حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iQOO Z1x 5G با نمایشگر 120Hz و Snapdragon 765G به قیمت ۲۲۸ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 93 دیدگاه | ویوو

بله، کم کم فرصت آن پیش آماده که میان رده بسیار خوش مشخصات را با قیمت باورنکردنی ببینیم. امروز گوشی iQOO Z1x 5G با نمایشگر 120Hz و Snapdragon 765G به قیمت ۲۲۸ دلار رسما معرفی شده است که واقعا مقرون به صرفه ترین دستگاهی است که تا کنون شخصا دیده ام. قابل توجه است که این قیمت برای نسخه پایه با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. اگر بخواهید تا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی پیش بروید قیمت آن تنها ۱۰۰ دلار افزایش پیدا کرده و تقریبا ۳۲۸ دلار می شود!

گوشی iQOO Z1x 5G

گوشی iQOO Z1x 5G

گوشی iQOO Z1x 5G

گوشی اقتصادی iQOO Z1x 5G در چین رسما معرفی شده است. با قیمت اولیه ۲۲۸ دلار یکی از ارزان ترین تلفن های هوشمند 5G موجود در چین است. این گوشی قادر است طرفداران iQOO را با ویژگی هایی مانند Snapdragon 765G، صفحه نمایش 120Hz، باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع 33W و دوربین عقب سه گانه 48 مگاپیکسلی تحت تأثیر قرار دهد.

بدنه شیشه ای iQOO Z1x 5G دارای ابعاد 164.20×76.5×9.06 میلی متر و وزن آن 199.5 گرم است. این گوشی دارای یک پنل IPS LCD 6.57 اینچی بوده که نسبت ابعاد آن 20:9 است. صفحه پشتیبانی از HDR10 و طیف رنگی P3 و وضوح Full HD+ را پشتیبانی می کند. صفحه نمایش از رفرش ریت 120Hz پشتیبانی می کند. تلفن می تواند بسته به آنچه در صفحه نمایش کار می کند، هوشمندانه میزان رفرش ریت را تنظیم کند تا مصرف باتری را کاهش دهد. گوشه بالا سمت راست سوراخ نمایشگر برای دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته شده است.

محفظه دوربین مستطیل شکل در قسمت پشتی iQOO Z1x 5G دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج است. دوربین سه گانه امکاناتی مانند حالت پرتره ، نمای شب ، پانوراما ، گذشت زمان ، فیلمبرداری با سرعت آهسته 1080p و ضبط فیلم تا 4K را ارائه می دهد. همزمان این یعنی که دوربین اصلی این دستگاه در بین ۳ دوربینش حتی یک دوربین زاویه دید عریض ندارد! بله هر صورت ارزان است!

آندروید ۱۰ مبتنی بر iQOO UI بر روی تلفن هوشمند iQOO Z1x 5G اجرا می شود که دستیار صوتی Jovi AI را ارایه می کند. اسنپدراگون 765G که پشتیبانی از حالت دوگانه 5G با (SA/NSA) را به همراه دارد ، این تلفن هوشمند را تغذیه می کند. به غیر از iQOO Z1 که در ماه مه با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس آغاز به کار کرد، تمام تلفن های iQOO دیگر از تراشه های اسنپدراگون سری ۸۰۰ استفاده کرده اند. iQOO Z1x 5G اولین گوشی سری این شرکت با اسنپدراگون سری ۷۰۰ است. این چیپست با حافظه LPDDR4x RAM و حافظه داخلی UFS 2.1 همراه است. iQOO یک شکاف کارت microSD در دستگاه گنجانده نشده است.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی درون iQOO Z1x 5G وجود دارد. این دستگاه از پشتیبانی شارژ سریع 33W برخوردار است و ادعا می کند که این باتری تقریباً ۱ ساعت طول می کشد تا باتری بزرگ را شارژ کنید. برای تجربه روانتر در حین بازی، فناوری خنک کننده مایع سطح PC را به کاربران ارائه می دهد. برای عملکرد بهینه در هنگام بازی، این گوشی با موتور Multi-Turbo 3.5 ارایه می شود. سایر ویژگی های مربوط به بازی های موجود در iQOO Z1x 5G حالت بازی iQOO یعنی Game Space 3.4 و Game Space با نرخ فریم بالا و 4D Game Shock 2.0 است.

