حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن مشخص شد: دهمین گوشی برتر

نوشته

3 سال قبل | 47 دیدگاه | تست، دوربین، ردمی

حدودا ۴ ماه پیش بود که ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن با قابلیت زوم ۳ برابر اپتیکال و ۳۰ برابر دیجیتال رسما معرفی شد. این دستگاه پیشرفت ویژه ای در بخش دوربین دارد و از نامش هم پیداست. امروز امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن مشخص شد و دهمین گوشی برتر لیست DxO است. اجازه بدهید نگاهی به آن داشته باشیم.

امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

تقریبا تمام مشخصات ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن با ردمی کی ۳۰ یکسان است به جز یکی از دوربین های دوربین چهارگانه اصلی این دو دستگاه! در حقیقت تنها تفاوت بین مدل اصلی و مدل زوم در زمینه‌ی دوربین آن‌ها است.

مدل زوم هم همچنان مجهز به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است ولی به جای سنسور ۲ مگاپیکسلی، شاهد تعبیه دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری هستیم. همچنین در این مدل هم دوربین اصلی و هم دوربین زوم دارای لرزشگیر اپتیکال هستند.

ردمی K30 پرو زوم ادیشن مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی اولد با رزولوشن FHD+ است که البته برخلاف بسیاری از گوشی‌های جدید و مدل استاندارد K30، به رفرش ریت ۶۰ هرتز بسنده کرده است. در کمال تعجب، این گوشی باوجود داشتن دوربین پاپ‌آپ، موفق شده رتبه‌بندی IP53 برای مقاومت محدود در برابر پاشیده شدن آب را به دست بیاورد.

 

امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

همانطور که در تصویر بالا می بینید با امتیاز ۱۲۰ از لابراتوار DxO این دستگاه یک امتیاز قابل توجه را کسب می کند. بیشتر این امتیاز را می تواند مدیون بزرگنمایی بیشتر و البته پردازش تصویر بهتر باشد.

برای نمونه می توانید یک نمونه از قدرت پردازش تصویر این دستگاه را در شرایط نوری کم و چالشی در مقایسه با رقبا ببینید:

البته برای مرور جزئیات بیشتر و تست های کامل تر می توانید به منبع این مطلب مراجعه کنید. در مقایسه با رقبا امتیاز ۱۲۰ برابر با رتبه دهم بهترین دوربین موبایل تست شده توسط DxO است.

امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

امتیاز DxO ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن

همانطور که می بینید این دستگاه بهتر از آیفون ۱۱ پرو مکس، گلکسی اس ۲۰ پلاس و وان پلاس ۸ پرو است که رقبای اصلا ساده ای نیستند.

نظر شما درباره عملکرد دوربین ردمی کی ۳۰ پرو زوم ادیشن در DxO چیست؟ به نظر من تحسین برانگیز است.

اشتراک در
اطلاع از
47 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
david2arc

تقریبن از همه پیش بینی ها بالاتر ظاهر شد

Mahdi

خیلی خوبه واسه گوشی با این قیمت فوق العاده هست حتی از اس۲۰پلاس ۱۲۰۰ دلاری هم بیشتر شد

Mahdi

امتیاز صدای راگفون ۳ هم اومد ۷۵ و رتبه دوم

نیما عرفانی

احیاناً منظورت رتبه ی دوم به همراه میت ۲۰ ایکس نبود؟؟🙃

Mahdi

آره اونم دومه ولی من با توجه به حروف الفبا گفتم ، میت ۲۰ ایکس یکی از محدود گوشیهای هواوی هست که دوستش دارم مثل پی۳۰پرو و آنر وی۲۰

ممد بمولا

خیلی عالیه
این گوشی رو به می10 ترجیح میدم شخصا

Mahdi

خب باید هم ترجیح بدی ، هم گواهی ip داره هم دوربینش بهتره و اگه اشتباه نکنم حافظه داخلیش هم سریعتره و ارزونتر هم هست

Dr.Nazer


دوربینش بهتره؟!!
خودکشی قشنگ
گواهی آی‌پی هم نداره
چه کی ۳۰ پرو چه نسخه‌ی زوم چه پوکو اف ۲ پرو که نسخه ریبرند شده‌ی کی ۳۰ پروئه به هیچ وجه نمیتونن نسبت به می ۱۰ بهتر باشن…

The Destroyer

توجیه نک….
اشتباه شد
ولی موافقم
دوربین اصلی می ۱۰ بهتره با جیکم زومش هم در بهترین حالت یه مقدار ضعیفتره چون سنسورش بزرگ و ۱۰۸ مگاپیکسله
و ضمنا
ناظر چیزی زدی؟
یه بار دیگه به استاندارد IP53 این سری یا می ۱۰ توهین کنی بابات…..
بازم اشتباه شد

