حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت پلی استیشن ۵ و تمام لوازم جانبی آن لو رفت: عرضه ۲۴ آبان ۹۹

اینکه قیمت پلی استیشن ۵ و لوازم جانبی آن چقدر و چه زمانی ارایه می شود یکی از پرسش های حتمی کاربران است. امروز قیمت پلی استیشن ۵ و تمام لوازم جانبی آن لو رفته و گفته می شود که عرضه ۲۴ آبان ۹۹ خواهد بود. البته آنطور که می گویند منبع این خبر IronManPS5 است که خیلی البته مورد اعتماد نیست ولی به هر حال اطلاعات طبقه بندی شده با ادعای قوی دارد.

قیمت پلی استیشن ۵

با کمال تعجب، شایعات بیان شده توسط @ IronManPS5 قبلاً مورد بحث قرار گرفته است که یکی از مفسران اظهار داشت که قیمت های واقعی پلی استیشن ۵ حدود 549 دلار / 499 پوند / 549 یورو برای مدل Blu-ray و 449 دلار / 399 پوند / 449 یورو برای نسخه دیجیتال خواهد بود.

قیمت های ارائه شده توسط @IronManPS5 نشان دهنده مواردی است که اخیراً توسط یک گزارش جعلی آمازون فرانسه ارائه شده است و قیمت کنسول PS5 و قیمت لوازم جانبی را در جدول ارایه می کند. (علاوه بر این، قیمت بازی کانادایی 49.99 دلار کانادا برای بازی PS5 Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ذکر شده است.)

لوازم جانبی پلی استیشن ۵

لوازم جانبی پلی استیشن ۵

با این وجود، صرف نظر از حقیقت این شایعات، نکته های جالبی وجود دارد از جمله احتمال انتشار ماه نوامبر برای PS5 و اینکه گیمرهای ژاپنی می توانند اولین نفری باشند که این سخت افزار را امتحان می کنند. PS4 دقایقی بعد در مقایسه با سایر بازارها در ژاپن عرضه شد که عدم توسعه بازی های خانگی به عنوان دلیل تأخیر انتخاب شد. شاید این بار سونی دوست داشته باشد که ابتدا طرفداران داخلی خود را راضی کند.

قیمت پلی استیشن ۵

قیمت پلی استیشن ۵

در این جدول حضور یک جایگاه عمودی که به صورت جداگانه فروخته شده برای PS5 جای تردید دارد و وجود آن توسط برخی که انتظار دارند سونی پایه ایتساده مورد نیاز کنسول را درون جعبه قرار دهد، کاملاً مورد تردید قرار گرفته است.

در آخر اینکه باید تکرار شود که IronManPS5 یک منبع غیرقابل اعتماد است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این قیمت ها برای پلی استیشن ۵ و لوازم جانبی آن منطقی است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.CAMPER

به نظر من چیزی که کاملا غیر منطقیه قیمت ارز تو مملکت خراب شده ماست که هر از گاهی جفتک میندازه و میره بالا وگرن به نظرم قیمت کنسول کاملا منطقیه کل کنسول با تمام لوازم جانبیش ۹۰۵ دلار (جهنم سگ خور ۹۱۰ دلار) درمیاد
که اگ شما با دلار ۱۰ هزار تومنی هم بسنجی میشه ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومن
که بازم می ارزه ولی قیمت ارز تو کشور ما اصلا منطقی نیست دلار ۲۰ هزار تومن یورو ۲۲۵۰۰
تو ۹ سال از سال ۹۰ ک دلار ۱۰۰۰ تومن بود تا الان قیمت ارز ۲۰ برابر شده

Milad7

سلطان عالیه ولی برای ما ایرانی ها خیلی گران قیمت و دست نیافتنی هست 🙁

AŁɪ

خیلی بهتر از ایکس باکسه💕

alone wolf

برای ژن های خوب عالی

baran

قیمت دلاریش منطقیه ولی ریالیش نه😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)