حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیفا ۲۱ تاریخ ۱۸ مهر ۹۹ ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | بازی

مراسم EA Play Live رویدادی است که بسیاری از گیمرها و دوستداران فوتبال در سراسر جهان مشتاقانه منتظر آن هستند. این جمعه و در حین آن اولین تصاویر از FIFA 21 منتشر شد که در کنسول های نسل جدید Xbox Series X و PS5 و در رایانه های شخصی، PS4 ، Xbox One و Nintendo Switch نیز در دسترس خواهد بود. اگر درباره تاریخ انتشار سوال دارید باید بگویم که فیفا ۲۱ تاریخ ۱۸ مهر ۹۹ ارایه خواهد شد. با باز شدن مدارس و دانشگاه ها شاهد بازی جدید خواهیم بود!

تاریخ انتشار FIFA 21

تاریخ انتشار FIFA 21

تاریخ انتشار FIFA 21

می توانیم با مهمترین اطلاعات این کنفرانس شروع کنیم، یعنی تاریخ انتشار بازی. بله، اگرچه جزئیات بازی اعلام نشد اما حداقل می دانیم که تا چه زمانی باید برایش صبر کنیم. پیش نمایش جهانی FIFA 21 برای 9 اکتبر 2020 برابر با ۱۸ مهر ۹۹ برنامه ریزی شده است. در این روز، بازی به رایانه های شخصی (Steam and Origin) و کنسول های پلی استیشن 4 ، Xbox One و Nintendo Switch خواهد رسید. اعضای EA Access و Origin Access Basic می توانند در تاریخ 1 اکتبر بازی را کمی زودتر امتحان کنند، اعضای Origin Access دسترسی کامل به بازی دارند.

از این گذشته، پیش فروش نیز از قبل شروع شده و فیفا ۲۱ در سه نسخه در دسترس است:

  1. ۱- Standard
  2. ۲- Ultimate
  3. ۳- Master

علاقه مندان تمام جزئیات را در وب سایت رسمی بازی می توانند پیدا کنند.

پس از ارایه کنسول های نسل نهمی ارایه FIFA 21 در پلی استیشن 5 و Xbox Series X آغاز خواهد شد. به دلایل آشکار، هیچ تاریخ انتشار برای این کنسول ها ارائه نشده است.

 

دارندگان کنسول نسل جدید نسخه پیشرفته تری از بازی دریافت می کنند. این برنامه از جمله تصاویر گرافیکی بهتری، انیمیشن های اضافی، زمان لود کوتاه تر و همچنین استفاده بهتر از قابلیت های کنترل کننده ها، از جمله عملکردهای haptic DualSense در پلی استیشن 5 را ارائه می دهد.

به افرادی که این بازی را در نسخه های پلی استیشن 4 و Xbox One خریداری می کنند، امکان ارتقاء آن به نسخه های PlayStation 5 و Xbox Series X به صورت رایگان داده می شود. در حالی که پیشرفت در حالت Ultimate Team را حفظ می کند.

دو ماه دیگر EA جزئیات فنی بیشتری را فاش می کند. همچنین حالت های بازی انتخابی را ارائه می دهد. در حال حاضر مشخص نشده است که نسخه PC چگونه ظاهر خواهد شد. در گذشته متفاوت بوده است، اما امیدواریم که مطابق آنچه EA برای نسل بعدی کنسول ها آماده می کند، مطابقت داشته باشد.

نظر شما چیست؟ فیفا باز هستید یا طرفدار PES؟ منتظر فیفا ۲۱ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

امسال با این کرونا 20 شم نتونسم درست بازی کنم گیم نت جرعت نکردیم بریم😁😁

pooria

من که هنوز رو 18 ام 😁

bh974

من 17 🤣🤣
البته pes

Amin

منم pes 2017 م هنوز البته ps4

eftekharifar

تا 19 کرک شد واسه PC
من تو کف 20ش هم موندم…. چه برسه به 21

alone wolf

فقط pes

Milad7

به به خیلی هم عالی 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)