حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت Velvet UI ال جی برای دستگاه های قدیمی ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی

در حالی که ۷ ماه پیش رابط کاربری ال جی یو ایکس ۹ (LG UX 9.0) با شباهت قابل توجه به One UI سامسونگ رسما معرفی شد و ما آن را روی ال جی ولوت دیدیم تا کنون این آپدیت برای معدودی از دستگاه های دیگر ال جی ارایه شده است. امروز خبر می رسد که آپدیت Velvet UI ال جی برای دستگاه های قدیمی ارایه شده است. اینکه Velvet UI نام رابط کاربری جدید ال جی بوده یا نسخه بهینه شده LG UX 9.0 است که در LG Velvet استفاده شده است، هنوز دقیقا مشخص نیست. ما فقط می دانیم که از این به بعد نام رابط کاربری ال جی Velvet UI است.

آپدیت Velvet UI ال جی

ال جی یکی تولیدکنندگان موبایل است که به دلیل تمایل به ریسک پذیری شناخته می شود، اما مطمئناً بزرگترین لکه بر اعتبار آن برای بی توجهی به دستگاه های قدیمی است. حال این شرکت ظاهراً رویه خود را تغییر می دهد.

ال جی اعلام کرده است که تعدادی از تلفن های پرچمدار قدیمی را با همان پوسته LG Velvet آپدیت خواهد کرد. این خبر همچنین حاکی از آن است که ال جی تغییر نام UI خود را تغییر داده، و نام رابط کاربری LG UX به Velvet UIتغییر می کند تا با استراتژی هویت محصول جدید خود مطابقت دارد.

رابط کاربری LG Velvet

رابط کاربری LG Velvet

آپدیت Velvet UI شامل تنظیمات جدید تنظیم صدا، تنظیم رنگ نوار نوتیفیکیشن و تنظیمات اعلان تماس اضافی است. البته که تغییرات خیلی بیشتر از این ۳ مورد ذکر شده است. در مورد دستگاههایی که بروزرسانی دریافت می کنند ال جی این شش پرچمدار را لیست می کند:

  1. 1- LG V50 ThinQ
  2. 2- LG V50S ThinQ
  3. 3- LG V40 ThinQ
  4. 4- LG V35 ThinQ
  5. 5- LG G8 ThinQ
  6. 6- LG G7 ThinQ

نکته قابل توجه اینکه ال جی LG G7 ThinQ و LG V35 ThinQ هر دو اواسط سال 2018معرفی شدند، بنابراین امیدوارم که این یک تغییر مثبت در نحوه به روزرسانی دستگاه های LG در آینده باشد.

ما از ال جی سوال کردیم که آیا آنها قصد دارند این بروزرسانی را به تلفن های موجود در بازارهای دیگر ارائه دهند، اما این شرکت در حال حاضر فقط قادر به تأیید در دسترس بودن کره است. مشخصا ما انتظار داریم که این آپدیت برای همه بازارها ارایه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تغییرات ال جی بزرگ و سازنده خواهد بود؟

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ال جی برند دوست داشتنی و با کیفیتی هست 🙂

MohammadFarhaadi

برام غیر قابل پیش بینی بود که الجی تو اسپید تست شکست بده آیفون رو!!!اونم با اجرا توی دو نمایشگر که مطمئنا جیپست رو بیشتر درگیر میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)