حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A51s نسخه 5G با Snapdragon 765G و ۶ گیگابایت حافظه رم لو رفت

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در جدیدترین گزارش ها می شنویم که گلکسی A51s نسخه 5G با Snapdragon 765G و ۶ گیگابایت حافظه رم لو رفت. سامسونگ مدت قابل توجهی است که به دوره ۶ ماهه ارایه میان رده ها روی آورده است و نسخه S را نیمه دوم هر سال میلادی ارایه می کند. پس از معرفی و موفقیت گلکسی A51 حالا نوبت به جانشین آن یعنی گلکسی A51s است. همانطور که خواندید امشب درباره نسخه 5G آن یک بنچمارک منتشر شده است.

گلکسی A51s

گلکسی A51s

گلکسی A51s

تلفن هوشمند سامسونگ Galaxy A50 بسیار محبوب بود، یعنی همواره عضو گلکسی A5X محبوب بوده است. این دستگاه با وجود حداقل اختلاف اما Galaxy A51 محبوبیت بیشتری پیدا کرد و در سه ماهه اول، پرفروش ترین تلفن هوشمند سامسونگ بود. حال به نظر می رسد که این شرکت کره جنوبی در حال آماده سازی یک مدل جدید یعنی گلکسی A51s 5G است.

می دانیم که یک مدل Galaxy A51 5G مبتنی بر تراشه Exynos 980 وجود دارد و به نظر می رسد این شرکت کره‌ای در حال آماده سازی برای راه اندازی مدل Galaxy A51s 5G نیز است. ما هنوز نمی دانیم Galaxy A51s که بر روی کدام تراشه قرار خواهد گرفت، اما با قضاوت بر اساس بنچمارک Geekbench، به سمت محصولات کوالکام متمایل می شود.

البته که تراشه Snapdragon 765G کمی آهسته تر از Exynos 980 است، اما به احتمال زیاد بیشتر کاربران راه حل کوالکام را ترجیح می دهند. طبق لیست Geekbench، گلکسی A51s 5G با 6 گیگابایت رم وارد بازار می شود. این دستگاه در تست تک هسته ای 622 امتیاز و در تست چند هسته ای 1928 امتیاز کسب کرده است.

گواهینامه Wi-Fi Alliance از گلکسی A51s 5G نشان می دهد که این تلفن دارای دو باند Wi-Fi ac و سیستم عامل اندروید 10 است. گواهی NFC همانطور که تصور می کنید تأیید می کند که Galaxy A51s 5G از اتصال NFC برخوردار است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی A51s 5G هستید؟ از شماره مدل آن یعنی SM-A516V مشخص می شود که این دستگاه برای اپراتور ورایزن امریکا خواهد بود و شاید به همه بازارها نیاید.

 

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

حیف این اسنپ که رو این باشه

baran

خیلی زیاد هرروز گوشی نمیده؟😐

پ.ن: گوشی خودمم سامسونگه

alone wolf

خوبه ها

bh974

چقدر جذاب😐😐😐

MSK

ایول سامسونگ کمی دست و دلباز شده

MSK

همین که اگزینوس و سری 600 اسنپ نیست خیلی خوبه برا سامسونگ

Milad7

خب ی میانرده ی بنجول دیگه…

Finch

تر نزن دیگه 😐😐😐
چیه اون ۷۶۵جی
زرت🤮

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)