حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس سریع گلکسی اس 9 لو رفت، سرعت برابر با شارژر سریع سیمی

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شارژ بیسیم از زمانی که بیش از 5 ساعت برای شارژ کردن یک باتری زیر 2000 میلی آمپر زمان نیاز داشت وارد بازار تلفن های همراه هوشمند شد تا زمان حال که قرار است شارژر وایرلس سریع گلکسی اس 9 سرعت برابر با شارژر سریع سیمی آن داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شارژر وایرلس سریع جدید بیشتر صحبت کنیم.

شارژر وایرلس سریع گلکسی اس 9

شارژر وایرلس سریع گلکسی اس 9

همانطور که در تصاویر اصلی مطلب می بینید و روی تصویر محصول بالا مشخص شده است، احتمالا شارژر سریع گلکسی اس 9 از دو سیم پیچ برای القای سریع تر شارژ بهره خواهد برد. نتیجه استفاده از دو سیم پیچ را می توان در فراهم شدن خروجی های 9 ولت-1.67 آمپر، 9 ولت-2 آمپر و 12 ولت-2.1 آمپر دید. بدین ترتیب می توان انتظار داشت که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ با استفاده از شارژر سریع جدید سامسونگ پایاپای شارژر سیمی یا حتی سریع تر از آن نیز شارژ شود.

شارژر وایرلس سریع گلکسی اس 9

شارژر وایرلس سریع گلکسی اس 9

این شارژر با کابل Type C به برق متصل خواهد شد. احتمالا به صورت کلی طراحی آن قابل تنظیم و در دو حالت ایستاده و خوابیده ممکن خواهدبود. روی قاب پشتی شارژر یک فن قرار خواهد داشت تا شارژر را خنک نگاه دارد و همچنین روی پایین پایه شارژر شاهد یک چراغ LED هستیم تا وضعیت شارژ دستگاه را بتوانید بدون نیاز به برداشتن آن چک کنید.

نظر شما درباره شارژر وایرلیس سریع گلکسی اس 9 چیست؟ فکر می کنید اگر فاکتور “سرعت” در شارژرهای بیسیم بهبود پیدا کند آیا می توان از فاکتور “هزینه اضافی” چشم پوشید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی بهتر شده . منتظرم هرچه زودتر این شاهکار ملاقات ‌‌‌‌کنم

مسابه ای که هست، من خودم خیلی وقت ها نیاز دارم که گوشی متصل به برق باشه و باهاش کار کنم. البته خب بعضی ها میگن بهتره زمانی که گوشی داره شارژ میشه، باهاش کار نکنیم. اما خب من گوش نمیدم. به هر ترتیب پد شارژی وایرلس این آزادی عمل رو از من میگیره.

*مساله

Mortazavi

مزیت این نوع شارژر چیه؟؟

دکتر رسول آریان

اینکه خیلی تنبل باشی و حوصله نداشته باشی کابل شارژر رو به گوشی وصل کنی. مثلا راحت بذاریش روی شارژر بی سیم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)