Mahdi

عزیزم من مجموعه دوربین رو گفتم ، می۱۰ دو تا دوربینش اصلا فکر کن نباشه هم مهم نیست یه دوربین ۱۰۸ و یه التراواید داره ولی این زوم اپتیکال ۳ برابر داره ، می۱۰پرو با اون همه توانش ۱۲۴ امتیازش شد ، می۱۰ که دوتا از دوربین های مدل پرو که یکیش تله فوتو هست حتی التراوایدش هم فرق داره اون وقت چجوری میگی می۱۰ ازاین بهتره؟

Dr.Nazer

@مهدی
تو دنیای موازی IMX686 از HMX قوی‌تره😍

m.b

ناظر گویا سونی مواد توهم زا هم همراه سنسور هاش میفروشه!
بابا لعنتیها 64 سونی تکنولوژی های 48 مگاپیکسلی جدیدش هم که روی فایند سواره رو هم حتی نداره… اون فایند با اون 48 به زور تونست برسه به mi 10 pro بعد 64 که چند درجه از 48 جدیدش پاینتره و کوچکتر هم هست! قراره همون 108 رو بزنه؟ 🤔🤦‍♂️
شاید در کل mi 10 هی همچین همتراز k30 pro بیاد اما تو اصلی اصلاً این دو رو با هم مقایسه نکنید…

Mahdi

چقدر شما پیچیده میکنید موضوع رو من گفتم ۶۴ در برابر ۱۰۸؟
بالا هم گفتم مجموعه دوربین ، التراواید هست ، تله فوتو هست و بقیش رو نمیدونم ،
می۱۰پرو با التراواید ۲۰مگا پیکسلی و زوم اپتیکال ۳ برابری ۱۲۴ گرفته اونوقت شما میخواید می۱۰ با التراواید ضعیفتر۱۲مگاپیکسلی و بدون لنز زوم ، با دو دوربین نخودی ۱۲۰ بیشتر بگیره؟

m.b

موقعی که mi 10 pro بررسی میشد آپدیت ها رو نگرفته بود…
K30 pro آپدیت ها رو کامل گرفته بود و بعد رفت توی بررسی dxo…
همه چی رو هم dxo نبین… همون نخودی ها ماکرو میسازن… که dxo بررسی نمیکنه…
مجموعاً mi 10 دروبینی قابل رقابت با k30 pro داره…
برید یوتیوب ببینید خب…

smartiz

من با هر دو کار کردم هم پوکو اف 2 پرو هم می 10 ، کلا می 10 این گوشیو رو مسخره و آزاد می‌کنه این از پرچمدار بودن فقطرچیپ شو داره ولی خب درکل عالیه

smartiz

مسخره»»» میخره

AŁɪ

اینقدر روش مانور میدادن این بود 🤦🤦🤦🙁

Mahdi

۱۲۰ کمه؟

m.b

باز پی ترول ها رو میگیرید؟

130 بود:
Dxo پولی

120 هست:
اونهمه ادعا(جدا کدوم ادعااا؟🤔 😂)

110 بود:
خاک تو سر شیاف

خجالت:
#ترول_ها_نمیکشن!

Mahdi

راست میگی تقصیر منه

AŁɪ

جز این هم از شیا انتظار نمی‌رفت همیشه تبلیغات همیشه ادعا تهش هیچی نیست ⁦☺️⁩.
اون دوست عزیزی هم که منو ترول خطاب می‌کنه .
پاسخ من به اون : ( جد و ابادت ترول هست ) دوست گرامی .

Soraygoular

حال شما خوبه دوربین آیفون با اون همه تبلیغ ۱۱۷ دوربین نوت ۱۰ هم همینطور حتی دوربین وانپلاس ۸ پرو و اس ۲۰ پلاس که میگفتن جزو بهترینای امسالن شدن ۱۱۸ بعد میت ۳۰ پرو و خود می نوت ۱۰ پرو که چند ماه قبل رتبه اول لیستو داشتن فقط یک عدد بهتر شده امتیازشون شما میگی ۱۲۰ کمه؟ باید بگم ۱۲۰ نه تنها کم نیست بلکه فوق العادست توجه کنید گوشی توی دسته بندی اقتصادیه

m.b

شرمنده انقدر دیگه دروغ ایندفعه بزرگ بود مجبور شدم پست خودش هم بفرستم:

امروز وقتی امتیاز اومده:
“من گفته بودم ۱۲۱ یا ۱۲۲ میاره”

وقتی سر امتیاز دوربین k30 pro حدس زدیم دو نفری اونم چهار ماه پیش! که اصلاً گوشی های جدید نیومده بود امتیازشون که راهنمایی کننده باشه:
http://uupload.ir/files/ggge_img_20200722_195209.jpg

این از اولین دروغ!

