حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساده ترین راه برای خرید ریمل و سایه چشم در بازار

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از مهم ترین لوازم آرایشی هایی که از آن برای زیبا تر کردن چشم ها استفاده می شود،‌ریمل است. نام دیگر آن سرمه یا ماسکارا است که در گذشته از این دو نام به جای ریمل استفاده می کردند. اولین ریمل در سال 1834 توسط یک شرکت فرانسوی وارد ایران شد.

استفاده از ریمل چه تاثیری روی زیبایی شما می گذارد؟

  • بین عنبیه، بخش سفید چشمان شما و پلک ها تضاد رنگی ایجاد می کند و زیبایی شما را دو چندان می کند
  • استفاده از ریمل های میس و مستر باعث می شود که طول مژه های شما بلند تر و حجیم تر شود
  • تاثیر آن روی صورت شما به گونه ای است که چشمانتان را یا درشت تر و یا ریزتر نشان می دهد

برس  ریمل چه خاصیتی دارد؟

برس کمک می کند تا ریمل به خوبی با مژه های شما در تماس باشد. در صورتی که بخواهید مژه های شما حجیم تر و ضخیم تر شوند، لازم است که از برس های پرتر و ضخیم تر استفاده کنید که موهای آن زیاد باشد. اگر می خواهید مژه های شما فرتر شوند، لازم است که از برس هایی استفاده کنید که چوب آن منحنی شکل است و موهای بیشتری دارد.

با انواع ریمل آشنا شوید

ریمل بلند کننده

اگر شما می خواهید مژه های بلند تری داشته باشید لازم است که از ریمل هایی استفاده کنید که مواد سازنده آن ها از الیاف باشد. استفاده از این نوع ریمل ها کمک می کند که مواد آن روی مژه های شما بچسبد و باعث افزایش طول آن ها شود. این دسته از ریمل های میس و مستر برای خانم هایی مناسب است که مژه های کوتاهی دارند

ریمل ضخیم کننده

ریمل هایی که باعث ضخیم تر و بلند تر شدن مژه های شما می شوند، دارای موادی از قبیل پلیمرهای سیلیکون یا موم هستند. این دسته از ریمل های میس و مستر برای خانم هایی مناسب است که مژه های نازکی دارند. زمانی که از این ریمل استفاده کردید،‌حتما باید برس آن را با دستمال کاغذی پاک کنید تا پوششی که بین موهای ریمل ایجاد شده است، از بین برود. اگر می خواهید چشمانتان بازتر نشان داده شود، ریمل را در بیشتر در وسط مژه چشم ها بزنید و در صورتی که می خواهید چشمانتان حالت گربه ای داشته باشد، باید ریمل را از گوشه چشم خود شروع کنید.

ریمل فر کننده

اگر می خواهید مژه های فرتری داشته باشید لازم است که از ریمل هایی استفاده کنید که از پلیمر و رزین ساخته شده اند. لازم است که ریشه مژه های خود را هدف قرار دهید و بیشترین میزان ریمل را روی آن بزنید.

چند راهکار در هنگام استفاده از ریمل

  • برای بهتر کردن فر مژه های خود می توانید از ریمل های بلند کننده و ضخیم کننده به طور هم زمان استفاده کنید.
  • اگر می خواهید مژه خود را فر کنید ابتدا می توانید از فر مژه استفاده کنید سپس با برس بلند کننده، از ریشه تا نوک مژه خود را ریمل بزنید و سپس همین کار را به وسیله برس ضخیم کننده انجام دهید

چرا ریمل های میس و مستر

ریمل های میس و مستر دارای ویژگی های هستند که تاثیر خوبی روی زیبایی شما می گذارند .در ادامه  این ویژگی ها را  ذکر می کنیم:

  • بعضی از آن ها دارای ویتامین E هستند
  • محافظت کننده و تقویت کننده ریشه مژه شما هستند
  • انعظاف پذیری مژه ها را افزایش می دهند
  • استفاده از آن ها باعث می شد که مژه های شما حجیم تر و بلند تر شوند
  • کاهش دهنده حساسیت چشم هستند
  • ماندگاری بالایی دارند
  • مژه های شما را به خوبی از هم تفکیک می کنند
  • دارای آنتی اکسیدان اند

خرید ریمل از سایت میس و مستر می تواند فواید زیادی برای شما داشته باشد. از جمله اینکه از میان طیف وسیعی از محصولات با کیفیت موجود در بازار می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید  تا در کمترین زمان ممکن به دست شما برسد.

