حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش متوسط قیمت موبایل سامسونگ در ۶ سال اخیر

نوشته

3 سال قبل | 22 دیدگاه | سامسونگ

امسال، بازار تلفن های هوشمند از این واقعیت که بسیاری از پرچمداران بسیار گران هستند، رنج زیادی را تحمل کرده است. برای دستگاه های رده بالا، شیائومی و OnePlus در حال حاضر قیمت ۶۰۰ دلار را راضی کننده نمی دانند، بلکه حدود ۱۰۰۰ دلار خواستار هستند و سامسونگ Galaxy S20 Ultra در ایالات متحده، بدون احتساب مالیات، 1400 دلار هزینه خواهد داشت. اگر کمی بررسی کنیم می بینیم که شاهد افزایش متوسط قیمت موبایل سامسونگ در ۶ سال اخیر هستیم. این البته می تواند بیشتر به دلیل موبایل های گران قیمتی مانند گلکسی Fold و خانواده گلکسی S20 باشد.

افزایش متوسط قیمت موبایل سامسونگ

به گفته یک منبع قابل اعتماد، حداقل برای سامسونگ این افزایش قمیت به شکل قابل توجهی در میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند به چشم می آید. به طور دقیق تر، شاخص قیمت موبایل های سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ بالاترین میزان در شش سال گذشته بود.

بنابر این گزارش، در سه ماهه گذشته متوسط ​​قیمت فروش گوشی هوشمند سامسونگ به ۲۹۲ دلار رسید که 8.5٪ بیشتر از یک سال قبل و 20.7٪ بیشتر از یک چارک قبل است. هنوز مشخص نیست که سال به طور کلی چگونه به پایان می رسد، اما در سال ۲۰۱۹ میانگین قیمت فروش گوشی هوشمند سامسونگ ۲۴۷ دلار بود.

گلکسی نوت ۱۰ لایت

گلکسی نوت ۱۰ لایت

این وضعیت به طور کلی نه تنها از افزایش قیمت پرچمداران بلکه به دلیل وجود تلفن های هوشمند میان رده هم هست. علاوه بر این، به نظر می رسد که این روند با سری آینده Galaxy Note 20 ادامه خواهد یافت.

گفتنی است براساس برخی گزارش های اخیر، صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰ مسطح خواهد بود، یعنی تغییری که بسیاری از کاربران منتظر آن بوده اند. با این حال، نسخه گران تر گلکسی نوت 20 می تواند حاشیه های خمیده صفحه را حفظ کند.

برای خانواده گلکسی Note سامسونگ دارای قدرت فوق العاده ای در دستان خود است، زیرا این امر به تصمیم خود بستگی دارد که گوشی های هوشمنددارای  قلم به چه شکلی پیش بروند. کره ای ها تقریباً کل بازار را برای این نوع دستگاه ها در اختیار دارند و هیچ رقبای شایسته ای ندارند.

سری Galaxy Note در دسته بندی خود مرجع هستند. سامسونگ تصمیم گرفته است که امسال خط Galaxy Note 20 وارد یک مسیر جدید شود.

 

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید این افزایش میانگین قیمت چه تاثیری در تصمیم خریداران دارد؟ با توجه به اینکه رقبای چینی روزبه‌روز گزینه های ارزان‌تری ارایه می کنند.

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aminandroid1234

هرچی باشه بهتر اپل … 😑😑

online_wireless

سامسونگ با افزایش قیمت های پرچمداراش به همه کاربران ظلم کرد چون باعث افزایش قیمت بقیه برندها شد. در حالیکه چون از چیپست اگزینوس ساخت خودش تو اکثر گوشی هاش استفاده میکرد انتظار میرفت قیمت هارو خیلی پایین تر درنظر میگرفت که متاسفانه عکس این قضیه اتفاق افتاد. یه زمانی پرچمدار سامسونگ حداکثر هفتصد دلار بود و متاسفانه هرسال قیمت هارو افزایش داد. و حتی اینقدر به فکر افزایش سوددهی و منفعت خودش بود که گاهی اوقات کیفیت رو هم فدای کمیت میکرد.

online_wireless

واقعا پرچمدار با قیمت فوق العاده بالای ۱۴۰۰ دلار اونم با چیپست اگزینوس که تو همه زمینه ها یه بازنده به تمام معنا جلوی اسنپ هست نشون میده که این شرکت فقط دنبال سود خودشه نه نیاز کاربر و مشتری مداری.

pooria

اون قابل تحمله دو سال اپدیتش تو حلقم

نه که بقیه اندرویدی ها فول ۵ سال اپدیت میشن؟ ( جز گوگل که فقط سه سال اپدیت سیستمی داره )