گوشی iQOO Z1x 5G دارای یک اسکنر اثر انگشت روی لبه دستگاه است. از دیگر ویژگی های قابل استفاده در این دستگاه می توان به قفل صورت ، پشتیبانی از دو سیم کارت ، وای فای 6 ، بلوتوث 5.1 ، GPS ، USB-C و جک صوتی 3.5 میلیمتری اشاره کرد.

قیمت iQOO Z1x 5G

در اینجا قیمت چهار نسخه از iQOO Z1x 5G آورده شده است:

حافظه رم 6 گیگابایتی + 64 گیگابایت – 1،598 یوان (228 دلار)
حافظه رم 6 گیگابایتی + 128 گیگابایت – 1،798 یوان (257 دلار)
حافظه رم 8 گیگابایتی + 128 گیگابایت – 1،998 یوان (286 پوند)
حافظه رم 8 گیگابایتی + 256 گیگابایت – 2،298 یوان (329 دلار)

نظر شما درباره این دستگاه فوق العاده رقابتی از نظر قیمتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
93 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

گوشی خوبی به نظر میاد

Taha

ببخشید یه سوال این گوشی الان می‌تونه نیاز های منو از گیم بر طرف کنه؟

AŁɪ

خب مگه ما میدونیم نیاز تو چگونه است 🤣

Taha

🤣😂😂😂
منظورم اینه که برای گیم خوبه؟
یا اینکه z1رو بگیرم. درسته z1گرون تره ولی بخاطر چیپستش که مدیاتکه میترسم 😥

Taha

اسنپ ۷۶۵جی هم که دیگه جزو ضعیف ترین چیپ ها شده با توجه به رقبا

AŁɪ

Z1 خداس چیپش هم همینطور از من مشنوی بگیر ⁦☺️⁩⁦✌️⁩
راستی از کدوم سایت میخری ؟

Mahdi

بله دوست عزیز میتونه برآورده کنه ولی شاید وارد ایران نشه

Taha

ممنونم از راهنمایی شما🙏

AŁɪ

خیلی خوبه ⁦☺️⁩👌

Deadly love

با سلام خدمت دوستان عزیز بنده تازه امدم و امید وارم لحظات خوبی رو با شما تجربه کنم

Taha

سلام دوست عزیز خوش آمدید من هم ۲روزه اومدم

Taha

«یا اینکه z1رو بگیرم. درسته z1گرون تره ولی بخاطر چیپستش که مدیاتکه میترسم 😥»
البته خیلی چیزای بهتره

نیما عرفانی

فوق العاده نیست خارق العاده ست
یجورایی با این گوشی ، آنر و ردمی رو تحقیر کرد…
مرسی ویوو👌

Taha

سلام آقای عرفانی.
ببخشید به نظر شما این گوشی می‌تونه نیاز گیم رو بر طرف کنه(یعنی این که میشه با خیال راحت باهاش بازی کرد)؟

Mahdi

پابجی با چه کیفیتی بازی میکنی؟

نیما عرفانی

سلام این گوشی در سطح نوبیا رد مجیک ۵جی لایت هست که اونم ماهیت گیمینگ داره و بله اکثر بازی هارو با کیفیت مطلوب اجرا می‌کنه و نیازهاتون رو برطرف می‌کنه.

Taha

ممنونم جناب عرفانی.

نیما عرفانی

خواهش میکنم دوست عزیز

Taha

سلام آقای عرفانی ببخشید یعنی میشه با این گوشی با خیال راحت بازی کرد؟

Taha

ببخشید دستم خورد اینو دوباره فرستادم

نیما عرفانی

خواهش میکنم

Mahdi

فکر نکنم تحقیر باشه هم درگاه کارت حافظه نداره و هم دوربین فوق عریض نداره ششاید بشه گفت برابرن ولی خب باتریش ۵۰۰۰ هست

Mahdi

Redmi 10x
التراواید۸ مگاپیکسلی
صفحه امولد
پشتیبانی از کارت حافظه

Mahdi

قیمتش هم ۲۲۴ دلاره

نیما عرفانی

همه ی این چیزارو می‌دونم که گفتم تحقیر کرده
مگه نمایشگر AMOLED برتری مطلق به LCD حساب میشه؟؟ این گوشی نمایشگر ۱۲۰ هرتز داره که به شخصه به امولد ۶۰ هرتز ترجیحش میدم . باقی موارد هم تو این رنج قیمت عالیه

