حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ایسوس ROG Phone 3 از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خبر می دهد

نوشته

3 سال قبل | 26 دیدگاه | ایسوس، پردازشگرها

مدت هاست که درباره ایسوس راگ فون ۳ و تراشه جدید اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس می شنویم. امروز با انتشار داده رسمی این موضوع تایید می شود. امروز می بینیم که تیزر ایسوس ROG Phone 3 از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس خبر می دهد. این در حقیقت اولین تایید رسمی تراشه Snapdragon 865 Plus است.

ایسوس ROG Phone 3

ایسوس در تاریخ ۱ مرداد ۹۹ گوشی گیمینگ ROG Phone 3 را در بازارهای مختلف رونمایی خواهد کرد. گزارش های مختلفی نشان می دهد که این اولین تلفن است که توسط تراشه موبایل Snapdragon 865 Plus تولید می شود، تراشه ای که نسخه بهبود یافته SD865 است و بیشتر پرچمداران اندرویدی نیمه دوم را پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین همین روزها بنچمارک AnTuTu از تلفن هوشمند گیمینگ Lenovo Legion مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس لو رفته است. چند ساعت پیش، به ظاهر ایسوس تیزری را از ROG Phone 3 به اشتراک گذاشت که حضور اسنپدراگون ۸۶۵ را نشان داد. در حالی که توییت حذف شده است، به نظر می رسد صفحه فیس بوک Tech Elucidations همان تیزر را به اشتراک گذاشته است.

در کلیپ کوتاه ۵ ثانیه ای آمده است که ASUS ROG Phone 3 قدرتمندترین تلفن بازی خواهد بود. با نگاهی دقیق تر به تصویر تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را در آن نشان می دهد.

انتظار می رود که اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس نسبت به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ کلاک پردازنده CPU و GPU را بالاتر ببرد. از طریق بنچمارک AnTuTu گوشی گیمینگ لژیون لنوو مشخص شده است که دارای یک هسته Kryo 585 Prime در کلاک 3.09GHz، سه هسته 2.42 گیگاهرتز Kryo 585 Gold و چهار هسته نقره 1.8 گیگاهرتزی Kryo 585 است. تراشه همچنین شامل گرافیک Adreno 650 است.

گزارش های اخیر نشان می دهد که ایسوس ROG Phone 3 از نمایشگر AMOLED با رزلوشن Full HD+ و اندازه 6.59 اینچی با پشتیبانی از نسبت تصویر 19.5:9 برخوردار است. صفحه ممکن است از رفرش ریت 144 هرتز پشتیبانی کند و می تواند با یک اسکنراثر انگشت همراه شود. همچنین ممکن است با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شود. سیستم عامل اندروید ۱۰ به همراه ROG UI روی دستگاه اجرا می شود. دوربین جلوی دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی و سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی در پشت خود دارد. این می تواند با پشتیبانی شارژ سریع 30W برای باتری 6000 میلی آمپری خود همراه باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس هستید یا ایسوس راگ فون ۳؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خب معلومه منتظر اسنپدراگون هستم البته میخوام ببینم راگفون جدید چقدر قوی میشه

❤Mohamad_reza.81❤

ای کاش صفحه WQHD+ باشه.
آر او جی فون 2 که فوق العاده بود دقیقا همون چیزی بود که از ایسوس انتظار میرفت امیدوارم این گوشی هم فوق العاده باشه.

persepolis

میشه راگ
کلا ایسوس جز سه تای اول محصولات گیمینگ برای کامپیوتر و… است

AŁɪ

توی محصولات گیمینگ برند اوله پیروزی همه هم زیر برند راگ توسعه داده💕

persepolis

ائورس کاملترین برند گیمینگ در جهانه که ماله
گیگابایت است

persepolis

عزیز همان طور که گفتم کاملترین است
بحث بهترین نکردم…

محصولات اورس نیز شاهکارهای گیگابایت در زمینه سخت افزاری است و شامل مادربرد، کارت گرافیک، تقوت کننده گرافیکی، لپتاپ‌های مخصوص بازی، ماوس، ماوس‌ پدهای فوق حرفه‌ای مخصوص بازی، کیبورد، سیستم خنک کننده پردازنده، شاسی کیس، هدست و ایرفون،‌ کیف، کول پد لپتاپ و حتی صندلی مخصوص بازی است.

نیما عرفانی

در با کیفیت بودنش شکی نیست اما بازم پشت سرِ سری Predator ایسر و Alienware دل و Razer قرار میگیره …
در مجموع تو لپ تاپ های گیمینگ سطح بالا و حرفه ای اول این سه تا بعدش سری ROG ایسوس و سری G ام اس آی و گیگابایتن که هر سه تو یه سطحن و هرسه تایوانی هستن . بعد می‌ره سری Legion لنوو و سری Omen HP که اینا هم تو یه سطحن . مابقی پایین تر از اینا قرار میگیرن…

AŁɪ

هم توی لپتاب هم توی قطعات کامپیوتر مثل کارت گرافیک(۷۰ درصد یوتیوبرا که بیشترشان توی آسیا هستن از کارت گرافیک ایسوس استفاده میکنن و معتقدند بیشترین کیفیت و بهینگی رو داره) و مادربرد و مانیتور بالاتر از ام اس ای هست…
لوازم جانبی کامپیوتر هم واقعا بهترین برنده از هدفون بگیر تا کیبورد های مکانیکالش یا موس های خفنش …
البته با ریزر توی لوازم جانبی کامپیوتر توی یک سطح هست.
ولی تنها برندی هست که محصولات بیشتری برای گیم یا مربوط به گیم تولید کرده که از همه برند ها هم با کیفیت تر بوده

نیما عرفانی

بحث لپ تاپ بود و گفتم رده بندی به چه شکلیه وگرنه اعتبار و چگونگی فعالیت یه برند در ابعاد و حوزه های دیگه بحثش جداست ولی من به شخصه اگه قرار باشه در صورت داشتن بودجه‌ی کافی یه سیستم رده بالا اسمبل کنم فقط به یه برند اتکا نمیکنم و در بخش های مختلف گلچینی از ایسوس ، ام اس آی ، لاجیتک ، ریزر ، استیل سریز و گزینه های هم سطح دیگه رو انتخاب میکنم که همشون جزو برترین ها در این صنعت هستن.