وان پلاس رو خوردی؟ یا مثلا برند های دیگه هیچ وقت 1600 دلار پول برای یه گوشی نمیگیرن اینم اشتباهه؟ پس چرا بعضی برندا مثل شیا دارن چند تا رابط کاربری جدا از اندروید میدن؟

#چالی_کومان
#کالی_چومان
#کالتون_چاوه
#چالتون_کاوه
#شالتون_پاوه
#پالتون_شاوه
#کلوپز_چیائومی_شالتون_پاوه
#چلوپز_کیائومی_سالتون_شاوه

قضیه وانپلاسو قبلا توضیح دادم چرا سه تا اپدیت گرفت الان معلمون نیست سری پنجم این تعداد اپدیتو بگیرن ولی بعدا مشخص میشه
به اپدیت باشه تا همین ۳ ماه پیش اس ۷ هم اپدیت امنیتی و رفع باگ میگرفت
اصل اپدیت سیستمی هست
بعدشم ۱۶۰۰ دلار؟ اولا ۱۴۰۰ دلاره دوما گوشیای که رنج قیمت الترا دوتا نمونه بارزشون پی ۴۰ پرو پلاس و اوپو فایند ایکس ۲ پرو هستن که این دو برند هم چندان تو اپدیت دهی عملکرد خوبی ندارن نه سرعت نه اپدیت ماهانه

persepolis

یعنی پوریا برات 1400 دلار قابل تحمل است

Finch

البته یه شرکتی هم هست که پرچمدار امسالش حدودا ۶۰۰ دلار گرون تر از پرچمدار پارسالش هست
بیخیال ، بیایم ماهم سامسونگ رو بکوبیم شاید بهمون پولی چیزی دادن خدارو چه دیدی

m.b

400 ولار عزیزم… اختلافی که خیلی از شرکتا امسال داشتن…
مقایسه قیمت اروپای امسال با قیمت چین پارسال! هنر نیست که تو داری…
گلوبال رو با گلوبال مقایسه کن…
توصیف شما رو در فضای مجازی از دوستان میشنوم… اونجا هم از این گلا میکاری انگاری… فصلش نیست دوست عزیز… الان بالا نمیاد… پس بیخود سعی نکن…

m.b

400 دلار

Finch

عزیزم جبهه نگیر منظورم با سری P بود
اگر توصیف بنده رو از دوستان شنیده باشید احتمالا میدونید دیگه حرف و بحثی در مورد x.i ندارم بعد از کم آوردن بنچمارکم در برابر بنچمارک ناظر و کم آوردن اسپید تست ۹ تی پرو در برابر نوا ۵ تی
دیگه این برند رو حالم ازش بهم میخوره که بخام اسمش رو بیارم ، چه برسه در موردش نظر بدم یا بحثی بکنم به همین دلیل اونو X.i خطاب میکنم چون دیگه هیچ حسی به خرید دوباره ازش ندارم

m.b

سری p هم مدل پلاس اضافه کرده که قبلاً نداشته و اون هم منطقیه افزایش قیمتش و مقایسه پرو پلاس امسال با pro خالی پارسال کار مناسبی نیست… قیمتشم که در حد اس 20 اولترا تعيين شد…

Finch

سری S هم مدل اولترا اضافه کرده که قبلاً نداشته و اون هم منطقیه افزایش قیمتش و مقایسه اولترا امسال با Plus خالی پارسال کار مناسبی نیست…
پ.ن: بخاطر کپی رایت عذرخواهی میکنم

m.b

عزیز من مگه من گفتم افزایش قیمت اولترا نسبت به پارسال غیر منطقی بوده که جواب خودمو به خودم دادی؟! 😂
من گفتم اولترا هم 1400 دلاره پس نمیشه از p 40 pro plus ایراد گرفت…
راجب نظر شخصیم هم من با قیمت هر دو کنار نمیام و برام قابل قبول نیست و در گذشته هم گفتم…

Finch

دقیقا منم ۵۰ سال دیگه حتی در حد مدیر آمازون هم پولدار بشم ۱۴۰۰ دلار یا به گوشی نمیدم یا بخام بدم به اندروید نمیدم

Amir galaxy

چقد خوب میشه اگه دیگه شیائومی دستت نگیری
عالی میشه برای همه

alone wolf

تنها چیزی که تو سامسونگ میره بالا فقط قیمته 😒😒

Mahdi

خب همه افزایش قیمت داشتن فقط شیب اپل کمتر بوده

Milad7

اس 20 اولترا 25 تومن 😐

Monarch

باز خوبه مثل بعضی شرکت های داخلی نیست
فکرش بکنید محصولی که در خارج نهایتا 800 دلار بابت اون میدن اونم به خاطر آهنش اینجا دارن میفروشن حدود 5000 هزار دلار
زیبا نیست؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)