و اما دومین دروغ:
ادعای فلانی راجب حدس اولیه من که چهار ماه پیش بود:

“یکی نیست بهش بگه تو اول برو اولین پیش‌بینی در خصوص امتیاز دوربین ردمی کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) رو که با مطرح کردن این موضوع که می نوت ۱۰ یه میان رده دوربین محوره که هزینه ی زیادی برای دوربین اصلی و جانبیش شده تصور میکردی امتیاز دوربین کی ۳۰ پرو(زوم ادیشن) حتی نزدیکای می نوت ۱۰ هم نمیشه پیدا کن”

سلام دروغگوی عزیز! رفتم پیدا کردم… از خجالت دارم میمیرم از بس که حدسم دقیقاً بازه امتیاز mi note 10 pro نبوده چهار ماه پیش!

و اما حدس من همون چهار ماه پیش دقیقاً تو همون پستی که یارو حدس زده!!!:
http://uupload.ir/files/49yb_img_20200722_195157.jpg

ممنونم دوست عزیز که منو تحریک کردی برم پست اصلی بحثی که داشتیم رو پیدا کنم… دمت گرم چون دیروز که گفتم یادم نمیاد چند گفته بودم و به رفقا گفتم فکر می‌کنم چند ماه پیش 118-121 گفته بودم دقیق نبود و امروز پستشو پیدا کردم و دقیق تر از این حتی حدس زده بودم(دقیقاً میانگین 120 امتیاز! اونم چهار ماه پیش!) 118 تا 122 حدس زدم موقعی که شما 122 و یا 123 حدس زده بودی امروز با وقاحت اومدی میگی 121 یا 122 بوده… 😉
منم 118 تا 122 گفته بودم چهار ماه پیش که بقول خودت نمره وانپلاس و سامسونگ نیومده بود که راهنمایی شده باشم! و امروز یکی جنس ناظر زده و میگه من با اون حدسی که عکسشم فرستادم الان! گفته بودم حتی نزدیک mi note 10 pro هم نمیشه!!!
آره دوست عزیز آخه 118 تا 122 که چهار ماه پیش موقع اولین بحث منو تو سر این موضوع گفتم اصلاً دقیقاً بازه امتیاز mi note 10 pro نیست!!!

اینم دو تا دروغ دیگه!

کاربرا فقط ببینن کافیه…
از تو انتظاری ندارم…
بابت هر دو تا دروغ من از کاربرا عذر میخوام…
قضاوت وضع این حرف های دروغ شما با کاربرا… 🙂

AL1K1NG

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

AL1K1NG

#مرگ بر نیما عرفانی دروغگو
#دروغگو باید سوزانده شود

m.b

تهش قراره بگی من تخریبش کردم؟ لااقل بهتر از اینه که اونقدر پست باشم! که با دروغ طرف مقابل رو تخریب کنم!
طرفدار دروغگویی که به دروغگوییش افتخارم میکنه نوبر بود به خدا… اونم شما… اگر قراره دروغی گفته بشه خب بشه اما نه لااقل به دروغ تخریب یک فرد!!!
شما هم بهتره مایه بالا رفتن نباشی… کار جالبی نیست!
اگر دروغی راجب شما گفته میشد یه سایت رو طی میکردید… کما اینکه اتفاقی من شمارو اشتباه گرفتم و درجا به من گفتی گربه صفت! الان نیما به منم دروغ بسته (تقریباً مشابه اتفاقی که من راجب شما پیش اوردم) اما بنظرت بهتر بود مثل شما بهش میگفتم گربه صفت؟! 🤦‍♂️ (الان میاد از همین چیزی که نگفتم و نمیگم مایه میگیره از بدبختی🤦‍♂️) نه هیچوقت همچین چیزی بهش نمیگم لااقل!!!
پس فاز روشن فکری به شمایی که در مقابل دروغ و افترا از منم بدتری نمیاد!
جای خالی کردن بحث های گذشته بحث های جدید من نیست دوست عزیز…
متأسفم که بدتر ‌از مایی و بعد مایه مایه گرفتن دیگران برای عدم پاسخگویی میشی!

