حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع شیائومی برای گوشی تاشو که دوربین عقب و جلو آن با هم همکاری می کنند!

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

آنقدری که حق اختراع گوشی تاشو شیائومی دیده ایم، حق اختراع دیگر از آن ندیده ایم! البته که این را برای شوخی می گویم اما به هر حال این برند هنوز محصول نهایی در دسته بندی گوشی های تاشو ارایه نکرده است. امروز شاهد حق اختراع شیائومی برای گوشی تاشو که دوربین عقب و جلو آن با هم همکاری می کنند، هستیم. بله کمی عجیب است!

حق اختراع شیائومی برای گوشی تاشو

اخیراً ثبت اختراع جدید شیائومی منتشر شده است. این گوشی هوشمند جدید قابل تاشو است اما دارای جنبه ای بی نظیر است. در حالی که اکثر گوشی ها به طور مستقل از ماژول های دوربین جلویی و عقب بهره می برند، در این طرح این دو دوربین در یک زمان مشترک با هم کار می کنند.

غول فناوری چینی حق ثبت اختراع را به دفتر ملی مالکیت معنوی چین ارسال کرده بود که سرانجام اوایل هفته جاری تصویب شد. این حق ثبت اختراع همچنین به تصاویری رسیده است که طرح گوشی هوشمند و قرارگیری دوربین جالب را نشان می دهد. با نگاهی به این تصاویر، به نظر می رسد که این تلفن هوشمند دارای ۳ سنسور تصویر است. دو تا از این سنسورها را می توان در یک سمت پیدا کرد و دوربین تکی در طرف مقابل قرار دارد.

حق اختراع شیائومی برای گوشی تاشو

حق اختراع شیائومی برای گوشی تاشو

این اواخر تولیدکننده ها سنسورهای بیشتری را در قسمت های عقب و جلو به کار گرفته اند. با این حال، افزایش تعداد دوربین نیز باعث افزایش هزینه و فضای درگیر درون دستگاه شده است. بدین ترتیب، شیائومی از طریق ثبت اختراع جدید تلفن های هوشمند قابل تاشو، راه حل جالبی را برای این مسئله ارائه داده است که این دستگاه باعث می شود که دستگاه در هنگام خم شدن از هر سه دوربین استفاده کند و آن را به یک دوربین سه گانه و بدون سنسور سوم در عقب تبدیل کند.

تصاویر نشان می دهند که هنگامی که دستگاه از طریق مکانیسم لولا خود خم می شود، سنسور تکی دقیقاً زیر پایین و کمی جلوتر از تنظیم دوربین دوگانه قرار می گیرد. به عبارت دیگر، تاشو تلفن با افزایش تعداد سنسورها، کیفیت عکاسی آن را افزایش می دهد. متأسفانه جزئیات دقیق تری در مورد تلفن هوشمند یا مشخصات دیگر آن توضیح داده نشده است و این ممکن است تلاش شیائومی برای پوشش دادن تمام امکانات موجود باشد. اگرچه، این یک اقدامی جالب و کاربردی در کاهش هزینه های تلفن های هوشمند تاشو در آینده است.

نظر شما چیست؟ این ایده شیائومی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فوق العاده جالبه اگه عملی بشه

Mb.Pcr

شیائومی چقدر حق میگیری اخیرا خخخخخخخخخخ
شوخی کردم

Mb.Pcr

کسی اینجا میدونه نوا 7iقیمتش چقدره

Mb.Pcr

کی به من الان منفی داداه من فقط سوال کردم

Mahdi

اگه حساس باشی همین میشه

Mahdi

بین ۶ و ۷

alone wolf

واقعا چرا؟ برای منم سوال شد

AŁɪ

اینا همه در مرحله پتنت میمونن😊

smartiz

اگر گوشی منعطف بزنه احتمالا قیمتش از بقیه مناسبتر باشه

Milad7

وات ایز دیس 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)