حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Mate 40 شاید این طراحی را داشته باشد

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، کانسپت، هواوی

می دانیم که باید حداکثر تا پاییز منتظر پرچمدار جدید هواوی باشیم. این پرچمدار از دو جهت اهمیت دارد، اول اینکه معمولا ارایه کننده تراشه پرچمدار جدید این شرکت است و دوم اینکه خودش پرچمدار دوست داشتنی بود و کاربران آن را تمایز ویژه ای با سری هواوی P می دهند. امروز رندرهایی منتشر شده که می گوید هواوی Mate 40 شاید این طراحی را داشته باشد. البته این رندرها بیشتر شبیه به کانسپت هستند و من فکر می کنم محصول نهایی تفاوت ویژه ای با آن داشته باشد.

هواوی Mate 40

هواوی Mate 40

هواوی Mate 40

رندرهای جدید پرچمدار، هواوی میت ۴۰ در وب ظاهر شده است. تلفن هوشمند دارای صفحه خمیده است و طبق شایعات، برای اولین بار در این سری، هم Mate 40 استاندارد و هم Mate 40 Pro از این نوع صفحه نمایش برخوردار خواهند بود.

نمایشگر تقریباً بدون حاشیه است اما دوربین سلفی و جک هدفون استاندارد را نشان نمی دهند. از همه اینها می توان نتیجه گرفت که تصاویر به دور از واقعیت هستند، اما صفحه نمایش ممکن است کاملاً قابل باور باشد.

طبق آخرین اطلاعات هواوی میت ۴۰ و هواوی میت ۴۰ پرو به زودی در خط تولید قرار خواهند گرفت. این بدان معنی است که طراحی آنها قبلاً به طور کامل تأیید شده است. پیش نمایش تلفن های هوشمند جدید طبق برنامه حوالی آخر تابستان انجام می شود. نسخه های Mate 40 و Mate 40 Pro برای چین قطعا با تراشه کایرین ساخته خواهد شد، اما در نسخه های بین المللی می توانید از بستر MediaTek استفاده کنید.

هواوی P50 با تراشه Snapdragon 875G و هواوی Mate 40 با دو نسخه تراشه ارایه می شود

طی چند ماه گذشته، چندین گزارش در مورد جدیدترین تلفن های هوشمند پرچمدار هواوی منتشر شده است. سری Huawei Mate 40 احتمالاً در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد اما برخی از ابهامات در مورد این دستگاه وجود دارد.

هر زمان که هواوی یک تراشه پرچمدار جدید Kirin را معرفی کرد، سری Mate در چارک پایانی سال میلادی همان سال اولین آن را ارایه می کند در حالی که سری P نیز از آن در چارک اول سال آینده استفاده می کند. این بدان معناست که از تراشه ۵ نانومتری Kirin 1020 یا 1000 در سری هواوی Mate 40 و همچنین سری هواوی P50 استفاده خواهد شد. با این وجود هنوز برخی ابهامات وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی میت ۴۰ هستید؟ فکر می کنید این رندرها به واقعیت بپیوندند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

تا جایی که من میدونم چهار طرف خمیده نیست و بجاش واترفال هست… نوع جدیدی از واترفال با تیزی در زاویه خمش… ضمناً زائده هم داره اما مثل امسال اپلخیلی کوچیک کرده زائده رو…
حالا درست یا اشتباه زمان مشخص میکنه… 🤔

AŁɪ

واو⁦☺️⁩💕⚡

Milad7

بالاخره اسپیکر استریو خواهد داشت؟ 😐

persepolis

این عکس های میت چهل
http://uupload.ir/files/ae6i_84f62561efd47dd32a22382641d3dcb6.jpeg
http://uupload.ir/files/uctc_fb71e4d5bf69a158e357d804d6e7db15.jpeg

http://uupload.ir/files/9yro_373ac7eea94f18f5b08dc0ff2e5aadd5.jpeg

هواوی می تواند استراتژی تراشه دوگانه را برای سری 40 Mate 40 اتخاذ کند!

هواوی ممکن است یک راه حل پردازنده دوگانه را برای بازارهای مختلف به عنوان جایگزینی برای اجزای ایالات متحده اتخاذ کند.

با پردازنده Kirin ، سری Mate 40 ممکن است منحصر به چین باشد.

به دلیل ممنوعیت پردازنده جدید ، هواوی ممکن است از یک استراتژی تراشه دوگانه مانند Exynos و Snapdragon مانند سامسونگ استفاده کند.

TSMC قبلاً حدود 8 میلیون پردازنده Kirin 1020 را به هواوی ارائه کرده است و سری Huawei Mate به طور معمول بیش از 10 میلیون فروخته است.

سری Huawei Mate 40 اخیراً با تولید شدید و اشکال زدایی اساسی روبرو بوده است و دارای چندین ویژگی اصلی مانند دستگاه جدید ، عملکرد محصول ، قابلیت های 5G و قابلیت استفاده در انواع مختلف برنامه ها خواهد بود. داشتن پردازنده های مختلف در بازارهای مختلف ایده جدیدی نیست. سامسونگ سالهاست که با سری Galaxy S و Galaxy Note این استراتژی را تصویب می کند. نگرانی اصلی پردازنده های اختلاط این است که برای تنظیم هرچه بیشتر تجربه به تنظیم دقیق نیاز دارد.

