حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۲۵ وات ریلمی UltraDart رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | ریلمی

درست یک روز پس از آنکه اوپو فناوری Flash Charge با توان ۱۲۵ وات خود را رونمایی کرد، امروز ریلمی تصمیم به معرفی روش خاص خود برای نامگذاری این فناوری، آن را UltraDART بنامند. از نظر تئوری، باید باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را از 0٪ تا 33٪ در سه دقیقه شارژ کند و با تمام استانداردهای اصلی قدیمی سازگار است. به هر صورت، شارژر ۱۲۵ وات ریلمی UltraDart رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

شارژر ۱۲۵ وات ریلمی UltraDart

ریلمی همچنین اعلام کرد قصد دارد دو شارژر فوق العاده کوچک با فناوری SuperDart در توان های ۵۰ وات و ۶۵ وات را به بازار عرضه کند.

شارژ ۱۲۵ وات UltraDART به لطف سلولهای 6C دوگانه، 98 درصد از تبدیل انرژی الکتریکی را امکان پذیر می کند. این فرایند ساده است. شارژر ۲۰ ولت را در ۶.۲۵ آمپر برق از طریق سه مدار موازی به ۱۰ ولت در ۱۲.۵ آمپر تبدیل می کند و همزمان دو سلول ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را شارژ می کند.

به منظور محافظت از دستگاه، ریلمی ۱۴ سنسور دما را در معماری باتری و همچنین خنک کننده داخلی اضافی برای تلفن هوشمند اجرا کرده است. به این ترتیب شارژر ۱۲۵ وات اولترا دارت ریلمی دارای دمای متوسط ​​مناسب است که بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد نمی رود.

فناوری UltraDART از پروتکل های مختلف، از جمله 125W PPS ، 65W PD و 36W QC پشتیبانی می کند. همچنین با استانداردهای قبلی دارت، تمام تغییرات VOOC و Warp Charge سازگار است. البته این به سختی تعجب آور است زیرا همه مقامات Realme چندین بار تأیید کرده اند که از تحقیق و توسعه اوپو و کارخانه های تولیدی آن استفاده می کنند و OnePlus نیز در ترکیب است.

ریلمی همچنین قصد دارد شارژرهای بسیار نازک SuperDart را ارایه کند که از “تنها” از 50W و 65W پشتیبانی می کند. آنها سبک و قابل حمل خواهند بود.

نظر شما چیست؟ منتظر شارژر اولترا دارت فوق سریع ۱۲۵ واتی ریلمی هستید؟ من مشتاقانه منتظرم!

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

باتری عمری نمیکنه
اگر به طول عمر مفید باتری ضربه نزنه شاهکار است

Mohammadr

خب با این سرعت شارژ شدن، عمر باتری کم میشه و دلیل اصلیشم داغ شدن زیاده..
.
به نظرم تا به بلوغ رسیدن این فناوری و کنترل دمای بهتر، یک دستگاه خنک کننده مخصوص گوشی درست کنن که تو اون 15 دقیقه ای که قراره تو شارژ باشه و از 0 به 100 برسه، گوشیو بزاری تو اون دستگاه تا داغ نشه و به باتری صدمه نزنه…

Deadly love

اره فک کنم به باطری اسیب بزنه

AŁɪ

عالیه همه سرعت شارژ شونو بردن بالا 💕

Deadly love

سلام داوستان یه یه سوال داشتم میخواستم بدونم گوشی بدون ریجستری الان بخرم بازم مثل قبل صرف داره یا نه اگه خودم پاسپورت داشته باشم

AŁɪ

راستش الان پاسپورت خیلی کم پیدا میشه ،و اینکه مبلغ ریجستری ۵ برابر شده و صرف نمیکنه.

m.b

نظرتون راجب استفاده از دو تا سنسور 1/1.3 اینچی تو یه گوشی چیه؟ 🤔 😅

The Destroyer

امروز دیدمش
اون یکی آمنی ویژنه؟

m.b

Imx689

The Destroyer

مگه Imx 689 کوچیکتر نیست؟
این سنسوره تو ۱۲ مگاپیکسل پیکسل‌های ۲.۴ میکرونی داره
در صورتی که مال Imx 689 تو ۱۲ مگاپیکسل پیکسل‌های ۲.۲۴ میکرونی داره

m.b

برای همین پایین گفتم… نمیشه قطعی گفت اما اصلی 48 مگاپیکسلی و واید یا تله‌ش 108 مگاپیکسلی هست… بقیه هم ممکنه سنسور های بزرگی باشند…

m.b

شایدم آمنی ویژن… 🤔

Mahdi

عالیه

ArmanBgold

اگه سامسونگ و هواوی سریع نباشن کارشون سخت میشه
اپل که اصلا هیچی😐🤦‍♂️

Milad7

جوووون عشق است ریلمی 🙂

Milad7

فقط اگر عمر باتری را کاهش نده عالیه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)