Mahdi

منم ال سی دی انتخابمه ، هرچند نه دوربین التراواید واسم مهمه نه صفحه امولد ولی ممکنه کسایی باشن که واسشون مهم باشه ، تنها اشکالی که از این گوشی میگیرم نبود درگاه کارت حافظه هست ، چیپست اینو به ردمی۱۰ایکس فایوجی ترجیح میدم هرچند تو بنچمارک ها پایینتره

نیما عرفانی

و البته اینکه رو این گوشی هم میشه جیکم و کاستوم رام پورت کرد😄😉

Mahdi

جیکم که عشقه

نیما عرفانی

به هر حال معیارها و ملاک انتخاب هرکس فرق می‌کنه و کانفیگ ۸/۲۵۶ این گوشی قیمت فوق العاده ای داره و تقریباً به نسبت قیمتش یه پکیج کامله … .

The Destroyer

جیکم میشه
شاید خوبش پیدا نشه
چون ویوو خیلی دسترسی نمی‌ده
فروم هاش تو XDA هیچ وقت شلوغ نیستن

کاستوم رام نه
فک نمیکنم کاستوم خوب براش باشه
ولی چک نکردم

MohammadFarhaadi

اصلا با این کامنتت موافق نیستم البته با عرض معذرت.ردمی و در کل شیائومی باعث قیمتگذاری موبایلهای خوش قیمت هستن و مردم دنیا از این نظر بهش مدیونن پس بعید میدونم با این چیزا تحقیر بشن!نمیدونم چرا پشتیبانی و سیستم عامل رو جزء قیمتگذاری حساب نمیکنید؟!مطمئنا خود می یو آی به تنهایی یه آپشن عالی حساب میشه.

UnderTaker

MohammadFarhaadi

ایشون بهتر بود بگه “از نظر من” تحقیر کرد.
وگرنه از نظر من ، گوشی ردمی10x 5G هیچی از این گوشی کمتر نداره بجز صفحه‌نمایش با هرتز بالا که ردمی هم به جاش صفحه آمولد داره که برخلاف جناب نیما من به السیدی 90 یا 120 ترجیحش میدم.
در رابطه با پردازنده هم در حال حاضر دایمنسیتی 820 خیلی از پردازنده‌ها رو نظیر همین پردازنده چه توی بنچمارک، چه توی پایداری و عملکرد به حاشیه رونده.

نیما عرفانی

صرفا هر گوشی‌ای که اسنپ باشه به معنی این نیست که کاستوم و جی‌کم هم دیگه براش براحتی پورت میشه و پیدا میشه!
همونطور که جناب شهداد گفت، ویوو توی این مورد اصلا قوی نیست.
پیشنهاد میکنم بیشتر تحقیق بفرمایید.

MohammadFarhaadi

دقیقا.همونطور که بالاتر گفتم سخت افزار بالاتر روی کاغذ لزوما به معنای برتری حتمی نیست.خداییش اگر همین مشخصات رو شیائومی بده مثلا ۳۰۰ دلار و یه برند مثل هایسنس هم دقیقا همین مشخصات رو با رفرش ریت ۱۴۴ بده ۲۵۰ دلار کدوم رو میخرید؟

نیما عرفانی

متنو نخوندی یا خواستی بی تفاوت ازش بگذری؟؟
اینم لابد من گفتم؟
” که واقعا مقرون به صرفه ترین دستگاهی است که تا کنون شخصا دیده ام.”
وقتی میگم تحقیر کرده یعنی از روی اطلاعات گفتم و از رو هوا حرفی نمی‌زنم. در مورد جیکم و کاستوم رام بله متوجه هستم که هرگوشی که چیپست اسنپدراگون داره الزاماً دلیل نمیشه که از این دو شاخصه پشتیبانی کنه و ساپورت دولوپرها رو میطلبه ، اگه دقت بیشتری به لحن اون جمله ی من کنی متوجه میشی که به صحبت ها و پافشاری یه عده مبنی بر این موضوع تیکه انداختم .

