حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A42 گوشی ارزان 5G سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شبکه 5G

جدیدترین گزارش ها می گویند که گلکسی A42 گوشی ارزان 5G سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. به نظر می رسد که برند مدعی چه در زمینه تراشه و چه زمینه موبایل از توسعه شبکه 5G عقب هستند. در حالی که برندهای چینی با تراشه های مدیاتک تا کنون چند موبایل 5G بسیار مقرون به صرفه را ارایه کرده اند اما تازه می شنویم که گوشی ارزان 5G سامسونگ سال آتی ارایه خواهد شد. البته بر اساس تقویم ما شاید تا زمستان ۹۹ هم ارایه شود.

گلکسی A42

موبایل فوق ارزان 5G شیائومی

بر کسی جاه طلبی های 5G سامسونگ پوشیده نیست. اولین تلفن غول پیکر 5G کره جنوبی Galaxy S10 5G بود و سامسونگ آن را با مدل های 5G در ترکیب Galaxy Note 10 و Galaxy 20 ادامه داد. سامسونگ همچنین در تلاش برای دستیابی به فناوری مناسب تر، از نسخه های میان رده Galaxy A51 و Galaxy A71 استفاده کرده است که از استاندارد نسل پنجم برای شبکه های تلفن همراه پشتیبانی می کند و ما می دانیم که این شرکت می باید در دستیابی به تصاحب بازار باید تلاش بیشتری کند.

سامسونگ به عنوان بخشی از سری ۲۰۲۱ گلکسی A خود، توسعه گوشی هوشمند 5G بعدی را فعال کرده است. دستگاه مورد نظر شماره مدل SM-A426B را دارد و بر اساس سیستم فعلی سامسونگ برای قرار دادن شماره مدل ها بر روی تلفن ها ، SM-A426B باید نوعی بین المللی Galaxy A42 5G باشد.

جالب است که، ما هیچ مدرکی راجع به Galaxy A42 نسخه فقط LTE نمی توانیم پیدا کنیم و این باعث می شود فکر کنیم سامسونگ می تواند تلفن های 5G میان رده را در سال آینده به مخاطبان گسترده تری عرضه کند. البته بدون شک Galaxy A42 غیر 5G نیز عرضه خواهد شد.

از نظر دیگر مشخصات آنچه ما می شنویم، این دستگاه دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که برای یک گوشی در این گروه قابل توجه است، زیرا Galaxy A41 دارای 64 گیگابایت حافظه است. این دستگاه در رنگ های خاکستری، سیاه و سفید ارایه می شود.

گوشی های فقط 5G با شبکه های 4G LTE سازگار هستند، بنابراین می توانند در بازارهایی که شبکه 5G در آن وجود ندارد، از آن شبکه استفاده کنند. با این حال، سامسونگ تاکنون با ارایه نسخه های 5G در کنار LTE شکاف بازار را پرکرده است. این کار برای کل ترکیب Galaxy S20 و همچنین Galaxy A51 و Galaxy A71 انجام شد. آیا اکنون به سمت آینده ای حرکت می کنیم که موبایل ها فقط 5G خواهند بود.

در مورد سری گلکسی A 2021 و به خصوص Galaxy A42 5G اولین دستگاه در این زمینه است. نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A42 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

اسنپ 775 هنوز معرفی نشده؟
خیلی وقته نبودم تو سایت

Mahdi

نه ، حق با تو بود

Finch

به به مهدی می‌پلیر
نه ببخشید مهدی پرتقالی
چه خبر؟

هنوز زنده ای؟

Mahdi

آره عزیز فعلا هستم

AŁɪ

گلکسی آ اشغال و دو ……👎👎

eftekharifar

من از 2018 که سری A پلاستیکی شد، دیگه حال نمیکنم با میانرده های سامسونگ
واقعا تو این قیمت ها، خرید شیائومی بصرفه تره

alone wolf

چرا هربار سامسونگ میگه گوشی ارزون تمام تن و بدن من میلرزه

MohammadFarhaadi

الان مقاله مشخص نکرد که ارزون قیمت از نظر کاربر و تعریف بازه قیمتی ارزان از نظر بازار یا ارزان قیمت از نظر سامی پنجه طلا؟

Milad7

این سری A چقدر مدل رنگارنگ داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)