انتظار می رود هواوی سری اواخر ماه سپتامبر سری Mate 40 را به صورت جهانی آغاز کند.

گفته می شود آخرین حواس در مورد سری Mate 40 دارای صفحه خمیده است ، از نرخ تازه سازی صفحه 90-120 هرتز پشتیبانی می کند ، و Kirin 1020 در یک فرایند 5 نانومتری تولید می شود.

سیستم عامل EMUI 11 خواهد بود و HarmonyOS بسیار پیش بینی نشده هنوز برای گوشی های هوشمند استفاده نخواهد شد ، اما گزارش می شود ساعت هوشمند جدید در Mate Watch قرار داشته باشد.

Taha

زیباست😍

mpsn1366

حیف که هواوی شدیدا به حزب کمونیست چین وابسته است وگرنه گوشی هاش توی کیفیت و ننوآوری و قیمت حرف نداره
مثلا اپل هنوز نمی دونه اینترنت نسل پنجم چیه و موقع کانکت شدن صدای بوق ممتد میده و وقتی وصل شد صدای بوقش قطع میشه، در ضمن اپل هنوز نمیدونه سانسور عمق سنج چیه یا اگه بهشون بگی یه گوشی هست که صفحه اش تا میشه باورشون نمیشه از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش نگم براتون ، ولی در قیمت و گرانی حرف اول رو میزنه و گوشی 500 دلاری رو میندازه 1100 دلار، بگذریم(البته قبول دارم تا زمان حیات استیون اپل بهترین بود ولی بعد از رحلتش شرکتش نوآوری رو با گرانفروشی جایگزین کرده، باز هم بگم قبول دارم که پردازنده های اپل قدری بهتر از سایرین هستن ولی در عمل عوامل ساده ای مثل ظرفیت باطری خیلی مهم تره مثل این میمونه بری روی ماشینت موتور فرمول یک بزاری و حد اکثر با سرعت دویست تا بری ولی جای صندلی از جعبه و کارتن استفاده کنی و کولر و بخاری هم نداشته باشی و تو تابستون شیشه های ماشین رو بیاری پایین تا خنک بشی)
در کل اگه بحث جنایات کمونیست و وابستگی به دولت چین نبود و یه مقداری هم ارزونتره بود بهترین گوشی بود (همون طور که مثلا توی دگزو مارک بهترینه) ولی با جمع بندی تمام شرایط بهترین گوشی ها الان رلمی و شیائومی هستن

mpsn1366

هر کی با نظر من مخالفت کنه اصلا نمیدونه تکنولوژی و کارایی چیه و گرنه گوشی 500 دلاری رو 1100 دلار نمیخرید اونم توی ایران که اکثر امکانات و نرم افزار های خوبش یا تحریمه یا پولی
خوش به حال خودم که کاملا به این حوزه مسلط هستم و 🙂 🙂 🙂

mpsn1366

راستی یادم رفت
هواوی عیبی داره اینه که مدت پشتیبانی از گوشی براش کمه و این تنها چیز خوبیه که اپل داره، البته شیائومی هم تقریبا پشتیبانی طولانی مدت داره (فکر کنم تا چهار سال برای بعضی مدل هاش هم پشتیبانی میکنه) و توی بنچ مارک ها بهتر از اپل هست و امکانات و تنوع مدل و کارایی بهتری داره و قیمتش هم در قیاس با اپل خیلی خیلی ارزونتره
در کل اگه میخواهید در عوض پولتون کارایی و امکانات و کیفیت بگیرید شیائومی بهتره ولی اگه پول دزدی و مفت دارید و یا قراره با گریه از پدرتون پول بگیرید یا قراره با گوشه چشم نازک کردن از همسرتون ، اپل بگیرید چون برای خیلی ها این سیب گاز زده اعتماد به نفس میاره و میتونن خودشون رو نشون بدن و کلاس برادرت (یه مطلبی خونده بودم نوشته بود کسانی که به دنبال پول و ثروت میرن در بچگی توسط پدر و مادر و خواهر و برادر تحویل گرفته شدن ولی کسانی که به دنبال شهرت کیرت در بچگی توسط خانواده نادیده گرفته شدن و میخوام این کمبود رو با شهرت و کلاس و خود نمایی پر کنن )
منم امشب خوابم نمیبره دارم وقتم رو با کامنت گذاشتن میگذرونم وگرنه برام اهمیتی نداره کدوم گوشی بهتره و کی میخواد چی بهره چون نه هیچ کدوم از این شرکت ها دلشون برای من می سوزه و نه سهامدار هیچکدومشون هستم و یه قول شاعر برای کسی بمیر که برات تب کنه نه یه مشت شرکت که اگه من الان گیر هزار تومن باشم باز خاطر نیستن کمکم کنن
والسلام علیکم و رحمه الله

AŁɪ

«البته شیائومی هم تقریبا پشتیبانی طولانی مدت داره (فکر کنم تا چهار سال برای بعضی مدل هاش هم پشتیبانی میکنه)»🤦 🤣🙄
آره از در عقب 😬🤣🤣 اینو که گفتی فهمیدم تو هم مثل چند تا نوب دیگه تو این جا فقط تو هوا میندازی و میری 😂
نیگا نیگا چجوری نوشته مطلبشو آدم یاد آرمان های عنقلاب میوفته🤣😬
انگار استاد رائفی پور دارن سخنرانی میکنن😊

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)