حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر ۱۲۰ وات ریلمی UltraDart در راه است: شارژ ۳۰ درصد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تنها در ۳ دقیقه

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | ریلمی

کاربران می خواهند تلفن های هوشمند با طراحی به روز و ویژگی های قدرتمند داشته باشند. اگر سازندگان قطعات می توانند قطعاتی مانند پردازنده و حافظه را تهیه کنند، ما نمی توانیم درباره باتری های چیز مشابهی را بگوییم. آن ها ولی برای افزایش سرعت شارژ تلاش می کنند. امروز خبر می رسد که شارژر ۱۲۰ وات ریلمی UltraDart در راه است و این فناوری می تواند شارژ ۳۰ درصد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تنها در ۳ دقیقه انجام دهد.

ریلمی UltraDart

همانطور که گفته شد، سازندگان تلفن های هوشمند نمی توانند باتری های خیلی بزرگ را درون گوشی قرار دهند. بنابراین، آنها چه کاری انجام می دهند؟ درست است، آنها در حال توسعه فناوری های شارژ سریع هستند تا به نوعی زمان لازم برای شارژ باتری را کوتاه کنند. به همین دلیل ما در آستانه شارژ سریع ۱۰۰ وات قرار داریم.

عصر دیروز شو چی، معاون Realme گفت که شارژ سریع ۱۰۰ وات کمی آهسته است. بسیاری از کاربران فکر می کنند که وی منظورش این است که سرعت شارژ سریع ریلمی از ۱۰۰ وات فراتر رود. این فناوری “Ultra Dart” نام دارد. همانطور که گفته شد، حتی می تواند به سرعت شارژ حداکثر ۱۲۰ وات یا (12V/10A) برسد. فناوری شارژ سریع Ultra Dart بسیار کارآمد است و برای شارژ کردن یک سوم باتری 4000 میلی آمپری تنها سه دقیقه زمان می برد.

شارژ ۳۰ درصد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری تنها در ۳ دقیقه

شایان ذکر است که یکی از وبلاگ نویسان Weibo گفت که قدرت شارژ سریع Realme به 120W رسیده است. این در حال حاضر بالاترین گزینه شارژ سریع صنعت است. بنابراین هنگامی که تلفن هوشمند Realme وجود دارد که از چنین گزینه ای پشتیبانی می کند، سریعترین گوشی شارژ در بازار خواهد بود.

در حال حاضر، قدرت شارژ سریع سیمی تلفن های هوشمند به طور مداوم در حال به روز رسانی است. در همین راستا، Realme X50 Pro و Realme X50 Pro Player Edition با شارژ سریع سریع ۶۵ وات به صورت تجاری تولید انبوه شده اند.

با این حال، اولین گوشی که از شارژ حداکثر ۹۰ وات پشتیبانی می کند گوشی گیمنیگ لنوو است که به زودی معرفی می شود. البته که 100W نیست اما بسیار نزدیک است. همچنین باید از فناوری شیائومی به یاد بیاوریم که از شارژ سریع 100W پشتیبانی می کند. این نیز در راه است.

به طور خلاصه، پیش بینی می شود صنعت گوشی های هوشمند در نیمه دوم امسال وارد عصر شارژ سریع 100 وات شود. بنابراین طبیعی است که حدس بزنید شارژ سریع با قدرت 100W در نیمه اول سال آینده ممکن است به استانداردی برای تلفن های پرچمدار تبدیل شود. با وجود چنین پشتیبانی شارژ سریع با قدرت بالا، انتظار می رود باتری با ظرفیت بزرگ طی 30 یا حتی 20 دقیقه شارژ شود. و اگرچه مشکل باتری های بزرگ را حل نمی کند، چنین فناوری هایی بسیاری از مشکلات را برطرف می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر شارژرهای سریع تر هستید؟ آ خب باشید چون کم کم باید هزینه آن را جداگانه و خارج از جعبه بپردازید!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

