حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی M51 تاییدیه بلوتوث گرفت

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

گوشی هوشمند جدید خانواده گلکسی M سامسونگ یعنی Galaxy M51 از زمستان سال گذشته در شایعات دیده می شود. گزارش های اولیه مربوط به گلکسی M51 ادعا می کند که این دستگاه می تواند در ماه ژانویه یا فوریه در هند ارایه شود. اگرچه، به دلیل مشکلات تولید در حال حاضر ارایه این دستگاه، برای ماه سپتامبر به تعویق افتاده است. امروز اما سامسونگ گلکسی M51 تاییدیه بلوتوث گرفت. این یعنی معرفی آن می تواند نزدیک باشد.

سامسونگ گلکسی M51

تاکنون گلکسی M51 از طریق رندرهای CAD و همچنین از طریق لیست بنچمارک‌ Geekbench به بیرون درز کرده است. با این حال، هیچ یک از این گزارش ها نام دستگاه را تأیید نکرده بودند. خوب، اکنون ما به یک گواهینامه بلوتوث SIG از گلکسی M51 رسیدیم که نام دستگاه را تأیید می کند.

همینطور که می بینید سامسونگ Galaxy M51 دارای مجوز Bluetooth SIG می باشد. این یعنی معرفی دستگاه می تواند نزدیک باشد.

تاکنون اعتقاد بر این بود که SM-M515F شماره مدل گلکسی M51 است و به نظر می رسد درست باشد. صدور گواهینامه بلوتوث SIG که در مورد آن صحبت می کنیم مربوط به یک تلفن هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-515F است و در گواهینامه به وضوح ذکر شده است که نام خرده فروشی دستگاه Galaxy M51 است و تأیید کننده نام آن است. گواهی بلوتوث SIG از گلکسی M51 نشان می دهد که این دستگاه از قابلیت اتصال Bluetooth v5.0 برخوردار است.

گفته می شود ، لیست Geekbench از دستگاه تأیید می کند که دارای تراشه اسنپدراگون ۶۷۵ ، گزینه ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ است. در مورد سایر مشخصات، گزارش‌های قبلی گلکسی ام ۵۱ نشان می دهد که این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با سوراخ نمایشگر و دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در عقب است.

شما منتظر عضو جدید خانواده گلکسی ام سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

سامسونگ هم روش عجیبی برای نامگذاریه میانرده هاش انتخاب کرده.هی تو مدلای قبلیش یه قسمتیش رو گند میزنه مدل جدید رو با اضافه کردن یه پسوند به اسم قبلی میده بیرون و اون ایراد رو برطرف میکنه ولی به جاش از یه جای دیگه تلنگش در میره!!!
نامگذاری این اواخر سامی:
a50 a50s a50s1 a50s1i و ….
تا a50123456789asdfghjolqpeoeiru
!!!!

Milad7

اصلا خوب نیست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)