حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید واتس اپ برای استیکر متحرک و اضافه کردن مخاطب با QR Code ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | پیام رسان

امشب آپدیت جدید واتس اپ برای استیکر متحرک و اضافه کردن مخاطب با QR Code ارایه شده است که طی چند هفته آینده برای همه کاربران عرضه خواهد شد. اولین و احتمالاً بیشترین درخواست، پشتیبانی از استیکر متحرک است. بسته های استیکر که در فیلم تیزر در زیر می بینیم شبیه به موارد موجود در تلگرام است اما ورود آنها قطعا خبر خوبی است.

آپدیت جدید واتس اپ

 

یکی دیگر از ویژگیهای جالب که می تواند کاربرد ویژه ای داشته باشد، اسکن Qr Code برای اضافه کردن مخاطب جدید است. اکنون می توانید با اسکن کد QR منحصر به فرد خود، شخصی را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید، چیزی که بسیاری از آنها به دلیل راحتی که ارائه می دهند قدردانی می کنند. علاوه بر این، اکنون حالت تاریک در سرویس وب و دسکتاپ واتس اپ موجود است.

همچنین، اگر نمای کاشی ۸ نفره در یک تماس ویدیویی گروهی کاملاً ناخوشایند به نظر می رسد و می خواهید روی فید ویدیوی یک شخص متمرکز شوید، کافی است روی او ضربه بزنید و نگه دارید تا در نمای تمام صفحه گسترش یابد.

استیکر متحرک واتس اپ

استیکر متحرک واتس اپ

همچنین، چت های گروهی با ۸ شرکت کننده یا کمتر اکنون یک دکمه ویدیویی اختصاصی را برای شروع تماس ویدیویی فقط با یک تپ را نشان می دهند. سرانجام، ویژگی استاتوس اکنون در KaiOS موجود است، سیستم عاملی برای دستگاه هایی که اکثر آنها دارای سخت افزار محدودی از برنامه ها هستند.

نظر شما چیست؟ شما کاربر واتس اپ هستید؟ این آپدیت جدید را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

البته هنوز با تل خیلی فاصله داره!

Milad7

+
دوستان تا نهایتا 4 تومن چه گوشی پیشنهاد میدید؟ برای کسی که با گوشی فقط نت گردی میکنه

m.b

نوت 8 بدک نیست…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)