حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۲۰۰ دلاری در راه است؟

نوشته

3 سال قبل | 26 دیدگاه | اپل

اینکه آیفون SE 2020 روی ۴۰۰ دلار قیمت بخورد موضوعی بود که حقیقتا انتظارش سخت بود اما به حقیقت پیوست. تصور آیفون ۲۰۰ دلاری اما خیلی سخت تر است. اینکه اپل می خواهد دقیقا چه دستگاهی را با چه مشخصاتی و چه دیدی در این محدوده قیمت ارایه کند. البته گزارش اصلی قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار را پیشنهاد می دهد اما هر عددی در این بین باشد، باز هم می توان به آن آیفون ۲۰۰ دلاری گفت.

آیفون ۲۰۰ دلاری

اپل هنگام رونمایی از آیفون 2020 SE را با قیمت 399 دلار و مجهز به تراشه پرچمدار، به شرکت های اندرویدی مشخصا یک اعلان خطر کرد. غول فناوری کوپرتینویی احتمالاً می خواهد این شتاب را ادامه دهد زیرا گزارش شده است که ممکن است یک مدل ارزان قیمت دیگر در محصولات وجود داشته باشد، با این تفاوت که می تواند فقط از ۲۰۰ دلار شروع کند.

تصور کنید که؛ سازنده تلفنی که همیشه مورد انتقاد قرار گرفته است که با گوشی های گران قیمت پرچمدار رقابت می کند، اکنون شایعه شده است که مدل فوق العاده مقرون به صرفه را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

توییتی از MauriQHD بیان می کند که آیفون کم هزینه اپل می تواند در محدوده 200 تا 300 دلار فروخته شود. با فرض صحت این شایعه، تلفن هوشمند مورد نظر بسیار ارزان تر از قیمت 399 دلار مشخص شده در نسخه پایه آیفون 2020 SE خواهد بود.

متأسفانه، MauriQHD اظهار داشت که هیچ خبری درباره استفاده از چیپست وجود ندارد. با این حال، توییت قبلی از همان شخص اظهار داشت که آیفون SE مدل ۲۰۲۱ می تواند همان A13 Bionic را ارایه کند. اگرچه وی اشاره ای نکرده است که نسخه 2021 از 200 دلار شروع شود، حتی اگر اپل با همان تراشه آیفون SE 2020 را ارایه کند، با توجه به عملکرد این تراشه فکر بدی نخواهد بود.

با این قیمت کار برای برندهای اندرویدی بسیار سخت می شود. البته آن ها ننشسته اند و بازار را نگاه کنند! همین حالا برندهای اندرویدی گوشی ۱۲۰ هرتز 5G با شارژر سریع ۳۳ واتی را به قیمت ۲۲۸ دلار می فروشند! بله iQOO Z1x 5G را می گویم!

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

میلاد جان رتبه ۱ ترنجی مبارکت باشه

Milad7

ممنون احمدجان!

ی رنک کاربری هست چیز خاصی نیست که جای خوشحالی داشته باشه 😛

Mahdi

شاید اپدیت دادنش کمتر بشه

V800B

ب نظرم میشه تولید کرد
با پردازنده سری ایفون ۸ و رم ۳
دوربین تکی ولی باتری قوی چرا نشه و…
ولی اپل خسیسه😂

Mohammadr

ایفون 8 با دوربین تکی و باتری 1800 و رم 2 و دوربین تکی بعد از گذشت سه سال از معرفی 400 دلاره، بعد با رم 3 بیاد بدش بیرون 200 دلار؟ 😐😐

Mohammadr

فهمیده ایران میخواد واردات گوشی بالای 300 یورو رو ممنوع کنه داره 200 دلاری میزنه؟ دمش گرم😂😂

نیما عرفانی

از بین دوستان کسی بازی شطرنج آنلاین انجام میده؟ با این بازی آشنایی دارین؟
✓http://uupload.ir/files/xi4y_img_20200712_225631.jpg

V800B

بهترین نرم افزار بازی شطرنج انلاین
chess.com
گاهی بازی میکنم ولی ی وقتایی بگ دارم بخاطر کندی ک وقتتو میگیره

نیما عرفانی

ممنون

Mahdi

من آنلاین بازی نکردم ولی یه بازی شطرنج دارم خیلی اعصاب خورد کن شده نمیتونم الان شکستش بدم

نیما عرفانی

نه بازی با سی پی یو(کامپیوتر)که بعد از چند وقت خسته کننده میشه ، اون فقط برای تمرین خوبه. آنلاین رنکینگ هم بهت میده … .