نیما عرفانی

آره یادم نبود شیائومی تافته جدا بافتست و کلاً خودش با زیر برند ردمی پایه گذاره گوشی های اقتصادی بوده و تو‌ هر رده قیمتی حرف اولو میزنه و این وسط رلمی و ویوو و اوپو(از آنر فاکتور میگیرم) نقش هویجو دارن…
البته اینجا جا داره یه نکته ای رو بولدش کنم؛ ما تو ایران زندگی میکنیم پس طبیعتاً و به تبع گوشی های ردمی و آنر نسبت به سایر برندها خواهان بیشتری داره و در عین حال قابل دسترس هستن اما حرف من بیشتر در خصوص بازار چین هست که اونجا بقیه برندها هم عملکرد رو به رشدی دارن و دارن برای افزایش سهشون باهم رقابت میکنن. من تو آخرین کامنتم در جواب به مهدی گفتم که معیارها و ملاک انتخاب هرکسی متفاوته و این قضیه در مورد رابط کاربری هم صدق می‌کنه . شما از کجا می‌دونی نرم افزار و پشتیبانی سایر برندها تو بازار چین ضعیف تر از MIUI هستش؟؟ تو بازار گلوبال هم ویوو , اوپو و شیائومی هرسه سهم برابری دارن پس متقابلاً این گوشی هم دست کمی از رقبای همسطح خودش از برند ردمی نداره.

❤Mohamad_reza.81❤

در خصوص miui باید بگم که طبق نظرسنجی هایی که دیدم بین کاربران چینی “miui” رتبه پنجم رو داشت.

❤Mohamad_reza.81❤

من به شخصه اندروید بدون پوسته رو ترجیح میدم
یا حداقل نزدیک به اندروید خالص(هیدروژن و اکسیژن او اس).
رابط کاربری هایی مثل miui خیلی فاصله دارن

نیما عرفانی

صحیح
اون دوستمون جوری میگه”مطمئنا خود می یو آی به تنهایی یه آپشن عالی حساب میشه.” که هرکی ندونه فکر می‌کنه انگار یه سیستم عامل جداگانست در صورتیکه که بقیه UI ها هم دست بسته نیستن و ویژگی ها و تجربه کاربری خاص خودشون رو ارائه میدن.

UnderTaker

@نیما عرفانی

این گوشی هم سلام میرسونه! 😅

http://uupload.ir/files/qmi_screenshot_2020-07-10-01-28-39-471_com.xiaomi.shop.jpg

1499 یوان ( 214 دلار )
دقت کنید نسخه 6/128 گیگ

نیما عرفانی

صرفاً جهت اطلاع
گوشی های زیادی با همین چیپست ۷۶۵G سلام میرسونن اما اون چیزی که مشخصه اینه که قیمت زمان معرفی دو گوشی رو با هم مقایسه میکنن نه اینکه بعد از چند وقت از معرفی اون گوشی گذشته و کاهش قیمت پیدا کرده ؛
✓https://toranji.ir/?p=1074728
۲۶۲ دلار برای قیمت پایه ی k30i و ۲۲۸ دلار برای قیمت پایه ی Z1x
یادمه در مورد وان پلاس Nord هم وقتی گفتم معادلات رو تو گوشی های همسطحش به هم میزنه شما اومدی کاهش قیمت و تخفیف ردمی کی ۳۰ پرو کشیدی وسط که هیچ ربطی به موضوعی که من مطرح کرده بودم نداشت .

UnderTaker

اولا نسخه پایه‌ی ایکو 6/64 گیگ هست و نسخه پایه‌ی k30i هم 6/128 گیگ هست.
پس نباید قیمت نسخه پایه‌ی این دو رو با هم مقایسه کرد دوست عزیز.

ثانیا الان ایکو نسخهٔ 6/128 گیگ برابر با یوانه؟ 1799 یوان ، ردمی هم دقیقا k30i رو از روز اول با تخفیفِ 100 یوانی به همین قیمتِ 1799 یوان به بازار ارائه داد.

UnderTaker

تصحیح :
برابر با *چند* یوانه؟

متاسفانه سایت قابلیت ویرایش متن نداره.

Mahdi

سلام جانی منم کارلوس هستم

persepolis

😂😂😂

persepolis

اسمش مهدی است
و سریع عاشق میشه

Mahdi

دیگه واقعا دیوونه خونه شده همینو کم داشتیم 😂😂😂

HOSEIN

صد حیف که این برند تو بازار کشورمون پیدا نمیشه

HOSEIN

پوکو ام دو پرو نسخه ۱۲۸ ۲۲۵ دلاره که یکم از این ارزون تره
اما این کجا و آن کجا
چیپست قدرتمندتر، رفرش ریت ۱۲۰
سیستم خنک کننده و و و و و…

ممد بمولا

چرا از کی30آی چیزی نمیگی؟

UnderTaker

پوکو ام2 پرو نسخهٔ گلوبال هست دوست عزیز.
قیمت نسخه های گلوبال بالاتر از چینه.

