حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل Mac Mini با تراشه A12Z این شرکت برای توسعه دهندگان معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

خب خب خب! در ترنجی خواندیم که کوچ اپل از اینتل به تراشه های خود برای محصولات Mac به صورت رسمی آغاز شده است. هر چند این یک پروسه ۲ ساله است تقریبا ولی برای آغاز می بینیم که اپل Mac Mini با تراشه A12Z این شرکت برای توسعه دهندگان معرفی شد. این می تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا نرم افزارهای خود را برای سیستم عامل اپل macOS Big Sur روی تراشه ARM اپل کمک کند.

اپل Mac Mini با تراشه A12Z

اپل Mac Mini با تراشه A12Z

اپل Mac Mini با تراشه A12Z

بعد از اینکه اپل تأیید کرد که مکینتاش های آینده توسط تراشه اپل تأمین می شوند، این شرکت همچنین اعلام کرد که به زودی توسعه دهندگان به یک کیت انتقال برنامه نویس که به شکل مک مینی می رسد دسترسی دارند.

این مینی بر روی تراشه A12Z اپل اجرا می شود – همان نمونه موجود در iPad iPad Pro 2020 – و شامل 16 گیگابایت رم و SSD 512 گیگابایتی است. این برنامه با نسخه های بتا از macOS Big Sur و Xcode بارگیری می شود تا به توسعه دهندگان کمک کند تا برنامه های خود را برای Mac مصرف کننده آماده کنند که از ابتدای سال جاری شروع به کار کنند. DTK همچنین دارای “انواع درگاه Mac I/O” است.

بنچمارک Antutu چیپست اپل A12Z آیپد پرو ۲۰۲۰ منتشر شد: بالای ۷۱۰ هزار

اپل در حین ارائه WWDC مکینتاش پردازنده A12Z را به نمایش گذاشت و به نظر می رسد با Adobe Lightroom ، Photoshop و برنامه های حرفه ای این شرکت مانند Final Cut Pro X همکاری خوبی را داشته است.

توسعه دهندگان می توانند از امروز و با آغاز فروش از این هفته، کیت انتقال برنامه نویسان را درخواست کنند. اما DTK باید در پایان برنامه به اپل برگردد. پیوستن به برنامه جهانی شروع سریع برنامه 500 دلار هزینه دارد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل گفت این شرکت انتظار دارد انتقال اینتل به سیلیکون اپل به تراشه های داخلی ظرف دو سال به پایان برسد.

نظر شما چیست؟ اپل در این زمینه موفق خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

به احتمال زیاد.فکر میکنم اونقدر چیپستای موبایلی و همچنین سیستم عاملها اینقدر به هم نزدیک شدن تو موبایل و دسکتاپ که دارن به سمت هم میل میکنند و اپل هم به نظرم تو ساخت پردازنده دسکتاپ با تجربه تر از قبل شده.

Milad7

دستگاه جمع و جور و کار راه اندازی هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)