حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ پرفروش ترین گوشی تاشو امسال است

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ همزمان با معرفی سری Galaxy S20 دستگاه تاشو جدید Galaxy Z Flip را هم معرفی کرد. به گفته یک تحلیلگر، گلکسی زد فلیپ همچنین خود را به عنوان پرفروش ترین گوشی تاشو در سال ۲۰۲۰ تثبیت کرده است. در طول بحران های بهداشت جهانی، این گوشی تاشو فروش خوبی داشت تا فروش جدید و مطابق انتظارات سامسونگ باشد.

پرفروش ترین گوشی تاشو

راس یانگ می گوید که Galaxy Z Flip پرفروش ترین تلفن هوشمند تاشو تاکنون در سال 2020 بوده است. حتی اگر با قیمت سنگین ۱۳۸۰ دلاری نیز در دسترس باشد، اما این مجموعه ویژگی های منحصر به فرد خود را به بازار ارائه می دهد. گلکسی زد فلیپ با گلکسی فولد متفاوت است. گلکسی زد فلیپ هنگامی که باز باشد، به یک تلفن هوشمند استاندارد تبدیل می شود در حالی که فولد به یک تبلت تبدیل می شود.

گلکسی زد فلیپ از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می برد که تقریباً برای هر چیزی بسیار قدرتمند است. بدون شک Galaxy Fold نسبت به Z Flip برتر است اما به دلیل قیمت ۱۹۸۰ دلار مقداری از دسترس کاربران دور بود.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ لایه Ultra-Thin-Glass را روی صفحه نمایش ارایه داد که باعث دوام بیشتر آن شد. از آنجایی که این یک مسئله مهم در مورد Galaxy Fold بود، به نظر می رسید که بروزرسانی صفحه نمایش یک آپدیت بسیار قابل توجه است. به غیر از این، این تحلیلگر پیش بینی می کند که Galaxy Z Flip 2 و Z Fold 3 پرفروش ترین تلفن های هوشمند سامسونگ (احتمالا منظورش در دسته بندی تاشو است) در سال آینده باشند. این شرکت با کورنینگ همکاری می کند تا UTG قوی تر و با دوام بیشتری داشته باشد که تا سال 2021 آماده خواهد بود.

سامسونگ هیچ رقیب عمده ای در بازار ندارد. از آنجایی که این شرکت در فناوری نمایشگر عالی است، تصور می کنیم که این شرکت در آینده نیز عملکرد خوبی خواهد داشت. علاوه بر این، از آنجایی که ما با برنامه های اپل برای گوشی های هوشمند تاشو مطلع نیستیم، نمی توان حدس و گمان زیادی درباره این رقابت داشت.

نظر شما چیست؟ گلکسی زد فلیپ برای شما دستگاه جالبی است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

به نوعی میشه گفت کسی که پول گلکسی فولد رو داشته باشه می‌تونه یه گلکسی زد فلیپ بگیره و در کنارش با اختلاف قیمت این دوتا ، یه پوکو اف ۲ پرو هم برداره و از دو گوشی با دو فرم فکتوره متفاوت استفاده کنه … .

نیما عرفانی

Samsung Galaxy Fold 2 specifications
مشخصات گلکسی فولد ۲:
7.7″(120Hz, Y-OCTA), 6.23″(Cover) / UTG / 12MP ultra wide + 12MP Wide + 64MP Tele, Selfie 10MP / Side key type fingerprint sensor / wireless charging 15W
✓http://uupload.ir/files/8zyh_20200714_122431.jpg

AŁɪ

سامسونگ 💘

Milad7

گوشی آنچنان خفنی نیست اگر قرار بر هزینه ی زیاد باشه فولد خاص تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)