حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیسوس، برند لوازم جانبی باکیفیتی که در ایران کمتر می‌شناسیم!

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

آیا هنگام خرید لوازم جانبی به برند آن توجه می‌کنید؟ آیا تا به حال دستگاه شما در اثر استفاده از لوازم جانبی با برند متفرقه آسیب دیده است؟ چند برند را می‌شناسید که به صورت تخصصی به تولید لوازم جانبی گوشی مشغول‌اند؟

فروشگاه فونر یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش گوشی موبایل و لوازم جانبی است. فونر با ارائه محصولات با کیفیت، اصل و با قیمت‌گذاری منصفانه در این مدت توانسته، اعتماد بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. ارائه لوازم جانبی باکیفیت و متنوع از جمله دلایل اعتماد مشتریان به این فروشگاه است. 

یکی از برندهای لوازم جانبی که می‌توانید محصولات آن را به صورت کامل در سایت فونر پیدا کنید، برند بیسوس است. این درحالیست، که در هیچ فروشگاه دیگری شاهد عرضه محصولات بیسوس با این تنوع نیستیم. 

بیسوس یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم جانبی در جهان است، که همواره به تولید محصولات باکیفیت و مقاوم، با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه و متنوع معروف است. اما همچون دیگر برندهای لوازم جانبی آن‌طور که باید و شاید در میان ایرانی‌ها شناخته شده نیست.

کیفیت در محصولات بیسوس حرف اول را می‌زند. برخی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی دارای تاییدیه Apple MFi هستند. داشتن تاییدیه Apple MFi به این معناست که محصول با استانداردهای اپل منطبق بوده و در واقع کیفیتی همچون لوازم جانبی تولید شده توسط این کمپانی را دارد. 

لوازم جانبی بیسوس شامل انواع مختلف پاوربانک، هندزفری، شارژرهای بی‌سیم و دیواری، کابل، پایه نگهدارنده، مبدل، قاب و محافظ صفحه نمایش و … است. این محصولات با توجه به مدل آن‌ها برای انواع گوشی‌های شیائومی، اپل، سامسونگ و … مناسب هستند. چه دنبال یک کابل شارژ ساده باشید چه یک وسیله چندکاره، در میان محصولات بیسوس می‌توانید کالای مورد نظر خود را بیابید.

در ادامه به بررسی برخی از ویژ‌گی‌های محصولات بیسوس می‌پردازیم.

پاوربانک‌های بیسوس

پاوربانک‌های جدید دیگر آن جسم سنگین و حجیم نیستند، که تنها 1 روز زمان نیاز باشد تا خودشان شارژ شوند. پاوربانک‌های جدید بیسوس امکانات مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. پشتیبانی از شارژ وایرلس و شارژ سریع، ابعاد کوچک و وزن سبک، وجود کابل شارژ در کنار بدنه پاروبانک، امکان اتصال پاوربانک به صورت مستقیم به پریز برق و وجود یک صفحه نمایش برای نمایش میزان شارژ پاروبانک از جمله امکانات خلاقانه‌ای است، که بیسوس در پاوربانک‌های خود از آن‌ها بهره برده است. جدیدترین پاوربانک‌های بیسوس را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی فونر پیدا کنید.

کابل‌ و مبدل‌های بیسوس

کابل‌ها و مبدل‌های بیسوس از جمله متنوع‌ترین محصولات این برند هستند. 

کابل‌ها نیز آن دسته از لوازم جانبی هستند، که خرید آن‌ها سرسری گرفته می‌شود و بیشتر مشتریان به دنبال ارزان‌ترین کابل می‌روند نه مناسب‌ترین و به‌صرفه‌ترین کابل! این درحالی است کابل‌های ارزان با برندهای متفرقه چیزی جز ضرر نیستند. کابل‌های ارزان سرعت شارژ و انتقال اطلاعات پایینی دارند، طول عمر کمی دارند و مهم‌تر از همه اینکه به گوشی شما و باتری آن آسیب وارد می‌کنند.