Mahdi

گل کاشتن به این میگن : امتیاز باتری راگ فون ۳ در حالت ۱۴۴ هرتز : ۱۲۰ ساعت که میشه گفت فوق العاده

m.b

از باتری 6000 و صفحه امولد و مدیریت گیمینگ و شارژر 30 وات همین انتظار میرفت… خیلی عالیه…

Mahdi

ولی قیمتش بالاست البته یه نسخه با اسنپ۸۶۵ داره که اون ۸۰۰ یورو هست

m.b

اره خب ایسوس کاملترین پکیج رو میده معمولاً و بخاطر همین موضوع هم از همه گرونتره (البته یکم از اون چیزی که باید باشه هم گرونتر که اونم به سابقه برند rog و ریشه‌دار بودنش بر میگرده(مثل اپل که پول برند میگیره))

Mahdi

من که از بین گوشیهای گیمینگ از همه بیشتر دوستش دارم

m.b

من کلا گوشی گیمینگ دوست ندارم…(گیم زیاد نمیزنم)

Mahdi

از بین گیمینگ ها گفتم وگرنه منم گوشی گیمینگ نمیگیرم

m.b

تا اینجا به نظر منم قویترین همین راگ فون هست… باید بمونیم تا اخر نیمه دوم همه گیمینگ ها بیان…

Mahdi

ولی بنظرم فرق آن چنانی بینشون پیدا نمیشه

MohammadFarhaadi

البته مهدی جان بازم من فکر میکنم با توجه به پکیج کامل و مشخصات همه چی تمام گوشی که تو خیلی زمینه ها بهتر از گوشیای همردست قیمت گوشی واقعا نسبت به کل پکیج پایینه.فکرش رو بکن سامسونگ همین گوشی رو میزد تو مایه های ۲۲۰۰ تا ۲۴۰۰ دلار مینداخت به ملت!

AL1K1NG

اگه دگزو رو معتبر بدونیم واقعا رو قینتش و حتی بالاتر از قیمتش گل کاشته

Finch

عزیزانی که دارن خودشون رو جر میدن که کانفینگ imx 686 با اسنپ ۸۶۵ دیگه تهش هست و خدا هست و پشمامه
لازمه ویدئویی دال بر مقایسه کی۳۰‌پرو زوم با ویوو نکس 3S 5G بفرستم که همین سنسور چطوری در برابر GW1 (با اسنپ۸۶۵) خار شده؟؟؟؟؟
چتونه هار شدید؟؟؟؟
زمانی که آ۵۰ زد تو نوت ۸پرو و اوپو زد تو می ۱۰ که خوب زبون بستید و هی می‌گفتید دکزو ااکیههههه دگزو فلان دگزو پشم
الان از امتیاز دگزو مارک میرید بالا؟

Mahdi

فکر کنم چند پست قبلی گفتم اگه دکسو معتبر باشه الانم من بیشتر ویدئو های یوتیوب رو بررسی میکنم عزیز اگه اونطوریه پس چرا پی۴۰ پرو رو پادشاه دوربین موبایل میدونید
تو مقایسه با اس۲۰الترا که هر کدوم برتری هایی داشتن و در‌کل مساوی بودن

m.b

حرف بالا رو که یادته؟ ممنون🙏

Mahdi

چشم دیگه تموم😂

Milad7

عملکرد خیلی خوبی داشته و اس 20 پلاس را پشت سر گذاشته!

Mahdi

آیفون ۱۱ پرو مکس و وانپلاس۸ پرو با اون همه ابهت

Milad7

حالا ایفون که مقایسه اش درست نیست برای پارساله ولی وان پلاس 🙁

ARMTIN

باتوجه به قیمتش امتیاز قابل توجه ای کسب کرده ⁦♥️⁩
.
.
.
.
اما حیف که گرونی دلار کام خیلی ها تلخ کرده …

Mahdi

M31 شده ۸ تومن 😔😔😔

Taha

ای بابا چقدر ناشکری میکنید چه خبرتونه!
قیمت ماشین رفته بالا و خرید ماشین کم شده در نتیجه آلودگی کمتری ایجاد میشه و برای محیط زیست مفیده.
مرغ و گوشت رو گرون شده و افراد کمی میتونن بخرن و در نتیجه حیوانات کمتری کشته میشن.
قیمت گوشی رفته بالا چون به چشم آسیب می‌زند و اینجوری افراد کمتری آسیب می‌بینه چشماشون و مجبور میشن از عینک استفاده کنن.
ارزش پول رفته پایین و در نتیجه درخت های کمی قطع میشن.
قیمت بنزین رفته بالا و در نتیجه منابعمون بیشتر حفظ میشه و کمتر از بنزین استفاده میکنیم.
آیا هنوز هم ایمان نمی‌آورید؟
#روحانی مچکریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)