حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر گلکسی زد فولد ۲ از معرفی آن در مراسم ۱۵ مرداد سامسونگ خبر می دهد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

چند روز پیش گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه Galaxy Z Fold 2 که قبلاً با نام Galaxy Fold 2 شناخته می شد، در تاریخ ۱۵ مرداد در رویداد Galaxy Unpacked معرفی نمی شود. چند روز پس از آن، مشاوران زنجیره تأمین راس یانگ فاش كردند كه منابع وی به وی اطلاع دادند كه گلکسی زد فولد ۲ در واقع ، هنوز در تاریخ ۱۵ مرداد به بازار عرضه خواهد شد. اکنون سامسونگ به تازگی یک تیزر جدید را برای رویداد Galaxy 5 Unpacked در ۱۵ مرداد خود منتشر کرده است و حدس بزنید این تیزر چیست؟ این معرفی گلکسی زد فولد ۲ را تایید می کند.

تیزر گلکسی زد فولد ۲

تیزر ۱۲ ثانیه ای تقریباً شبیه به تیزر های دیگر منتشر شده در اوایل ماه جاری است. با این حال ، قطره رنگ برنز به یک شیء شبیه پروانه تبدیل می شود. تصویر زمینه اصلی Galaxy Fold یک پروانه است، بنابراین می توان نتیجه گرفت که ویدیوی جدید تمثیل روشنی برای جانشین اصلی Galaxy Fold است. امسال ، آن را Galaxy Z Fold 2 خواهیم نامید. شاید، سامسونگ بخواهد آن را به تلفن موفقیت آمیز Galaxy Z Flip نزدیک کند.

گلکسی Z Fold 2 سامسونگ از صفحه نمایش AMOLED تاشو 7.59 اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 2213 x 1689 بهره می برد. صفحه نمایش خارجی پنل 6.23 اینچی است. در قلب این گوشی هوشمند اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس اورکلاک شده با فرکانس 3.09 گیگاهرتز قرار می دهد. علاوه بر این، این گوشی حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد. ما فکر نمی کنیم ارزان باشد، اما حداقل مشخصات آن مطابق آنچه از یک تلفن گران قیمت انتظار دارید وجود دارد. گفته می شود که این گوشی از دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی و باتری ۴۳۶۵ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. باید بگوییم ، این ظرفیت باتری برای یک تلفن هوشمند قابل تاشو شگفت انگیز است.

علاوه بر Galaxy Z Fold 2 ، سامسونگ گوشی های هوشمند جدیدی را نیز تحت سری Galaxy Note 20 معرفی خواهد کرد. به جای سه تلفن هوشمند ، گزارش ها حاکی است که ما این بار فقط دو گوشی هوشمند به صورت Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra خواهیم داشت. نسخه Ultra آن چیزی است که می توان با یک تنظیم 108MP دوربین Penta-Camera جستجو کرد. طبق شایعات ، این بار تمام مشکلات مربوط به Auto-Focus برطرف شده است. به غیر از تلفن های هوشمند نوت ۲۰ ، این شرکت از Galaxy Z Flip 5G نیز رونمایی خواهد کرد. این یک نسخه ی بهبود یافته نسبت به Galaxy Z Flip است که در اوایل سال جاری منتشر شد. در میان به روزرسانی ها ، ما انتظار داریم Snapdragon 865 با مودم خارجی 5G و گزینه رنگ جدید مسی یا برنزی شود. گذشته از این ، این شرکت ممکن است هندزفری های جدیدی را با نام Galaxy Buds معرفی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فولد ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArmanBgold

فقط مثل گلکسی فولد نشه🙄🤦‍♂️

Milad7

باز مثل فولد گند نزنی 😐

Arian25

از اولین گوشی تاشوی‌ جهان چه انتظاری دارید خب اولین گوشی تاشو یه مشکلاتی هم داره دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)