این گوشی نسخهٔ چینه و باید با رقبای نسخهٔ چینش مقایسه بشه مثل ردمی K30i

Milad7

با در نظر گرفتن قیمتش فوق العاده اس و مشخصات خیلی خوبی هم داره 🙂

Milad7

داخل ایران خرید برندهایی مثل vivo خیلی ریسک داره چون فروشش فوق العاده سخته! ولی اگر قصد فروش نداشته باشی خرید این مدل توصیه میشه

ممد بمولا

ردمی k30i 6/128 قیمتش 210 دلار هست
بهتر هم هست
چرا اونو نخرم؟

❤Mohamad_reza.81❤

بر خلاف مشخصات و قیمت
اصلا حس خوبی نسبت به سری iqoo ندارم😞

Taha

«راستی از کدوم سایت میخری ؟»
از سایت بنگ گود

AŁɪ

عین سایت مالتینا هست؟⁦✍️⁩

Taha

نه از سایتهای چینی میاره بر خلاف مارتینا که از آمازون میاره

Taha

ولی چون اینجور گوشی ها فقط تو سایت خودشونه خیلی گرون میدن

AŁɪ

میشه بهشون اعتماد کرد؟

Taha

مثلا همینiqoo z1تو سایت بنگ گود هستش۸ میلیون

AŁɪ

مفته خداییش ⁦✌️⁩

Taha

«میشه بهشون اعتماد کرد؟»
والا منم نمیدونم. و بخاطر همین هم یه ذره میترسم.
موبونیوز(یکی از کسایی که درباره ی گوشی ها مطالب میگه و بررسی می‌کنه) قرار بود یه پست درباره این سایت ها بزاره

AŁɪ

رفتم دیدم بنظر میاد سایت معتبری باشه بعضی گوشی ها تا ۴ میلیون از قیمت ایران ارزون تره.

Taha

🤣🤣😂😂
بعد من گیج«بلا نسبت»رفتم تو نظرات بهشون گفتم وای بر گرانفروشان😂🤣

AŁɪ

ای دلم 🤦🤣🤣🤣🤣

Taha

(مفته خداییش ⁦✌️⁩)
واقعا؟

AŁɪ

آره بابا با اون سخت افزار قوی واقعا مفته.

Taha

به نظرت همینو بگیرم؟یا زد وان ایکس؟

AŁɪ

بودجه ای که داری رو دوباره بگو تا بهترین گزینه رو بهت بگم.

Taha

«بودجه ای که داری رو دوباره بگو تا بهترین گزینه رو بهت بگم.»
۵تا۸میلییون

AŁɪ

صفحه امولد دوست داری یا ال سی دی؟

❤Mohamad_reza.81❤

😐😔

AŁɪ

چیه؟😶

Taha

فرقی ندارن برام

AŁɪ

پایین نوشتم برات ببین.

AŁɪ

بین Vivo iQOO Z1 نسخه ۶/۱۲۸ و honor 30 نسخه ۶/۱۲۸ هر کدوم رو که بگیری ضرر نمیکنی .
هر دو شون توی پردازش گرافیکی مثل هم عمل میکنن ولی توی پردازش اصلی که مربوط به چیپست ۱۰۰۰ پلاس هست Vivo iQOO Z1 بهتر عمل میکنه

Taha

واقعا ازت ممنونم ناسا جان بابت راهنمایی خوبت.
پس اگه بشه همین زد وان رو میگیرم

AŁɪ

خواهش میکنم 🙏⁦☺️⁩💕

MohammadFarhaadi

من موندم طرف اومده اعتماد کرده حداقل بهش توضیح میدادی گوشی آنر سرویسهای گوگل رو نداره و تو ایران ده درصد گوشی براش کارآیی داره و بجاش باید با هزار بدبختی با اچ ام اس که اکثر سرویساش فیلترن بسازه!!!

AŁɪ

آقای نیما عرفانی بنظرتون این کاربر فرهادی یه کوچولو خل نیس؟⁦☺️⁩🐰
تعصب از سر و روش می‌باره.

afsoon

نسبت به قیمتش عالیه .

