حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه ماه پر از معرفی پرچمداران سامسونگ در راه است

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

اگر پیش از این از عوام می شندید که سامسونگ هر ماه یک موبایل جدید معرفی می کند، حداقل برای سه ماه آتی از مرداد تا مهر صادق خواهد بود! طبق جدیدترین گزارش ها می شنویم که سه ماه پر از معرفی پرچمداران سامسونگ در راه است. سه نام گلکسی نوت ۲۰، گلکسی فولد ۲ و گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن یا احتمالا Galaxy S20 FE قرار است هسته اصلی سه مراسم معرفی در سه ماه مذکور باشد.

برنامه معرفی پرچمداران سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۰

پیش بینی می شود سامسونگ میزبان دومین نسخه خود از رویداد Galaxy Unpacked سال ۲۰۲۰ در ماه آگوست باشد. انتظار می رود این مراسم تعداد زیادی از محصولات را به دسته پرچمداران خود بیاورد. ما دو محصول با نام های Galaxy Note 20 و Galaxy Fold 2 را برای کانون توجه خواهیم دید. علاوه بر این، گزارش های مختلفی به سمت راه اندازی احتمالی Galaxy S20 FE هم اشاره دارد. برای کسانی که شاید ندانند، سری جدید فن ادیشن Galaxy S20 قصد دارد سری Galaxy S Lite را به دست گیرد.

به غیر از معرفی کردن سه تلفن هوشمند مختلف، در این رویداد نیز شاهد پوشیدنی های زیادی خواهیم بود. ما در مورد Galaxy Buds X / Galaxy Buds Live و Galaxy Watch 3 صحبت می کنیم. اکنون، طبق گزارش جدید سامسونگ ممکن است یک استراتژی پرتاب پرچمدار ۳ ماهه را دنبال کند. اما منظور ما از این چیست؟

زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا

زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا

طبق این گزارش، سامسونگ قصد دارد سه پرچمدار آینده خود را به صورت متوالی منتشر کند. ما در حال بررسی سری های Galaxy Note 20 ، Galaxy Fold 2 و Galaxy S20 Fan Edition هستیم که هر یک در یک ماه مجزا معرفی می شوند تا توجهات به صورت مشخص به هر کدام جلب شود. این گزارش ادعا می کند که معاون رئیس سامسونگ لی جائه یونگ اخیرا با تعدادی از مدیران دیدار کرده است. جلسه فوری بحث و تبادل نظر در مورد استراتژی مدیریت و شروع برنامه ها برای نیمه دوم سال 2020 بود.

در این جلسه و طبق گزارش ها، این شركت با برنامه انتشار ماهانه دستگاه های پرچمدار خود روبه‌رو شده است. این بدان معنی است که ابتدا شاهد معرفی گلکسی نوت ۲۰ در ماه آگوست خواهیم بود. در ماه سپتامبر، باید شاهد حضور Galaxy Fold 2 باشیم در حالی که S20 Fan Edition باید در ماه اکتبر وارد بازار شود.

این تقریبا یعنی:

  1. ۱- زمان معرفی گلکسی نوت ۲۰ = اواخر مرداد
  2. ۲- زمان معرفی گلکسی فولد ۲ = اواخر شهریور
  3. ۳- زمان معرفی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن = اواخر مهر
گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

استفاده از این استراتژی معرفی محصولات منطقی است چرا که اگر هر سه دستگاه در یک زمان معرفی شوند، ممکن است مصرف کننده را تحت الشعاع خود قرار دهد و متوجه تمام محصولات نباشند. علاوه بر این، این برند ممکن است به دنبال کم کردن توجه بر معرفی ۴ آیفون بسیار مهم اپل باشد.

به غیر از Galaxy Fold 2، غول کره جنوبی در حال کار بر روی مدل 5G از گوشی هوشمند محبوب Galaxy Z Flip است.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که پایان تابستان ۹۹ از نظر معرفی محصولات جدید و حیاتی در بازار موبایل هیجان انگیزترین در مقایسه با چند سال اخیر باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

آری بنجل های دیگری در راه است 🤟
بشتابید…📌

david2arc

دوربینی که ی گوشی کارا و زیبا بهش چسبیده😊

Mahdi

اوه چقدر اگزینوس-گوشی معرفى میشه

alone wolf

اره خیلی منتظرم ببنیم یه مزخرفاتی بیرون میده😒

Milad7

ای جان سری نوت عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)