یکی دیگر از لوازم آرایشی مورد استفاده برای چشم ها، سایه چشم است. برای اینکه آرایش خیلی خوبی داشته باشید لازم است که از لوازم ارایش با کیفیت و خوبی استفاده کنید. سایه چشم از مهم ترین بخش های ارایش است. از سایه چشم برای برجسته و درخشان کردن چشم ها استفاده می شود. اگر در هنگام استفاده از سایه چشم از رنگ و تکنیک خوبی استفاده کنید، آرایش شما به مراتب زیباتر خواهد شد.

در هنگام خرید سایه چشم لازم ست که اطلاعات مفیدی در باره این لوازم ارایشی داشته باشید. در ادامه به بررسی انواع سایه چشم می پردازیم تا به شما کمک کند از بین سایه چشم  موجود در فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی میس و مستر، مناسب ترین سایه چشم را انتخاب کنید.

سایه چشم بر اساس بافت،‌فرمولاسیون و تاثیری که روی پلک شما می گذارند به انواع زیر تقسیم بندی می شوند:

  • سایه چشم پودری

یکی از رایج ترین سایه چشم است. این نوع از سایه چشم برای کسانی مناسب است که تجربه زیادی در استفاده از سایه چشم ندارند. این دسته از سایه چشم معمولا به شکل پالت فشرده دو یا چهارتایی و یا تک پگمنتت به فروش می رسد. سایه چشم پودری معمولا به سه دسته زیر تقسیم می شود:

  • مات: این نوع از سایه چشم در روز استفاده می شود
  • اکلیلی: این نوع از سایه چشم برای آرایش های نمایشی ، مهمانی و جشن ها مورد استفاده قرار می گیرد
  • براق: این نوع از سایه چشم برای استفاده در شب کاربرد دارد

این نوع از سایه چشم را نباید روی چشم خود بمالید. این ناحیه از پوست شما بسیار حساس است و در صورتی که سایه چشم را روی پلک  بمالید بعد از مدتی روی این ناحیه از چشم چین و چروک ایجاد می شود.

  • سایه چشم کرمی

استفاده از این سایه چشم باعث می شود که پشت چشمان شما براق تر شود. این نوع از سایه چشم برای پوست های معمولی و خشک مناسب است. این نوع از سایه چشم به طور معمول درون ظرف های کاسه ای کوچک عرضه می شوند و رنگ های مختلفی دارند اما به صورت تک رنگ به فروش می رسند. شما می توانید رنگ های مختلف آن را با هم ترکیب کنید و رنگ مورد دلخواه خود را به وجود بیاورید. برای استفاده از این نوع سایه چشم بهتر است که از قلمو های آرایشی که سرهای بزرگی دارند استفاده کنید. این نوع از قلمو ها مانع ریخته شدن سایه چشم می شوند.

  • سایه چشم مایع

این نوع از سایه چشم معمولا در بسته بندی های شبیه به برق لب یا رژ های مایع به فروش می رسند. یکی از بهترین گزینه ها برای مبتدیان است. رنگ های این نوع از سایه چشم گوناگون است و به صورت تک رنگ به فروش می رسد. این نوع از سایه چشم به سرعت خشک می شود.

برای خرید سایه چشم می توانید به فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی میس و مستر مراجعه کنید. از مزایای خرید آنلاین از سایت میس و مستر این است که شما با تنوعی از بهترین لوازم ارایشی مواجه هستید و به راحتی می توانید ویژگی های هر محصول و قیمت آن را مشاهده کنید. محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و مناسبت ترین لوازم آرایشی که با علاقه و سلیقه شما همخوانی دارد را انتخاب کنید سپس آن را  به سبد خرید خود اضافه کنید و با تکمیل فرآیند خرید ، کالای مورد نیازتان را  در کم ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بهتر بود این مقاله رو می دادید افسون بنویسه🙂

hamid reza

میخواستم تایپ کنم پست انحصاری و اختصاصی فقط برای افسون

Mani

مقاله بسیار مفیدی بود
ایول استفاده کردیم
😐😐

Milad7

آقا از اینا نذار دختران سرزمینم چشم و گوش بسته ان!

Milad7

البته من شک دارم کاربر واقعی خانم داخل این سایت وجود داشته باشه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)