ممد بمولا

آیفون 6اس رو دوباره معرفی میکنن با آی او اس 14 😂😂😂😂

Amir galaxy

خوندم آیفون ۲۰۰۰ دلاری 😅 !

Mahdi

احتمالا این بار صفحش ۳ اینچی و باتری ۸۰۰ میلی و زمان شارژ شدن ۴ ساعت و عمر باتری ۳۰ ساعته و حاشیه زیاد ولی اشکال نداره چون چیپست a14 و پنج سال پشتیبانی دازه

نیما عرفانی

A14 Bionic خودش ۲۰۰ دلاره 😉

Mahdi

نه ارزونتره مثل اسنپ مودم جدا نداره

نیما عرفانی

متوجه اصل موضوع نشدی . میگم حتی اگه ارزون ترم باشه حداقل حداقلش خوده چیپست A14 صد دلاره ، خب یعنی مابقی متعلقات گوشی اونم با سیاست سودجویانه ی اپل که ازش شناخت داریم میشه ۱۰۰ دلار؟؟!!که بهش بگیم آیفون ۲۰۰ دلاری؟!اصلاً همچین چیزی با عقل جور درمیاد؟؟ مطمئناً چیپستش A14 نیست. حتی اگه قیمتش ۳۰۰ دلارم باشه از یه حالت خارج نیست ، یا چیپ A14 می‌ذاره یا A13 ولی سایر مشخصاتش پایین تر از SE 2020 تِه .
فعلاً مسئله اینه که اصلاً وجود همچین آیفونی اونم تو این رنج قیمتی در هاله ای از ابهامه .

Mahdi

آره بنظر منم همچین چیزی خیلی سخته تصورش همین اس ای رو به زور تونست به ۴۰۰ دلار برسونه ۲۰۰ که جای خود داره

نیما عرفانی

“همین حالا برندهای اندرویدی گوشی ۱۲۰ هرتز 5G با شارژر سریع ۳۳ واتی را به قیمت ۲۲۸ دلار می فروشند! بله iQOO Z1x 5G را می گویم!”
مرسی…

Mahdi

بعضی ها هم هستن ۱۲۰ هرتز نیستن ولی اولد هستن و با قیمت ۲۲۴ دلار هستن 😂

نیما عرفانی

اینجا کسی اشاره ای به ردمی داشت؟؟ طبق بررسی های انجام شده توسط محققین ؛ نمایشگر های آمولد و اولد با رفرش ریت برابر و بالاتر از ال سی دی ها بهترن اما عکسش، ال سی دی هایی که رفرش ریت بالاتر دارن از آمولد یا اولد بهترن مثالش میشه این:
LCD 90 هرتز > AMOLED 60 هرتز
دیگه LCD ۱۲۰ هرتز که جای خود داره. اصلاً لذتشم تو تجربه ی کاربری بیشتره هرچند که بازم موضوع سلیقه ایه. تو اون رده قیمتی گوشی که مشخصاتش تا حد زیادی مشابه iQOO Z1x هست، K30i یه.

نیما عرفانی

بحث پیچیده ای نیست و کاملاً ملموسه …
کسی که تو اون رده قیمتی چیپست براش مهم باشه قطعاً redmi 10x یا ۱۰x pro با دایمنسیتی ۸۲۰ انتخاب اولشه اما کسی که روان بودن لمس و اسکرولینگ و تا حدی هم پورت شدن جیکم و کاستوم رام براش در ارجحیت باشه می‌ره سمت Z1x یا K30i که اونم بستگی داره با رابط کاربری MIUI حال کنه یا با Funtouch os و پوسته ی iQOO . البته لازم به ذکره ؛ Z1x بیشتر ماهیتش گیمینگه چون سیستم خنک کننده مایع و بهینه سازی های بهتر شدن تجربه ی گیم هم داره.

Mahdi

نه خب منم خواستم بگم تو این قیمتا همچین گوشیایی هستن ، اطلاع داری که انتخاب من همیشه اسنپ بوده فقط واسه کسایی گفتم که چیپست واسشون فرق نداره ، اولویت من اول چیپست بعد باتریه صفحه نمایش آخرین گزینه منه پس اینجا z1x واسه من مناسبتره حالا فرقی نداره اولد باشه یا ال سی دی باشه

Mahdi

Iqoo z1x هم ۲۲۴ دلار بود

online_wireless

باید دید واقعا به بازار میاد یا خیر؟ چون خلاف سیاست اپله این کار، ولی اگه انجام بشه که فکر خوبیه و کاربران بیشتری رو میتونه با این کارش جذب کنه

Milad7

آیفون 200 دلاری؟ بعید میدونم!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)