 کابل‌های بیسوس در مجموع کیفیت بالایی دارند، بدنه آن‌ها مقاوم است، سرعت انتقال اطلاعات و شارژ بسیار بالایی دارند و برخی دارای چندین پورت مختلف هستند، که به طور همزمان می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. تنوع کابل‌های بیسوس آنقدر بالا است که مسلما نیاز هرکسی را مرتفع خواهد کرد. 

اگر سری به صفحه مبدل‌های بیسوس سایت فونر بزنید، با انواع مختلفی از هاب‌ها و مبدل‌های کاربردی روبه‌رو خواهید شد. تعدادی از این هاب‌ها راه‌حل محدودیت‌هایی است، که مک بوک برای کاربران ایجاد کرده است. بیسوس با طراحی این مبدل‌ها دست کاربران را برای اتصالاتی نظیر USB، Type-C، HDMI و … باز گذاشته ‌است.

علاوه بر این انواع مبدل‌های کوچک و کاربردی بیسوس همچون مبدل‌های Lightning به USB-C، USB-C به HDMI، USB-C به VGA و USB-C به Display port نیز در سایت فونر موجود است. 

هندفون و هندزفری‌های بیسوس

هندزفری‌های بلوتوثی کاملا بی سیم و گردنی از جمله پرطرفدارترین هندزفری‌های موجود در بازار هستند. بیسوس در طراحی هندزفری‌های بلوتوثی نیز سنگ تمام گذاشته است. نقطه قوت هندزفری‌های بلوتوث بیسوس، ارزش بالای خرید و مقرون‌به‌صرفه بودن آن‌ها است. طراحی ارگونومیک، سبک بودن، کیفیت بالای صدا، عمر طولانی باتری و مقاومت هندزفری در برابر آب و تعریق از جمله ویژگی هندزفری‌های بیسوس است. 

استفاده از تکونولوژی رسانش استخوانی در برخی از هندزفری‌های بیسوس، از جمله جدید‌ترین و جذاب‌ترین فناوری‌های به‌کار رفته در محصولات این کمپانی است. انتقال صدا در هندزفری‌های دارای رسانش استخوانی از طریق استخوان جمجمه به گوش داخلی و بدون نیاز به قرار دادن هندزفری در گوش صورت می‌گیرد.

شارژهای بیسوس

شارژرهای بیسوس موجود در فروشگاه اینترنتی فونر شامل انواع شارژرهای بی سیم، فندکی، دیواری و رومیزی است. هرکدام و هرمدل از این شارژرهای ویژگی‌های مختلفی دارند، اما در مورد ویژگی مشترک همه آن‌ها می‌توان به دارا بودن تکنولوژی شارژ سریع و کیفیت بالای بدنه اشاره کرد.

موارد گفته شده فقط بخشی از محصولات بیسوس موجود در فروشگاه اینترنتی فونر است. با مراجعه به سایت فونر می‌توانید این محصولات را به صورت کامل مشاهده کنید. فونر علاوه بر قیمت‌گذاری منصفانه، اصل بودن تمام محصولات را ضمانت می‌کند و در صورت بروز مشکل اگر طی 7 روز قصد بازگشت کالای خود را داشتید، آن را پس خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aydin274

این برند واقعا عالیه!! اول پاوربانک 20000 ازش خریدم خیلی راضی بودم رو گوشی هواوی من از شارژر خودش بهتر شارژ میکنه، بعد کابلشو خریدم که برای اندروید اتو ماشینم استفاده میکنم که برخلاف کابلای دیگه پهنای باندش عالیه و اصلا قطعی نداره، کلا تو کابل و پاوربانک رو دستش نیست

Mahdi

خیلی خوبم میشناسم ولی با اسم باسئوس

Milad7

والا نشنیده بودم 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)