این فست شارژ هم داستانی شده
ما ک خیلی تو این قضیه وارد نیستیم ولی تا اونجایی ک یادمه و دیدم
گوشی های قدیمی و حتی جدید هرچی بیشتر تو مدت زمان کمتر شارژ بشن قطعا دماشون بالاتر میرفت از ایفون تا سامسونگ و چندتا برند دیگه
نمیشه کتمان کرد و‌منکر شد ک گرما تولید شده ب باتری آسیب نمیزنه چون ی جورای هم ثابت شدس ک گرما ب هرچیزی اسیب میرسه
حالا اینجا آدم شک داره ک این میزان آسیب چ مقدار از عمر باتری کم میکنه
ی باتری با شارژ ۱۲۰ واتی یا با ۴۰ واتی و یکی ۲۰ واتی چقد فرقشونه

اگر فاصله ها
زیاد باشه قطعا خرید شارژ بالا ۳۰ وات اشتباه و یا برای کسانی خوبه ک خیلی عجله ای کار براشون پیش میاد
ولی اگه این فاصله زیاد نباشه
مثلا شارژ ۱۲۰ باشه عمر مفید باطری ۲ سال بیشتر باشه
میشه گفت ی سری شرکت از جمله اپل دارن کوتاهی میکنن حالا یا بخاطر هزینه یا بخاطر عدم توانایی
ولی ب گمونم کاش ی رسانه چیزی ی مقایسه کاملا یکسان فقط شارژ ها ۱۲۰ و ۴۰ رو تست کنه
یا ۴۰ و ۲۰
خیلی خوب میشد
در کل نظر شخصیم میگه نهایت ۲۰ تا ۲۵ وات کافیه
حالا بیشترش رو شخصا خیلی تو این برهه زمانی نیاز نمی بینم و از نظر علمی هم انگار زوده

حسین

داداشی تا 6 تومن برا بازی و گیم با موبایل هیچی گیر نیاوردم همشون اکثرا اسنپ730Gهواوی هم تا کارین710F و… مجبور شدم از شیراز از دوستان یک بلک شارک 1 با اسنپ 845 رو بگیرم 6 تومن بنظرتون با این که اسنپش قدیمیه ولی از همه میان رده ها ی سرتاپا بالاتر نیس؟؟؟؟

Finch

نچ
باید صبر میکردی میان رده های جدید با کایرین ۸۲۰ و دایمنستی ۸۲۰ و اسنپ ۷۶۸جی میومدن بازار
اسنپ ۸۴۵ در بعضی موارد در برابر اسنپ ۷۳۰جی و کایرین ۸۱۰ هم کم میاره چون معماری و هسته های قدیمی تری داره

حسین

داداش حرفایی می نیا تو این
م. م. ل.ک.ت هرچقدر صبر کنی قیمتا دوبرابر میشه فقط یک بلک شارک 2 تمیز گیرم اومد هشت و خورده ای پول نداشتم. حیف شد ولی داداش العان گوشی های ک درد دوقرون نمیخورن و کارین710f واسنپ 710 و اگزینوس 9611 چیه اسمش العان قیمتشون شیش تا هفت تومنه

البته تو سایت‌هایی ک از چین میارن k305G 6, 64گیرم اومد 5700 ولی لعنتی گفت تو این ماه تمام سفارشات از چین عقب افتاده. لامصب نرخ ریفرش صفحه اش120 واسنپ 765G و 5G داشت

حسین

حرفایی می نیا

smartiz

نوت 8 پرو می‌خریدی خب همه بازیا با کیفیت بالا نیازه

smartiz

میاره

AŁɪ

عالیه🔥

persepolis

سلام
بچه کجایی!؟.

AŁɪ

همین نزدیکی‌ها😶🤣🥕

Milad7

یا اکثر امام زاده ها… خیلی خفنه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)