حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ماه آینده معرفی می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | کوالکام

انتظار می رود کوالکام عضو بعدی پردازنده های سری ۸۰۰ اسنپدراگون را به زودی آغاز کند. یک گزارش جدید حاکی از آن است که احتمالاً تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ماه آینده رونمایی می شود، دقیقاً یک سال پس از معرفی قبلی این شرکت در سال 2019 که برای اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بود.

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس

جدیدترین گزارشی که از Ice Universe در Weibo ارائه شده است می گوید کوالکام در ماه ژوئیه از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس رونمایی خواهد کرد. وی می گوید اگر حوادثی از جمله تأخیرهای نامشخص که ممکن است به دلیل همه گیری جهانی کرونا رخ دهد، در بین نباشد این شرکت ماه آینده جانشین تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ را به طور رسمی معرفی می کند.

کوالکام

کوالکام

وی در ادامه خاطرنشان کرد:

تراشه جدید در تمامی پرچمداران که قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی شوند، حضور خواهد داشت. انتظار می رود تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس دارای کلاک بالاتر و برابر 3.09GHz باشد که تقریباً 25٪ افزایش سرعت دارد.

شواهد این امر در لیست TENAA از ROG phone 3 ایسوس مشاهده شد. این دستگاه با بالاترین امتیاز 646،310 امتیاز در بنچمارک AnTuTu را ثبت رساند.

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در بنچمارک Antutu از مرز ۶۶۰ هزار عبور کرد

دلیل اینکه فکر می کنیم این اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس باشد این است که ROG Phone 2 اولین دستگاهی بود که اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس را بدست آورد. معرفی مشابهی برای ماه ژوئیه امسال تعیین شده است، که انتظار می رود این شرکت از ROGPhone 3 به عنوان جانشین خود رونمایی کند.

علاوه بر این ، گزارش های اخیر در مورد سری Note 20 سامسونگ و نسخه 5G گلکسی Z Flip نشان می دهد که امسال هم می توان یک نسخه پلاس برای تراشه پرچمدار کوالکام در نظر گرفت.

نظر شما چیست؟ منتظر اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عجب حکایتی شده 😐

Milad7

من فکر میکنم در کار نباشه و مستقیم بره سراغ 875 بهتر باشه 😛

Mahdi

تیتر روز معرفی
اژدها وارد میشود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)