حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس و ضدعفونی کننده سامسونگ برای موبایل، هندزفری و عینک رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ شارژر جدید بی سیم ۱۰ وان را معرفی کرد که باتری تلفن شما را در حین ضدعفونی دستگاه با استفاده از نور UV-C ، شارژ می کند. در حقیقت شارژر وایرلس و ضدعفونی کننده سامسونگ برای موبایل، هندزفری و عینک هم استفاده می شود با این تفاوت که مثلا عینک را قاعدتا شارژ نمی کند!

سامسونگ می گوید نور ماوراء بنفش می تواند 99 درصد باکتری ها و میکروب ها را از بین ببرد، اگرچه در مواد بازاریابی ذکر نشده است که آیا این ویروس کرونا ویروس جدید را که مسئول بیماری های رایج جهانی فعلی است از بین می برد یا نه.

اخبار این شارژر برای اولین بار هفته گذشته از سامسونگ تایلند منتشر شد، اما اکنون این شرکت محصول جهانی را معرفی کرده است. در حال حاضر ، ما در فروشگاه های آلمانی ، رومانی ، سنگاپور و هنگ کنگ سامسونگ صفحات را برای این محصول مشاهده کرده ایم. در آلمان با 58.38 یورو (حدود 65 دلار) فروخته می شود.

این اعلامیه در حالی صورت می گیرد که مردم به ویژه نگران شیوع COVID-19 هستند و محصولاتی که ادعا می کنند تلفن شما را تمیز کرده و ویروس را متوقف می کنند رو به افزایش است. اما از دیدگاه علمی، این محصولات نمی توانند امنیت را تضمین کنند و آنها جایگزینی برای شستن دستان ، پوشیدن ماسک و مشاهده فاصله اجتماعی نیستند.

طبق آکادمیهای ملی علوم، مهندسی و پزشکی ، نور ماوراء بنفش می تواند “احتمالاً” ویروس کرونا جدید را بر اساس این واقعیت که می تواند سایر ویروسهای ویروس را از بین ببرد، بکشد. اما ، همانطور که CNET خاطرنشان می کند، کمبود مطالعات منتشر شده در مورد تأثیر نور ماوراء بنفش بر روی ویروس اختصاصی که باعث COVID-19 می شود، وجود دارد.

سامسونگ می گوید چراغهای UV دوگانه آن 10 دقیقه طول می کشد تا وسایل شما از بالا و پایین استریل شود ، پس از آن آنها به طور خودکار خاموش می شوند تا از آسیب دیدن دستگاه شما جلوگیری کنند. با این حال، حتی پس از خاموش شدن چراغهای UV، شارژر بی سیم همچنان به تامین 10W برق ادامه می دهد. سامسونگ می گوید محفظه داخلی استریلایزر می تواند در هر وسیله ای به ابعاد 196x96x33 میلی متر متناسب باشد ، به این ترتیب بیشتر تلفن ها با اندازه صفحه نمایش تا حداکثر اینچ شامل می شوند.

این اولین بار نیست که ما شاهد این هستیم که شرکتی شارژر بی سیم را با یک دستگاه ضدعفونی UV ترکیب می کند. ماه گذشته، موفی و ​​Invisible Shield محصولات مشابه خود را به ترتیب 80 دلار و 60 دلار به بازار عرضه کردند.

اگر به فکر پرداخت پول برای تمیز کردن تلفن خود نیستید، پس SamMobile گزارش می دهد که سامسونگ همچنین از طریق مراکز خدمات خود و Experience Stores در کشورهای منتخب در سراسر جهان سرویس ضد عفونی کننده رایگان را ارائه می دهد، که برای تمیز کردن دستگاه خود نیز به استفاده از نور UV تکیه می کنند.

نظر شما چیست؟ این گجت برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

سامسونگ عزیز پماد ضد سوختگی نمیخای بستری واسه برخی کاربران این سایت؟

Milad7

خیلی ایده ی خوبیه ، در بازه ی زمانی فعلی بسیار کاربردی هست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)