حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا کیفیت FIFA 21 در PC پایین تر از پلی استیشن ۵ و Xbox Series S و X خواهد بود؟

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | بازی

بازی FIFA 21 اوایل ماه گذشته برای Xbox One ، PlayStation 4 و PC ارائه شد. قرار است در تاریخ ۱۴ آذر ۹۹ روی PlayStation 5 و Xbox Series X | S نیز قرار بگیرد. اینجا اما می خواهیم به شما بگوییم که چرا کیفیت FIFA 21 در PC پایین تر از پلی استیشن ۵ و Xbox Series S و X خواهد بود؟

FIFA 21

این نسخه به صورت یک بروزرسانی رایگان برای دارندگان بازی در جدیدترین کنسول ها ارائه می شود و چندین ویژگی جدید را که در کنسول های قبلی و رایانه های شخصی در دسترس نیستند، ارائه می کند. اکنون ناشر اعلام کرده است که چرا ویژگی های “نسل بعدی” به نسخه PC بازی FIFA 21 راه پیدا نمی کنند.

بازی FIFA 21 در جدیدترین کنسول های بازی شامل ویژگی هایی مانند فشرده سازی (تاثیرپذیری) توپ، زاویه دوربین جدید و تغییر شکل عضلات است. با این حال، هیچ یک از اینها راه خود را به کامپیوتر پیدا نمی کند زیرا EA می خواهد مانع افزایش حداقل مشخصات مورد نیاز بازی روی کامپیوترهای شخصی شود.

تاریخ انتشار FIFA 21

FIFA 21

آرون مک هاردی، تهیه کننده اجرایی، در مصاحبه با Eurogamer اظهار داشت:

وقتی ما بررسی کردیم که چه نسلی بازی PC را روی آن بگذاریم، به طرفداران خود و اینکه آنها با سخت افزارهای موجود چه توانایی هایی دارند، نگاه کردیم. و ما این اطلاعات را برای درک قدرت رایانه های شخصی موجود در جهان داریم.

و هنگامی که ما به آن نگاه کردیم، برای اجرای بازی مشخصات حداقل ما در یک نقطه قرار داشت که باعث می شد بسیاری از افراد در شرایط فعلی خود قادر به بازی نباشند.

بنابراین ما تصمیم گرفتیم که نسخه PC بازی را روی نسخه چهارم FIFA نگه داریم تا بتوانیم درها را باز کنیم و برای همه کسانی که می خواهند FIFA بازی کنند، پذیرا باشیم.

با نگاهی به این بیانیه، باید تعجب کرد که چرا EA نمی تواند راه حلی برای حفظ ویژگی های پنج گانه به صورت اختیاری در رایانه پیدا کند، بنابراین افراد با دستگاه های قدرتمند می توانند از آنها استفاده کنند در حالی که گیمرها در رایانه های سطح پایین می توانند به راحتی آنها را خاموش کنند.

با توجه به اینکه حداقل سخت افزار مورد نیاز نسخه PC بسیار کم است – به پردازنده Nvidia GTX 660 با ۲ گیگابایت حافظه گرافیک یا AMD Radeon HD 7850 با ۲ گیگابایت حافظه گرافیکی با ۸ گیگابایت حافظه رم و CPU Intel Core i3-6100 یا AMD Athlon X4 880K نیاز دارید، قطعاً داشتن چنین قابلیتهایی “نسل بعدی” منطقی نیست. اما در حالت ایده آل ، باید گزینه ای برای فعال کردن این امکان برای گیمرها در دستگاه های پیشرفته وجود داشته باشد.

شما چطور فکر می کنید؟ FIFA بازی می کنید؟ از این تصمیم EA راضی هستید؟ به نظر من خیلی منطقی نیست.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بنظر من که باید یه فرقی بین کنسول و پی سی باشه

SHREK

خیلی کار خوبیه چون هیچ کس برای PC بازی بهینه نمیکنه! Valhalla روی PS4 اجرا میشه. روی PS5 هم اجرا میشه روی هر دوهم گرافیک خوبی داره. حالا همون روی PC اجرا کنی کم میاره به خاط بهینه سازی.

SHREK

چقد دیس! الان یعنی خوبه بازی‌ها مثل God fall یا Valhalla باشه که با RTX 3090 نمیتونی 60 fps بازی کنی(4K). وقتی یه گیم بهینه نیست بهتر که گرافیکش بهتر نشه! بازی بی دردسر فقط کنسول به مولا.

AŁɪ

پیسی خداس کنسول باید بوق بزنه .

Taha

اگه یه rtx 3090 و core i9 10900k هم روش سوار باشه چه شود🤤👌😎

ARMTIN

درود بر آقای عطایی
یکی از پیشرفت ها چشم گیر در صنعت گیم دسته فوق العاده [ دوال سنس ] سونی هست که همراه کنسول PS5 معرفی شد
….
یک ویدئو از فوق العاده جذاب از دسته بازی دوال سنس منتشر شده که عملکردش در بازی ها کال اف دیوتی منتشر شده
لطفاً این ویدیو به اشتراک بزارید چون خیلی از کاربران ایرانی از عملکرد این دسته بی خبر هستند ❤️
https://www.instagram.com/reel/CIBNZODDCY2/?igshid=1i7t7uijilzqg

Milad7

هیچی کنسول نمشه 🙂 #شخصی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)