Finch

واقعا چیزی که راگفون رو از iqoo و بلک شارک جدا می‌کنه ، آپشن های جانبی گوشی مثل گیم پد های لمسی است ( بلک شارک اونا رو داره اما به صورت دکمه ای یا اصطلاحا فشاری هست)

UnderTaker

اتفاقا بنظرم دکمه‌های فیزیکی مثل چیزی که بلک‌شارک3 پرو داره، خیلی خیلی بیشتر از دکمه‌های لمسی حال میده.
دقیقا حس دسته‌های کنسول رو به آدم میده.

Finch

خب تو بلند مدت استهلاکی که دکمه داره ، تاچ پد نداره
اینم هست

AŁɪ

تنها گوشی گیمینگ که همه مردم دنیا دوسش دارن💕

نیما عرفانی

باید معرفی شه و ببینیم چه مشخصات قابل توجهی داره اما حس میکنم خیلی شیک، رد مجیک ۵جی و بلک شارک ۳ پرو میزنه کنار… رقیب مستقیم این گوشی ، گوشی گیمینگ در دست توسعه ی لنووعه …

UnderTaker

از لحاظ تراشه و ظرفیت باتری بله ولی توی بقیه موارد مطمئن باش شونه به شونه‌ی هم با بلک‌شارک3 پرو حرکت میکنن.

هر کدوم یکسری مزایا دارن که اون یکی نداره.
مثل ظرفیت باتری بیشتر در مقابل شارژر سریع‌تر و قدرتمندتر یا صفحه QHD در برابر FHD و ….

در رابطه با تراشه هم بدیهی هست که تراشه‌ی نسل جدیدتر و قوی‌تری داشته باشه، بهرحال جزو گوشی‌های نیمه دوم سال محسوب میشه، بلک‌شارک3 پرو الان نزدیک به 5 ماهه که معرفی شده.

نیما عرفانی

اگه به این استدلال باشه همین الان رد مجیک ۵جی تو کانفیگ ۱۶ گیگ رم ، دیزاین فلت در پشت و ارگونومی بهتر ، فن خنک کننده با اختلاف بهتر و در عین حال پر مصرف تر که بهاشم همینه و رفرش ریت بالاتر(۱۴۴ هرتز) برتری های مطلقش به بلک شارک ۳ پروعه و از اون طرف هم دیزاین متقارن در پشت ، شارژ مغناطیسی ، شارژر سریعتر ۶۵ وات به لطف مکانیزم باتری دوگانه ، ظرفیت باتری بالاتر ، رزولوشن بالاتر نمایشگر به همراه پوشش رنگی ۱۰ بیتی باعث شده بلک شارک ۳ پرو پکیج کامل تری رو در اختیار کاربر قرار بده و من اینارو خوب متوجه میشم اما خب واقعیت اینه ؛ با اومدن گوشی گیمینگ جدید ایسوس و لنوو ، اون دوتا گوشی خود به خود میرن تو سایه .

Mahdi

من طراحی ردمجیک رو بیشتر دوست دارم ، ببینم راگفون چطوره

MohammadFarhaadi

راگ فون ۲ تو لوازم جانبی عالی بود‌یه چیزی تو مایه های سوییچ و حتی قدرتمندتر.به نظرم اگر سازنده ها بتونن برای بازی های باکیفیت تر فکری کنن کنسولای دستی با چالش سختی مواجه میشن.ولی چی میشه اگر نینتندو بازیهاش رو برا گوشیا پورت کنه چه شود!زلدا برای گوشی!

Mahdi

حیف که شبیه سازا قدرت زیادی میخوان وگرنه یه شبیه ساز عالی میتونستن بسازن مثل شبیه ساز نینتندو وی

MohammadFarhaadi

واقعا با اینکه شبیه ساز حجمی نداره ولی بازیا با شبیه ساز واقعا سنگین میشن.من اکثر بازیا رو با بالاترین تنظیمات اجرا میکنم رو لبتاپم ولی زلدا لامصب فیتیله پیچش میکنه موقع اجرا!البته معجزه نرم افزار رو نباید دست کم گرفت و واقعا گوشیای الان چیزی از پی سی های چند سال پیش کم ندارن.روزی میرسه که به ذاحتی بازیای سنگین رو گوشیهای حتی قدیمی که قدرت کافی دارن بشه اجرا کرد.

Taha

کاش شارژرش یه ذره سریع تر بود

ممد بمولا

خب الان جایگزین بلک شارک 3 پرو چی میشه واسه امسال و بعد از معرفی 865 پلاس؟

The Destroyer

یه جایگزین داره
شاید با شارژر ۸۰ واتی

ممد بمولا

نیکه!

Milad7

به نظر من مستقیم بریم برای اسنپ 875 بهتره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)