هست .

Mahdi

وای خدا ، به این میگن خوش قیمت ، به این میگن پردازنده ، به این میگن کولر به این میگن فریزر به این میگن پردازش تصویر ، به این میگن پردازنده بدون افت عملکرد در دراز مدت

AŁɪ

بعداً ماهیت کلی پردازنده های میانرده اسنپ رو به باد دادم نگی آسمون به زمین رسیده .
میان چیپست قدیمی یه برند رو چیپ های جدید اسنپ مقایسه میکنن این خودش بیانگر همه چیزه،در ضمن اون حسگر پر نویز سام که دیگه این حرفارو نداره بخواد امتیازی بگیره یا نگیره 😉
😉
کرم از خود درخته پس ⁦☺️⁩

Mahdi

تعریف کردم ازش

Finch

سهیل این فکر کردم مشکل شماره ۹ جدول دیشب علی کینگ رو داره

ممد بمولا

یه نکته بگم
اونم اینکه اگه جی90تی خوب بود
نسخه پرو اسنپ 720جی نمیداشت 🙂

Milad7

بسیار خوش قیمت و مقرون به صرفه 🙂

Amir galaxy

قیمت مناسب درکنار قدرت راضی کننده👌

Amir galaxy

البته جذاب ترین ویژگی این گوشی نمایشگر ۹۰ هرتز هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)