MSK

با این قیمت فوق العاده اس

Taha

(من موندم طرف اومده اعتماد کرده حداقل بهش توضیح میدادی گوشی آنر سرویسهای گوگل رو نداره و تو ایران ده درصد گوشی براش کارآیی داره و بجاش باید با هزار بدبختی با اچ ام اس که اکثر سرویساش فیلترن بسازه!!!)
دوست عزیز اگه ببینی من گفتم نیاز های من از گیم رو برطرف کنه یه گوشی.چون اکثر بازی هارو بدون سرویس های گوگل هم میشه نصب کرد

نیما عرفانی
MSK

سلام داداش یه سوال داشتم شرمنده اینجا میپرسم میخواستم بدونم از کجا میشه درصد سلامت باتری را بفهمیم من یه برنامه نسب کردم ولی فایده نداشت ممنون میشم پاسخ بدید

نیما عرفانی
نیما عرفانی

این مطلب قطعاً می‌تونه کمکت کنه…
✓https://www.zoomit.ir/2020/4/8/347204/check-battery-health-android-iphone/

MSK

خیلی ممنون داداش دستت دردنکنه 😊نمیدونم چرا یه چند ساعت سایت باز نمیشد

نیما عرفانی

خواهش میکنم بزرگوار 🌹

MohammadFarhaadi

بله

MohammadFarhaadi

اصلا بحث فقط سر بازی نیست.هر چند اگر شما بازی برات مهمه پس باید سرویسهای گوگل هم برات مهم باشه.تقریبا تمام بازیهای کیفیت بالا اکانت و سرویسهای گوگل رو لازم دارن.برنامه هتی پولی نیاز دارن سرویسها رو نقشه ها و برنامه اسنپ و خیلی از برنامه هایی که حتی فکرش رو نمیکنی لازمش دارن.هر چند پیشنهاد میکنم شما همون بهتر نظر ناسا دی جی کالا رو ببخشید دیجی بیست سی یا یه چیزی تو همین مایه ها بود اسمش! نظر همون رو لحاظ کنید.به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

AŁɪ

اسم من رو تو کامنتات نیار واست نون و آب نمیشه نوب⁦☺️⁩⁦✍️⁩

Mb.Pcr

نه قبول کن اشتباه کردی.ماله کشی نداره که.فقط بدترش میکنی.
این حرف جنابعالی بود که به من زدی چه زود به هم رسیدیم هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی . من موندم سه بار بهش گفتم بحث گوشی با ماشین فرق داره باز بحث موبایلو میکشه وسط واقعا راست میگه nasa نوبی بیش نیستی (حالا نمیدونم این چیزایی که به ایشون نسبت دادن درسته یا نه) ولی به هر حال واقعا نوبی که شیائومی رو برتر از مرسدس بنز میدونی
کم میاری سوت بزن حرف تو دهن دیگران نزار من اونجا یه کامنت دادم که اصن درباره موبایل نبود و هدفم طرفدارای شیائومی بود که همین شما در ریپلایتون گوشی رو کشیدین وسط و سه بار بهتون گفتم فرق داره بحثشون باز میگفتی نه فلانه بهمانه چرا فرق قائل شدی و و و …… به نظرت شرکتی که 130 سال تاسیس شده نباید اسم قدمت براش اورد؟
که اون جوری رو حرفت پافشاری میکردی؟
این آقا یه پیشنهاد داد چرا یه جوری جبهه میگیری انگار از تو بد گفته ؟
در کل واقعا نوب هستید که کامنت رو تا آخر نمی خونید و بعد نظر هم میدی اون هم با غرور فراوان
توی یکی از مقاله ها من سوال کردم درباره نوا 7 آی بعد میگید وای 7پی میتونه اونو اجرا کنه؟ کی اصن حرف وای 7 پی رو زد؟ که سه متر هم کامنت نوشته بودی ؟
حتی تو همون بحث هم من گفتم پورشه تایکان جنابعالی گفتی کاین خیلی برام جذاب بود از این همه حجم اطلاعات (استیکر خنده )
در کل همین حرف رو قبول کن انصافا و واقعا ازت ناراحت شدم توی اون بگو و مگو
نه قبول کن اشتباه کردی.ماله کشی نداره که.فقط بدترش میکنی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)