حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Enjoy 20 Pro با دایمنسیتی ۸۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

همین چند ساعت پیش بود که در ترنجی خواندیم آنر ۳۰ لایت با دایمنسیتی ۸۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز ارایه خواهد شد. باید بگویم دستگاهی با مشخصات مشابه که در انتهای آن مطلب به شما معرفی کردیم، حالا به صورت رسمی معرفی شده است. هواوی Enjoy 20 Pro با دایمنسیتی ۸۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز رسما معرفی شد. این دستگاه هم با نمایشگر رفرش‌ریت بالا و پشتیبانی از 5G می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

هواوی Enjoy 20 Pro

هواوی Enjoy 20 Pro

هواوی Enjoy 20 Pro

همانطور که وعده داده شد، هواوی از تلفن هوشمند Enjoy 20 Pro امروز در کشور خود یعنی چین رونمایی کرد. این دستگاه دارای دایمنسیتی ۸۰۰ است و اندروید ۱۰ را با EMUI 10.1 اجرا می کند، اما با سرویس های Google همراه نیست بنابراین باید به خدمات Huawei Mobile یا (HMS) اعتماد کنید که در واقع این یک هنجار در چین است.

هواوی Enjoy 20 Pro دارای دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایت است، هر دو دارای حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و حافظه کارت حافظه هستند که امکان ذخیره سازی تا ۲۵۶ گیگابایت را فراهم می آورد.

هواوی انجوی ۲۰ پرو با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتزی با وضوح FHD+ ارایه شده است که دارای ناچ قطره طور برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. قاب پشت شیشه ای این تلفن هوشمند محل دوربین های سه گانه است که ترکیبی از یک ماژول ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو است.

هواوی Enjoy 20 Pro

هواوی Enjoy 20 Pro

این دستگاه در سه رنگ Magic Black ، Dark Blue و Galaxy Silver ارائه می شود. انجوی ۲۰ پرو باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را دارد که از پشتیبانی شارژ سریع ۲۲.۵ وات برخوردار است. سایر نکات برجسته Enjoy 20 Pro شامل اسکنراثر انگشت جانبی و حالت دوگانه 5G یا (SA/NSA) است.

نسخه 6 گیگابایتی رم Enjoy 20 Pro با قیمت ۲۸۰ دلار ارایه شده و ۴۲ دلار بیشتر از ۲ گیگابایت رم بیشتر دریافت می کنند. این دستگاه در حال حاضر از پیش سفارش در چین آماده است.

نظر شما درباره هواوی Enjoy 20 Pro چیست؟ به احتمال قوی این دستگاه در بازار جهانی برای برند هواوی در خانواده Y معرفی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

طراحیش خوبه ولی کاش از همون کایرین استفاده میکرد قیمتش هم که خوبه

alone wolf

دایمستی هم خوبه

Milad7

زیاد خوب نیستش 😡

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)